Gå til innhold

Han er liten der nede...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt; blitt sammen med en herlig gutt. Han har en under gjennomsnittet stor penis (under 10 cm og ingen stor omkrets). Jeg bekymrer meg ikke om størrelsen for min egen del. Men jeg tenker på han, tenk hvis han ikke kjenner noe når han er inni meg?

Har begynt å doble antall knipeøvelser jeg gjør hver dag, slik at det blir enda trangere... Synes det er ille hvis han ikke kommer til å nyte det :| Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.. det var lite.. Jeg hadde definitivt bekymret meg for egen nytelse, og for at jeg ikke skulle tenne på han..klarer du tenne på han når den er så liten?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi.. det var lite.. Jeg hadde definitivt bekymret meg for egen nytelse, og for at jeg ikke skulle tenne på han..klarer du tenne på han når den er så liten?

Hvis du ser hva TS skriver så er hun ikke så egoistisk at hun tenker på seg selv her. Prøver du å få henne til å se negativt på fyren? For det er ganske slemt gjort av deg.

• Liker 19
Gjest Bandit
Skrevet

Du har et godt utgangspunkt for at dette skal bli en herlig opplevelse. Du vet han er godt under snittet, men det gjør deg ingenting, annet enn bekymringen for at HAN ikke skal kjenne stort. Knipeøvelser gjør underverker. Jeg har selv kjent forskjellen etter et par måneders knipeøvelser og det er utrolig at ikke fler kvinner aktivt gjør dette. Det som er viktig er at du ikke lager et problem ved at du henger deg opp i dette. Jeg er av den formening at dette veldig ofte sitter i hodet. Du tenner på mannen ellers, så hvorfor skal en kroppsdel helle kaldt vann på deg? Ikke hold fokus på penis, og bruk heller tid på tenning og lidenskap. med rett holdning vil nok dette gå bra. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du målt den?!

10 cm erigert eller slapp?

AnonymBruker
Skrevet

klarer du tenne på han når den er så liten?

Hvor overfladisk går det an å bli? Dumpe en fyr fordi han har liten penis! Come on...

Én ting er hvis penisen ikke duger...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du målt den?!

10 cm erigert eller slapp?

Erigert. Nei, har selvfølgelig ikke målt, men jeg har da en viss innebygget bedømmelse av hvor mye 10 cm er.

Takk for svar. Spesiell takk til "Bandit".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han nevnt størrelsen selv? Ingen vits å ta det opp hvis han er storfornøyd med utstyret sitt.

Skrevet

skit i størrelsen! Om penis funker og dere har det godt sammen,så hva betyr 10 cm- 12cm eller 20??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

skit i størrelsen! Om penis funker og dere har det godt sammen,så hva betyr 10 cm- 12cm eller 20??

Jeg har ikke noe problem med det, men han sliter virkelig med det. Hvis det blir sånn at han ikke kjenner noe, så vil han mest sannsynlig få enda større problemer med det.

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med det, men han sliter virkelig med det. Hvis det blir sånn at han ikke kjenner noe, så vil han mest sannsynlig få enda større problemer med det.

I ditt første innlegg sier du at Du er redd for at han ikke skal kjenne noe Mens nå sier du at han sliter? Dere får da bare finne stillinger som funker for dere.Lite en kan gjøre med størrelsen egentlig.

Skrevet

Hvis han ikke kjenner noe, så er det ikke ditt problem. Han har fortsatt hender, fingre og tunge. Sexleketøy kan brukes, og lignende. I vagina ligger det aller mest av deilige punkter og områder rundt skjedeåpningen og 3-5 cm inn i vagina, så hans 10 cm lange kuk skal være nok til å nå de områdene. Men at han også har en mye mindre omkrets er litt uheldig for den nytelsen, siden han helst skal klare å "fylle" hullet, ikke bare treffe midt i uten å berøre kantene. For det er grenser for hvor trang du også kan trene deg.

-Domino

Skrevet

Hvis du ser hva TS skriver så er hun ikke så egoistisk at hun tenker på seg selv her. Prøver du å få henne til å se negativt på fyren? For det er ganske slemt gjort av deg.

Ha ha, da er jeg en slem pike da.. Sier bare at jeg ville hatt problemer med det viss en type var under 10 cm. Kall det gjerne overfladisk.. Men sånn er visa :riste: Fint for ts viss hun ikke bryr seg. Og bra at hun gjør knipeøvelser, som vil glede begge :Nikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å snu på spørsmålet?

Klarer menn å tenne på kvinner med slafsefitter som er vide som en tunnel?

Du har ikke tenkt tanket på at det er mer enn størrelsen på utstyret som teller?

• Liker 2
Skrevet

Hva med å snu på spørsmålet?

Klarer menn å tenne på kvinner med slafsefitter som er vide som en tunnel?

Du har ikke tenkt tanket på at det er mer enn størrelsen på utstyret som teller?

Jeg tenner ikke på det, så hadde ikke vært liv laga mellom meg og henne. Sex i et forhold betyr utrolig mye, forbanna mye. Hadde blitt meget lei handjobs og blowjobs i lengden du gitt.

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg aldri ender opp i senga med deg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg aldri ender opp i senga med deg!

Da er dere to om den. Siden hun ville bli liket skuffet som du ville blitt.

Skrevet

Doggy er en god stilling, samme med "misjonær" hvor du har føttene dine på skuldrene hans, og han sitter på knærne. Ellers - ikke tenk for mye på hans nytelse. Du skal jo nyte dette du også! :)

Skrevet

Kort fortalt; blitt sammen med en herlig gutt. Han har en under gjennomsnittet stor penis (under 10 cm og ingen stor omkrets). Jeg bekymrer meg ikke om størrelsen for min egen del. Men jeg tenker på han, tenk hvis han ikke kjenner noe når han er inni meg?

Har begynt å doble antall knipeøvelser jeg gjør hver dag, slik at det blir enda trangere... Synes det er ille hvis han ikke kommer til å nyte det :| Hva tror dere?

åh for en god kjøreste du er! håper det går bra med dere! :klemmer:

• Liker 4
Gjest Maruwan
Skrevet

Hvor overfladisk går det an å bli? Dumpe en fyr fordi han har liten penis! Come on...

Én ting er hvis penisen ikke duger...

Snakk om å ødelegge sitt eget poeng.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...