Bente Skrevet 17. januar 2004 #1 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg er litt usikker om jeg skal ha smykk etil denne kjolen...isåfall hvilket?? Eller om jeg skal være uten.. Hva synes dere? Jeg skal ha tiara og slør iallefall :D http://www.ramonadesign.se/pages/henne/pro.../2003-2/01.html http://www.salonnicole.sk/collection/prono...s/honduras.html Kjolen er forsåvidt i hus nå Henger trygt og godt i skapet til nabon :D Kjøpte underskjørt nr US03 i går...håper det er fint til kjolen min... http://www.lisenett.no/underskjortny.shtml Nå skal vi på årets første skitur i østmarka :D Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. januar 2004 #2 Del Skrevet 17. januar 2004 Ikke sikkert du trenger smykke til kjolen,men hvis du skal ha ville jeg valgt ett svært enkelt ett..Hjerte eller kors ,noe jeg syns er fint da.. Men en sånn gjennonsiktig "kjede"slik att man bare ser annhenget... Flott att du har kjøpt underskjørt Gleder meg til tirsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 17. januar 2004 #3 Del Skrevet 17. januar 2004 Tror det kan bli litt mye med smykke, i og med at det er pynt på kjolen, og fordi du skal ha både tiara og slør.. Eller kanskje et enkelt smykke, som foreslått over.. Nydelig kjole forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 17. januar 2004 #4 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg ville kanskje ha droppet smykke, siden kjolelivet er såpass pyntet, og du skal ha tiara i tillegg. Dersom du "må" ha smykke, ville jeg ha valgt et enkelt perleanheng eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 17. januar 2004 #5 Del Skrevet 17. januar 2004 jeg synes kanskje at det kan bli litt "nakent" uten et smykke, ville ha valgt et meget enkelt smykke. Kanskje et enkelt diamantkjede. Jeg er veldig gla i det og kommer til å bruke et i hvitt gull med en diamant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 17. januar 2004 #6 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg skal ha kjole som er noe ala din, jeg skal ha et enkelt perleannheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 18. januar 2004 Takk for svarene som er kommet. Når jeg prøver kjolen tenker jeg at ett perleannheng ville vært pent...men får se...enda 5 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 18. januar 2004 #8 Del Skrevet 18. januar 2004 Tror perleanheng er penere enn diamanter, siden kjolen er såpass varm i fargen (utfra bildet, selvfølgelig - kan jo hende du har bestilt i en annen fargesjattering enn på bildet)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 18. januar 2004 Tror perleanheng er penere enn diamanter' date=' siden kjolen er såpass varm i fargen (utfra bildet, selvfølgelig - kan jo hende du har bestilt i en annen fargesjattering enn på bildet)![/quote'] Fargen på kjolen min er ikke lik som den på bildet. Min er ivory light. Denne på bildet går mer i gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. januar 2004 #10 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg ville definitivt ikke hatt halssmykke til denne kjolen, fordi overdelen er så spesiell i seg selv. Lekkert med bar hals og skuldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. januar 2004 #11 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg ville hatt en enkel lenke eller perlesmykke som ikke gikk lenger ned enn til halsgropen til denne kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå