Gå til innhold

Han er liten der nede...

Fremhevede innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Hva med å snu på spørsmålet?

Klarer menn å tenne på kvinner med slafsefitter som er vide som en tunnel?

Hvor overfladisk går det an å bli? Dumpe en dame fordi hun har slafsefitte som er vid som en tunnel?

En ting er dersom hun har utflod...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor overfladisk går det an å bli? Dumpe en dame fordi hun har slafsefitte som er vid som en tunnel?

En ting er dersom hun har utflod...

Men himmel og heis, ryk og reis! Hvor overfladisk går det an å bli? Dumpe noen pga utflod? :lete:

Skrevet

Doggy er en god stilling, samme med "misjonær" hvor du har føttene dine på skuldrene hans, og han sitter på knærne. Ellers - ikke tenk for mye på hans nytelse. Du skal jo nyte dette du også! :)

Jeg var en gang sammen med en mann med liten snopp, og kan meddele dere at doggy ikke fungerte noe særlig, for den var så kort at den skled ut hele tiden. Eneste som gikk var misjonær, med spagatspriking.. Det var ikke den beste sexen jeg har hatt for å si det sånn.. :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige kjæreste var også liten der nede, målte aldri cm, men den var kort og veldig, veldig tynn... Han var omtenksom nok til å fortelle meg dette før vi hadde sex for første gang. Det viste seg at han hadde en del komplekser for den, og var redd for ikke å gi meg nok nytelse... Jeg er faktisk sånn at jeg selve samleiet ikke gir meg så mye. Jeg hadde en partner før denne gutten, og han hadde så stor penis at sex rett og slett var smertefullt, og jeg blødde ofte etter sex, selv etter fire år. Så når jeg ble sammen med denne gutten med liten penis, var sexen faktisk mye bedre... Jeg kjente ikke noe særlig av selve samleiene, og det gjorde ikke han heller. Men det gjorde heller ikke vondt for meg, og han var kjempeflink med hender og tunge... så sexen ble mye bedre med ham enn forrige partner. For oss ble det faktisk etter hvert sånn at samleiet ble forspillet, og selve sexen var at vi brakte hverandre til sterke orgasmer med munn, tunge, fingre... I forhold til hans penis var skjeden min romslig nok til at han kunne smette den inn uten å ha ereksjon, så kunne vi ligge slik en stund mens han vokste seg hard inni meg og vi klinte, og så videre... deretter suging og alt sånt. Så JA, det er mulig å ha et fantastisk sexliv med liten penis, og stor trenger ikke å være bra.

Gjest Maruwan
Skrevet

Men himmel og heis, ryk og reis! Hvor overfladisk går det an å bli? Dumpe noen pga utflod? :lete:

Det var en spøkefull kommentar til dette innlegget:

Hvor overfladisk går det an å bli? Dumpe en fyr fordi han har liten penis! Come on...

Én ting er hvis penisen ikke duger...

Kom ikke så bra fram, siden vi plutselig havna på side 2 her.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva med å snu på spørsmålet?

Klarer menn å tenne på kvinner med slafsefitter som er vide som en tunnel?

Du har ikke tenkt tanket på at det er mer enn størrelsen på utstyret som teller?

Overdrivelser kan bli for mye. Har du selv sett slike kjønnsorganer?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...