Gå til innhold

Krekars medietekke


Lutetium 71

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10064768

- Etter hva jeg skjønner hadde han gjort et intervju med al-Jazeera i våre lokaler. På veien ut sto vi i vår resepsjon og spurte på vanlig måte om han hadde noen reaksjon.

:skratte:

Um.. ja?

Derutover sier de noe om "manglende respekt" fra TV2..

Vel, bu-fukkings-huuu.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner ikke ord som beskriver hva jeg mener om den mannen.

Men det er kanskje like greit! :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange andre i dette landet som kunne oppført seg like mye sjimpanse som Krekar med så lite følger.

Mannen provoserer meg enormt, men det gjør også den evige beskyttelsen av ham.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig godt han er en mann av fredens religion da... :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva "balka, a'isa" betyr?

Jeg får ikke sett klippet, men Isa er i alle fall Jesus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange andre i dette landet som kunne oppført seg like mye sjimpanse som Krekar med så lite følger.

Mannen provoserer meg enormt, men det gjør også den evige beskyttelsen av ham.

Krekar har vært en evig hodepine, og det er ikke slik at man ønsker å beskytte ham, men at vi rett og slett indirekte dreper ham om vi sender ham tilbake. Så er spørsmålet om det er ok eller ikke. Er det ok, kan vi jo heller ta livet av ham på en human måte her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulla Krekar er sannelig en snåling! Han har et vedtak om å bli utvist fra Norge hengende over seg, men frykter at han vil bli dømt til døden om han sendes hjem. Samtidig har han ingen skrupler med å dømme andre til døden. Jfr. de drapstruslene han nå er dømt til fem års fengsel for..

Endret av Skywalker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snåling, er nesten et hedersord å bruke på den mannen. Han er rett og slett en farlig mann etter min mening. :haar:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snåling, er nesten et hedersord å bruke på den mannen. Han er rett og slett en farlig mann etter min mening. :haar:

Apropos Shabana Rehman, søsteren hennes fikk jo skutt etter seg i resturangen sin etter løfte-en-mullah stuntet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahh, det er en glede å se Krekar uten det selvgode smilet han vanligvis bærer i møtet med pressen. Skallet sprekker, ser det ut til. Jeg håper virkelig at dommen ikke bare opprettholdes, men skjerpes i de kommende behandlingene av anken hans.

Han har jo ikke bare truet en politiker, men utstedt en fatwah komplett med navn og bilde, som har satt flere kurdere i reell livsfare.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UngKalven

Send han i døden imo. Dette systemet er jo helt på trynet.

Alle skal jo dø engang. Jeg synes han kan dø nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/her-slaar-krekar-mot-tv-2fotografen-3742878.html

Idet det ser ut som om han skal til å forlate TV 2s lokaler, snur han igjen, og tar tak i et stativ som ligger på en rød transportkasse.

Han blir igjen stoppet av de to journalistene, og en av dem ber TV 2s fotograf om å gi fra seg opptaket av Krekar som slår.

Denne anmodningen blir imidlertid avvist på stedet.

Fy f... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og si at gnomen gik amok er vel og ta i litt.

den andre siden av saken er at i følge aljazeera så hadde de leid et rom på tv2 huset for og gjøre et innterju med mr,gnom. krekar sa klart i fra at han ikke ville at tv2 skulle bry seg, spørre om noe eller ta kontakt med han, noe tv2 så klart ikke klarte og overholde.

får håpe de snart får han ut av landet, vi er jo så flinke til og sende små-unger ut, men folk som virkelig burde hvert sendt ut av landet.... neida.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på at TV2's journalist med vilje provoserer Krekar? Som journalist så vet han godt at han ikke får noe intervju når Krekar allerede har sagt nei tydelig flere ganger, og er på vei ut døra. Journalisten fotfølger ham, vel vitende om at Krekar er forbanna, og vel vitende om at det kan avstedkomme en reaksjon fra Krekar etter en lang og slitsom dag for ham. Jeg synes journalisten skal bære sin del av ansvaret, han presset Krekar utfor kanten, trolig med vitende og vilje.

Selvsagt burde ikke Krekar latt seg provosere, men jeg kan godt forstå ham etter den krevende dagen han må ha hatt i går...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på at TV2's journalist med vilje provoserer Krekar? Som journalist så vet han godt at han ikke får noe intervju når Krekar allerede har sagt nei tydelig flere ganger, og er på vei ut døra. Journalisten fotfølger ham, vel vitende om at Krekar er forbanna, og vel vitende om at det kan avstedkomme en reaksjon fra Krekar etter en lang og slitsom dag for ham. Jeg synes journalisten skal bære sin del av ansvaret, han presset Krekar utfor kanten, trolig med vitende og vilje.

Selvsagt burde ikke Krekar latt seg provosere, men jeg kan godt forstå ham etter den krevende dagen han må ha hatt i går...

Bryr meg akkurat like mye om de presser han utfor stupet som de skulle press ABB utfor stupet. Har ikke sympati med noen av de. Kommer vel en drapstrullel til karen med kamera og snart. Men se på den lyse siden, kanskje vi kan få økt dommen til 7 år ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og si at gnomen gik amok er vel og ta i litt.

den andre siden av saken er at i følge aljazeera så hadde de leid et rom på tv2 huset for og gjøre et innterju med mr,gnom. krekar sa klart i fra at han ikke ville at tv2 skulle bry seg, spørre om noe eller ta kontakt med han, noe tv2 så klart ikke klarte og overholde.

får håpe de snart får han ut av landet, vi er jo så flinke til og sende små-unger ut, men folk som virkelig burde hvert sendt ut av landet.... neida.

Jeg syns ikke akkurat at de var spesielt ufine, de spurte ham bare om hva han syntes om dommen, og hindret ikke hans passasje gjennom lokalene. Krekar kunne bare gått, og ingenting ville skjedd. I stedet snudde han, gikk tilbake, og slo til kamera.

Det er litt mye å forlange at en journalist ikke skal spørre om en uttalelse fra en person som er midt i mediabildet og høyaktuell, bare fordi om vedkommende har ytret et ønske om å være i fred. Særlig når han sprader gjennom stasjonens lokaler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...