Gå til innhold

Hvor drar vi på bryllupsreise?

Bill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har begge fryktelig lyst til å dra på cruise rundt i middelhavet (Italia, Spania, Frankrike og e svipptur innom Afrika) og med en ekstra uke på hotell på startstedet for cruiset..., men det spørs om vi får råd til det etter at vi har brukt mange penger på selve bryllupet, men vi drømmer om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Los Roques- øyene utenfor Venezuelas kyst er et paradis på jord!

Vil anbefale alle som ønsker seg en rolig strandferie utenfor "turistmaskinene" å dra dit. Øygruppen er gjort om til nasjonalpark, så digre hotellkomplekser finnes ikke, bare mindre rolige pensjonater. Man kan dra på båtturer ut til øyer med bokstavelig talt tomme strender, bare deg og din kjære, kritthvit sand og det azurblå havet. Siden øyene er en del av et korallrev er det en fantastisk opplevelse å dykke. Jeg har også snakket med folk som dro dit for å fiske. Det eneste negative jeg kan komme på, er prisnivået. Sammenliknet med resten av Sør- Amerika er det DYRT, bortimot norske priser. Alt av mat og utstyr (bortsett fra fisk) må bli flydd inn fra fastlandet.

Vi var der i juli/august, tror det er nydelig vær der hele året. Jeg er fortsatt ikke sikker på om vi kommer til å dra dit på bryllupsreise, min kjære synes vi heller skal "utforske" et nytt sted, og da er i så fall Galapagos- øyene høyt oppe på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...