Gå til innhold

Nummer på Demetrios brudekjole

Vesla

Anbefalte innlegg

En veninne av meg har prøvd en Demetrios kjole i Norge. Kjolen har nummer 1197 og det er bildet av den på KG sine sider samt en link til Christiane brudesalong som selger denne kjolen.

Jeg bor i USA og skal prøve og kjøpe denne kjolen her. Men når jeg kontaktet Demetrios i USA sier de at de har ingen kjole med nummer 1197, den har aldri eksistert, og det finnes inget bildet av denne kjolen på sidene deres.

Har noen av dere erfaring med at kjoler i Norge har et annet nummer enn det den samme kjolen har i USA???? Eller at de har kjoler i Norge som ikke eksisterer i USA.

Kjempe fint om noen har erfaringer med dette.

Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å legge ved en link til kjolen i KG sitt galleri i mailen, så kan de svare deg selv? Synes det er rart at det er forskjellige nummer. Det er uansett rart at de ikke har noen oversikt over det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge ved en link til kjolen i KG sitt galleri i mailen' date=' så kan de svare deg selv? Synes det er rart at det er forskjellige nummer. Det er uansett rart at de ikke har noen oversikt over det selv.[/quote']

Det er ofte det er forskjellige kolleksjoner for det europeiske og amerikanske markedet. Så det er faktisk ikke sikkert at de har denne kjolen i USA.

Men, send med bilde du så bør de jo kunne svare.

Lykke til med å finne kjolen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle kjolene ligger ute på sidene deres. Enten det, eller så har Christiane gitt kjolen et annet navn for å beskytte seg mot at folk kjøper den andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle kjolene ligger ute på sidene deres. Enten det' date=' eller så har Christiane gitt kjolen et annet navn for å beskytte seg mot at folk kjøper den andre steder.[/quote']

De har riktig nummer på de andre kjolene..og har også gitt meg masse informasjon om en kjole jeg har prøvd til og med hvilken størrelse jeg bør ha i den aktuell kjolen uten at jeg hadde gitt noe som helst "lovnad" om at jeg skulle kjøpe kjolen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har riktig nummer på de andre kjolene..

Jada, bare de eneste tingene eg kunne tenke på... da er det nok kjolen som ikke er på nettsidene. Eg såg nemlig flere kjoler i katalogene da eg kjøpte min som eg ikke hadde sett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, bare de eneste tingene eg kunne tenke på... da er det nok kjolen som ikke er på nettsidene. Eg såg nemlig flere kjoler i katalogene da eg kjøpte min som eg ikke hadde sett før.

Det er mulig, men det er også ganske vanlig å ha 2 forskjellige kolleksjoner for det europeiske og amerikanske markedet som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAmen det har de ikke for det er de samme numrene på alle de andre kjolene. Og katalogene jeg så i var visst fra Amerika de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAmen det har de ikke for det er de samme numrene på alle de andre kjolene. Og katalogene jeg så i var visst fra Amerika de også.

Men, jeg vet at på Bonny så har de noen av de samme kjolene på både det amerikanske og det britiske markedet - men ikke alle, men de de har til felles har samme nummer. Men, jeg syns for all del hun burde sende bilde for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar! Det er veldig greit og vite at Christiane ikke har endret nummer på andre kjoler da er det sikkert ikke tilfelle her heller.

Jeg får prøve og e-maile et bilde til Demetrios og se hva slags svar jeg får da.

Takk igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nesten det ser ut som om 2003-kolleksjonen fortsatt ligger ute på Demetrios sine sider jeg..Ta en kikk på 2003-kolleksjonen hos Christiane...Det ser da sånn ut, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :D

Jeg skrev ned informasjonen din og tok med deg da jeg var til salongen hvor jeg har kjøpt min Demetrios idag. Kjolen er avbildet i katalogen, heter 1197 og har samme nummer i både Europa og USA. Det var til og med adressen til Demetrios i USA som stod bak på katalogen. Hun i salongen skjønte heller ikke hvorfor det skulle være et problem. Så da er det nok de du har snakket med som har tullet, trenger jo ikke har full oversikt selv om de jobber på Demetrios. Ring til Demetrios og spør en gang til!!

Håper du finner ut av det :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snillt at du tok deg tid til og spørre:-) Regner med at du har rett at det var personen jeg snakka med som ikke visste helt hva hun snakket om. Bare et spørsmål til var det 2004 katalogen?? Kanskje dama jeg snakka med bare hadde fjor årets info??

Tusen takk igjen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snillt at du tok deg tid til og spørre:-) Regner med at du har rett at det var personen jeg snakka med som ikke visste helt hva hun snakket om. Bare et spørsmål til var det 2004 katalogen?? Kanskje dama jeg snakka med bare hadde fjor årets info??

Tusen takk igjen!!!!!!

Såvidt jeg forstod det var det både 2004-modellene og de modellene fra tidligere som fortsatt er i produksjon. Husker ikke akkurat, men forstod det sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...