Gå til innhold

mailen min


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sjokkerende at folk ikke kan oppføre seg som voksne folk! Blir skikkelig FORBANNA når jeg hørte at du hadde mottat trussler på mail! Man kan jo ha forskjellige meninger her uten at man skal li utsatt for det!

kjempesinna.gif

Stå på Milla!

_________________

¤CEL¤1212[ Dette Innlegg er endret av: CEL. den 2002-02-28 10:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Etter at jeg sa ifra her inne om de mailene har jeg ikke mottatt noen nye så jeg tror nok det hjalp.

Ellers tar jeg det ikke så tungt at folk ikke liker meg, jeg kan jo til tider være temmelig irriterende icon_biggrin.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig ??

Dette synes jeg hørtes skikkelig ekkelt ut! Du har nå dine meninger og selv vi andre synes de til tider kan være provoserende så er det helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre!!!!!

Fortsett å være deg selv du (Kan hjelpe deg med sporingen... Jobber også i Telenor icon_smile.gif )

Det med virus har jeg også vært plaget av, derfor laget jeg meg en adresse som blir videresendt til jobbmailen og ikke hjem, her på jobben har de mye bedre "prevansjon" mot virus enn det jeg foreløpig har hjemme...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst må jeg si at trusselmail er utrolig feigt! Dette må jo være en syk person som totalt mangler argumenter.

Når det er sagt, må jeg si til deg Milla, at du har en egen evne til å terge på deg gråstein icon_wink.gif Det er forskjell på å være saklig uenig og å komme med personangrep. Det første er selvfølgelig helt greit i et diskusjonsforum, men det siste har jeg ikke mye sansen for.

Dessverre har Milla en egen tendens til å trekke sine egne konklusjoner når folk er uenig med henne. Disse konklusjonene er stort sett morsomme, men har du tenkt over at du faktisk latterliggjør personer her inne? Folk kan føle seg støtt av det. Jeg gir blanke om dine synspunkter om Østfold -de har jeg hørt mange ganger før... (og det er jo ganske morsomt å se at det finnes så mange fordommer blant folk).

Syng ut dine meninger, Milla, men la det være saklig -ikke personhets! Du har min absolutte sympati hva hatmail angår.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milla!

Selv om jeg har skrevet mange motinnlegg til deg synes jeg det er sykt om noen tar deg så på alvor at de kommer med trusler osv. Stakkars Milla!!!!!!!

Vet at moderator slettet siste delen av mitt innlegg til deg. Vet ikke om du fikk lest mitt lille dikt. Det var ikke ondt ment, Bare litt morsomt og provoserende som du selv er iblandt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker underlig. De som kommer med trusler, forteller de hva de er uenige med deg i eller er det bare rene trusler???

Er du sikker på at de kommer via KG??

Ingen kan vel vite hvem du er i virkeligheten

og hvor du bor.....?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er bare trusler om at jeg må slutte å poste på KG og at hvis jeg ikke gjør det så skal noen komme og "ta meg".

Jeg er helt sikkert på at de kommer fra KG brukere, de dukket jo opp rett etter at jeg hadde lagt til min mailadresse i profilen min.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med Taliban, når folk klarer å hisse seg opp over alternative meninger på et anonymt internettforum?

Catzy

- oppgitt12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du kan så si Catzy. Men jeg har fortsatt ikke fått flere sint mailer så jeg tror ting har roet seg.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...