Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ta tilbake kontrollen over kroppen min! Jeg vil ikke lenger være en slave av sofaen, colaen og den usunne maten. Jeg vil ha energi, overskudd, en bra trent kropp, god kondisjon, et sunt kosthold og en penere kropp!

Det blir en lang vei å gå, men jeg tar ett skritt av gangen. Det første jeg skal gjøre er å begrense godteri og usunn mat en en dag i uken :lete: Iallefall gjøre et forsøk! Er det noen som er med meg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ta tilbake kontrollen over kroppen min! Jeg vil ikke lenger være en slave av sofaen, colaen og den usunne maten. Jeg vil ha energi, overskudd, en bra trent kropp, god kondisjon, et sunt kosthold og en penere kropp!

Det blir en lang vei å gå, men jeg tar ett skritt av gangen. Det første jeg skal gjøre er å begrense godteri og usunn mat en en dag i uken :lete: Iallefall gjøre et forsøk! Er det noen som er med meg?

Jeg slenger meg med ! :trene:

Har allerede startet litt smått, trene en dag i uken osv, bare for å ikke dra det for langt med en gang og bli lei... Så gikk jeg opp til to dager i uken og kuttet ut cola!

Nå sitter jeg og drikker cola og har ikke trent på tre uker.... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med! Skal klare minst 5 kg til 1. juni. Er i dag på 68.3 kg.

• Liker 1
Skrevet

JEG ER MED. som i alle andre "jeg skal ned" tråder. Fått time til mageplastikk, sammensying av muskler og fettsuging i juni. Gleder meg!

Skrevet

Stolt av meg selv i dag... :tommelsmil: Trent to timer, vaska TO hus, gått tur med hunden og nå skal jeg prøve å lage meg noe sunt.... Men jeg aner ikke hva... :sjenert:

Skrevet (endret)

Wow, flinkis Roomie! Jeg hadde også en ganske flink dag i går! 1550 kcal, det er litt mer enn hva jeg sikter på, men likevel ikke verst. Det ble ikke tid til trening, men jeg går ca 45 minutter hver dag, så det hjelper jo litt.

Endret av Honeydew
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er med! Har et par jeg prøver å ta av, og har troen på meg selv at jeg klarer det denne gangen! Var på joggetur i går, og det er vel ca første gang eg jeg har nærma meg noe som ligner trening siden før jul..:P (bare et bar turer i ny og ne, men pulsen fikk ikke kjenne det før i går..) jeg skal prøve å kutte brus og sjokolade, (som er min store svakhet) og ser hvor lenge jeg klarer det...:D

• Liker 1
Skrevet

Wow, flinkis Roomie! Jeg hadde også en ganske flink dag i går! 1550 kcal, det er litt mer enn hva jeg sikter på, men likevel ikke verst. Det ble ikke tid til trening, men jeg går ca 45 minutter hver dag, så det hjelper jo litt.

Flink du er ! Nå får vi bare "peppe opp" hverandre ! :-D Detta klarer vi. :)

Sånne kcal aner jeg ikke åssen jeg regner ut,skulle ønske det men. :(

Har vært slapp med treninga,men spist sunt og ikke drukket mye brus...

Stå på ! :5:

Skrevet

Jeg er med! Har et par jeg prøver å ta av, og har troen på meg selv at jeg klarer det denne gangen! Var på joggetur i går, og det er vel ca første gang eg jeg har nærma meg noe som ligner trening siden før jul..:P (bare et bar turer i ny og ne, men pulsen fikk ikke kjenne det før i går..) jeg skal prøve å kutte brus og sjokolade, (som er min store svakhet) og ser hvor lenge jeg klarer det...:D

Jeg heier på deg !

Det er faktisk digg å kjenne kroppen jobbe igjen! Du er kjempeflink.. :)

Sjokolade og brus er farlig! Er vanskelig og kutte helt ut, det har jeg bare feilet på...Så jeg fant ut at jeg bare skal kutte ut en del, og trappe ned... :P Cola-holiker!

