BaltA Skrevet 26. mars 2012 #1 Del Skrevet 26. mars 2012 Je er en person som går veldig mye turer i Oslo. Jeg pleier å gå fra hovseter til sentrum, så kanskje jeg drar den litt lengre og går til Ullvålsykehus. Så jeg kan gå i flere timer i strekk. For min del så trenger ikke turene være så lange... Så lenge du vil gå, så lenge går vi.. Jeg er 20 år gammel.. Eller fyller snart 20. Og jeg lurer på om noen vil rett og slett gå en tur. Bor i Oslo atm ( er i garden ) Jeg er veldig lett å snakke med! Så det er det minste problemet! Hvis noen er interessert i å gå en tur så si ifra:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinedenfine Skrevet 1. april 2012 #2 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg kan være med å gå på tur hvis du ikke er redd for hest da Hihi... Er 18 om en mnd og bor i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 2. april 2012 Hest er et kult dyr!! Ridd 5 ganger faktisk ( wow!! Det er mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå