Gå til innhold

mailen min


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Fint om folk her kunne slutte og sende meg mer eller mindre seriøse drapstrusler og virus på mail.

Til dere som sender virus så har jeg meget god virusbeskyttelse så det nytter ikke og prøve og skade systemet mitt.

Hvis ikke dette bedrer seg må jeg ta vekk mailen fra profilen min og bytte hotmail adresse.

Til dere som sender meg andre spm ol. så er det bare koselig, fortsett med det.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milla, mener du alvor? Får du trusler i mailen?

Det i så fall så drøyt at du bør vurdere å politianmelde det.

Virus kan du få besøk av bare ved å ha mailadressa ute her. Det behøver ikke være bevisst utsendte virus fra noen av brukerne.

Lite sannsynlig faktisk. Virus surfer rundt på nettet og leter etter bl.a. mailadresser, og steder som dette er nok et yndet jaktområde, uten at Kvinneguiden kan gjøre noe fra eller til..

Plages du mye av dette bør du kanskje heller skjule mailen og bruke personlige meldinger i stedet?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har fått 3 alvorlige trusler ja. Men så lenge det ikke fortsetter kommer jeg ikke til å anmelde det.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses!

Folk har for lite å gjøre asså!

Jeg ville satset på personlige meldinger om jeg var deg Milla!

Heller gi mail adressen din til de du vil her inne!

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes det er synd fordi mange sender meg spm som de ikke vil at andre skal se. Blant annet har jeg fått en haug med smp. om elektrolyse etter at jeg hjalp min venninne med det før hun skal stå brud.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen, er det mulig!? Milla jeg er enig med de andre, ikke ha mailen din ute.

Men hvis det fortsetter og er alvorlig, ta dte på alvor du også!

Jeg vil også si at den tiden jeg har hatt e-postadressen min ute, så har jeg fått massevis av virusmail. Jeg tror det er uforskyldt at jeg får dem (guri meg, håper da det!) men jeg har et godt og alltid oppdatert virusprogram som tar de med en gang.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de personlige meldingene jeg mener, så er det ingen som kan se dem!

Blir som en mail, bare her inne!

Privat melding heter det visst!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er viktig og ha god prevansjon til PC'en ja icon_smile.gif

Men jeg tar det ikke så alvorlig, ikke ennå hvertfall. Det har vært endel som sier de vil komme til Kongsberg og "ta meg" men det er nok bare tomme trusler.

Nå som jeg har sagt ifra her inne får vi tro at det stopper.

Det er en smal sak for meg som jobber i Telenor og finne ut hvor disse mailene kommer fra vet du icon_smile.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Har fått med meg det Indira (lekkert nick), men jeg gir disse folkene en sjanse til før det smeller.

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Folk kan være så tragiske... Synd å høre Milla, du er virkelig en person i min stil!

Ta nå vare på deg selv!

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet egentlig med det Milla!:)

Får håpe det hjalp med denne tråden!

Hvis ikke håper jeg du gjør noe med det!

Sånt burde ikke overses, hvertfall ikke når de truer med å komme å ta deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis det ikke hjelper kommer jeg til å gjøre noe ja. Så lenge disse folkene har telefon finner jeg dem (med hjelp fra Telenor internt selvsagt).

Det som er litt ekkelt er at jeg vet hvertfall hvem en av dem er, men jeg overser denne personen inntil videre og nå har hun jo fått en advarsel.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tragisk at man ikke kan si sin mening i et diskusjonsforum uten å motta drapstrusler icon_frown.gif

Jeg tror som deg Milla at dette er lite å bry seg om dersom det ikke fortsetter å kome meldinger fra en og samme person.

Er det noen som kan forklare meg hvordan det er mulig å sende slike trusler til en person bare fordi man har ulike meninger?

Har vel en misstanke om at dette er personer som ikke klarer å argumenter særlig godt for sitt syn og som forsøker å hevde seg på en slik måte i stedenfor. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Eller noen som er vannvittig misunnelige på Manolo Blahnik sandalene mine.... nei, dette er ikke noe å spøke med, det er jo litt skummelt at noen har lyst til å "ta meg".

Milla 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tristessa

Det er synd at voksne mennesker må ty til drapstrusler bare fordi andre ikke mener det samme som dem. Skulle gjerne hatt Manoloer jeg og (men umulig å få tak i størrelse 35 1/2), men jeg sender da ikke drapstrusler til folk, selv om dette kanskje ikke var den egentlige grunnen til truslene. Ta det med ro Milla, etter dine skarpe innlegg her inne er det nok ingen som tør å komme til Kongsberg for å "ta" deg!

Lily

1212[ Dette Innlegg er endret av: Lily den 2002-02-27 18:41 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel Ragnhild, jeg får trøste meg med at mine tråder hvertfall har enorm oppslutning i forhold til andres icon_smile.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...