Skrevet

Takk, og ja det er det! var på trening i går, har vert støttemedlem siden jul, nå er det slutt på det!:P ja, alt søtt er skummelt, men jeg er av den typen som må kutte helt, ellers klarer jeg ikke kontrollere meg.. men sikkert like greit, kan gå lengre perioder uten, bare jeg går litt inn for det, og med den magen jeg har bygd opp, så er det virkelig motivasjon! :D

Men nå står jo påsken for døren, hva er deres mål og planer ang. snop og trening?:)

Jeg har som mål å klare meg uten snop i påsken, som igrunn er ok, siden jeg ikke får trent, annet enn å gå tur.. :)

Skrevet

Takk, og ja det er det! var på trening i går, har vert støttemedlem siden jul, nå er det slutt på det!:P ja, alt søtt er skummelt, men jeg er av den typen som må kutte helt, ellers klarer jeg ikke kontrollere meg.. men sikkert like greit, kan gå lengre perioder uten, bare jeg går litt inn for det, og med den magen jeg har bygd opp, så er det virkelig motivasjon! :D

Men nå står jo påsken for døren, hva er deres mål og planer ang. snop og trening?:)

Jeg har som mål å klare meg uten snop i påsken, som igrunn er ok, siden jeg ikke får trent, annet enn å gå tur.. :)

Haha, var støttemedlem før jeg og... :P Men ga opp til slutt.. :P

Søtsaker er skummelt... Og jeg hater de som lager det ! Men elsker det fordet... :P

I Påsken har jeg faktisk tenkt å kose meg... Jeg drikker sjeldent alkohol,men skal det i påsken,så kommer til å kutte ned på søtsaker...

Jeg skal fortsatt trene, da jeg trener dans. :) Også har jeg hund som må luftes. :P

Går jo ann å trene hjemme? :) Om du så bare setter på musikk og hopper rundt,så bruker du kroppen... :D

Skrevet

Haha, var støttemedlem før jeg og... :P Men ga opp til slutt.. :P

Søtsaker er skummelt... Og jeg hater de som lager det ! Men elsker det fordet... :P

I Påsken har jeg faktisk tenkt å kose meg... Jeg drikker sjeldent alkohol,men skal det i påsken,så kommer til å kutte ned på søtsaker...

Jeg skal fortsatt trene, da jeg trener dans. :) Også har jeg hund som må luftes. :P

Går jo ann å trene hjemme? :) Om du så bare setter på musikk og hopper rundt,så bruker du kroppen... :D

hehe, jeg er støttemedlem, og aktivmedlem om en annen..:P Ja, er viktig å kose seg også, men det gjør jeg hele året, så får se om jeg klarer ta det me ro i påsken, (drikker hver helg, minst.. akk...:P ) Hund er ingen dum ting å ha, den får deg opp og ut!;) ja det går jo, men blir aldri til, men skal jobbe en del i påsken, og er i aktivitet hele dagen, pluss at jeg har begynt med nutrilettsake, og har tenkt å erstatte måltidene med det de dagene jeg ikke trener, eller trenger "ekstra" kalorier...:)

Skrevet

hehe, jeg er støttemedlem, og aktivmedlem om en annen..:P Ja, er viktig å kose seg også, men det gjør jeg hele året, så får se om jeg klarer ta det me ro i påsken, (drikker hver helg, minst.. akk...:P ) Hund er ingen dum ting å ha, den får deg opp og ut!;) ja det går jo, men blir aldri til, men skal jobbe en del i påsken, og er i aktivitet hele dagen, pluss at jeg har begynt med nutrilettsake, og har tenkt å erstatte måltidene med det de dagene jeg ikke trener, eller trenger "ekstra" kalorier...:)

Hehe,da kan man kanskje roe ned i påsken ja,hehe... :)

Ja,hjelper masse med hund... Nå er jo min litt lat,så han er ikke til stor hjelp,men jeg gir han en pep-talk så går det bra ! :P

Jeg har prøvd den shaken, og jeg svimte av hele tiden... Ville ikke anbefalt den,kjenner flere som ble veldig dårlige... Men kan jo hende den funker på deg ! :) Men jeg syns de mellom-måltid barene er kjekke jeg! Er jo super gode og man blir mett. :)

Skrevet

Kan jeg (prøve å) være med? :sjenert:

Jeg har riktignok mer enn 5 kilo å ta av, men synes det høres ut som en fin start - og har veldig lyst til å prøve meg (atter en gang...).

Jeg har vært misfornøyd med egen kropp siden jeg var rundt 12, og det er sånn omtrent ti år siden nå.... Jeg har riktignok aldri vært så grusomt misfornøyd at jeg har klart å ta i et ordentlig tak, jeg føler meg jo ikke fæl, men nå er jeg der at jeg er lei av å være meg - inkludert å se ut som meg. Jeg gikk ned 7 kilo på denne tiden i fjor, men må innrømme at noen av dem har sneket seg tilbake. Håper at denne boka kan gi meg en liten dytt når jeg er som svakest :)

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg (prøve å) være med? :sjenert:

Jeg har riktignok mer enn 5 kilo å ta av, men synes det høres ut som en fin start - og har veldig lyst til å prøve meg (atter en gang...).

Jeg har vært misfornøyd med egen kropp siden jeg var rundt 12, og det er sånn omtrent ti år siden nå.... Jeg har riktignok aldri vært så grusomt misfornøyd at jeg har klart å ta i et ordentlig tak, jeg føler meg jo ikke fæl, men nå er jeg der at jeg er lei av å være meg - inkludert å se ut som meg. Jeg gikk ned 7 kilo på denne tiden i fjor, men må innrømme at noen av dem har sneket seg tilbake. Håper at denne boka kan gi meg en liten dytt når jeg er som svakest :)

Bare å slenge seg på. :D Desto fler vi er,desto enklere er det å slenge seg på når man mister motivasjon. :)

Detta blir såå bra... Tjohei! :trene:

Skrevet

Supert, takk!

Det er kanskje ikke akkurat den beste starten å dra hjem på påskeferie uten badevekt, men jeg skal gjøre mitt for å være flink med mat i hverdagene og heller ha litt å gå på i helgene! Skal dere bort i påsken?

Skrevet

Supert, takk!

Det er kanskje ikke akkurat den beste starten å dra hjem på påskeferie uten badevekt, men jeg skal gjøre mitt for å være flink med mat i hverdagene og heller ha litt å gå på i helgene! Skal dere bort i påsken?

Høres kjempe bra ut ! :)

Jeg skal være hjemme og ta livet helt med ro... Trene litt,gå noen turer.. :) Du da? :)

Skrevet

Jeg er med! Kutta ut sukker for et år siden, så jeg har nok en fordel i det;) Nå må jeg bare skjerpe porsjonene og starte å trene. Rører for lite på meg på grunn av sykdom, men har veldig lyst til å bli flinkere for å se om det kan hjelpe :)

Skrevet

Jeg er med! Kutta ut sukker for et år siden, så jeg har nok en fordel i det;) Nå må jeg bare skjerpe porsjonene og starte å trene. Rører for lite på meg på grunn av sykdom, men har veldig lyst til å bli flinkere for å se om det kan hjelpe :)

Yeeey !

Oj,såpass ja! Da ligger du veldig godt ann allerede da. :)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg vil være med! Jeg har riktignok ikke vekt, så det får gå litt mer på mål for min del. De ligger i første innlegg i treningsdagboka mi hvis noen er nysgjerrige og vil følge med. :) Jeg vil mest stramme opp, for jeg vet at jeg har litt mye fett på kroppen i forhold til hva som er sunt. Også ligger det så teit til, akkurat rundt magen.. :fnise: Hadde det bare villet skli opp til puppene eller ned til rumpa, så hadde det vært en annen sak... :sjenert::ler:

Jeg har endelig fått med kjærestebeist til treningsstudioet, så nå skal vi hjelpe hverandre å huske på trening. Vi skal trene hvertfall søndag og torsdag, kanskje tirsdag også.

På mandag hadde jeg veiledningstime med pt og fikk satt opp et program, som skal testes for første gang på egen hånd i kveld!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...