Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Det varer neppe, been there done that!! Men gøy så lenge det varte?!

Psykologer sier mye rart, denne påstanden deres passer ikke med hva jeg har opplevd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Signerer at regler er bullshit! Min date sendte meg melding 5 min etter at vi hadde hatt første date, og fordi jeg allerede var utrolig betatt av han så var det veldig velkomment. Etter det sendte vi meldinger daglig, overdrev ikke, men "snakket sammen" gjennom dagen. Nå er vi kjærester :) Poenget er at hvis to personer virkelig liker hverandre, så blir man ikke skremt bort. Og hadde han ventet 2-3 dager med å ta kontakt hadde jeg tenkt at han var rimelig lunken og ikke fullt så interessert.

Nettopp.. Er man intressert så sier man det. Og jeg vil i allefall ikke ha en mann som må tenke seg om i noen dager og uker eller lete etter noe bedre FØR han blir intressert i meg.

Skrevet

Jeg har aldri brydd meg om slike regler. For meg blir det bare kunstig.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg har aldri brydd meg om slike regler. For meg blir det bare kunstig.

Hva skjer når en mann sier han er interessert når du ikke er interessert i han?

Er det like god stemmning da?

Skrevet

Hva skjer når en mann sier han er interessert når du ikke er interessert i han?

Er det like god stemmning da?

Da sier jeg i fra på en vennlig måte at jeg ikke er interessert tilbake. Så vet han hvor jeg står med en gang, og slipper å bruke dager og uker på spill, men kan heller gå videre og finne seg en annen.

Gjest .-L-.
Skrevet

Da sier jeg i fra på en vennlig måte at jeg ikke er interessert tilbake. Så vet han hvor jeg står med en gang, og slipper å bruke dager og uker på spill, men kan heller gå videre og finne seg en annen.

Du tror ikke du kan begynne å like noen over tid? Jeg vet om the saying that goes: Damer trenger 5-10 sekunder på å bestemme seg om hun vil ha sex med fyren eller ikke. Dog, jeg har sett og ikke minst lest nok av historier her på kg hvor kvinner skriver at de begynnte å like mannen ettervært.

Dersom han sier han er interessert i deg når du ikke er i han, så ødelegger han alle sjangser med deg. Dog, det finnes faktisk en mulighet for at du kan endre syn på han. Dersom han spiller "spill" og ikke sier noe om at han liker deg til du liker han, så kan dere faktisk ende opp sammen :)

Dette baserer seg på at man kan bli tiltrukket av en person man i utgangspunktet ikke er tiltrukket av. Siden tiltrekkelse er noe man ikke kan styre så er det faktisk mulig :)

Når man i tillegg vet hvordan man skal skape tiltrekkelse hos det motsatte kjønn så er det ikke så vanskelig heller. Det er derfor pua guttene får så mange damer. Det er ikke slik at alle damene de går bort til, vil ha de med engang.

Skrevet

Det er forskjell på å tiltrekke noen for ONS (som PUA-gutter gjør) og tiltrekke noen for et langvarig forhold. Tiltrekning kan selvsagt endre seg over tid, men det er ikke slik at man gjennom spill og teknikker kan få hvem som helst til å bli interesert i et langvarig forhold.

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er forskjell på å tiltrekke noen for ONS (som PUA-gutter gjør) og tiltrekke noen for et langvarig forhold. Tiltrekning kan selvsagt endre seg over tid, men det er ikke slik at man gjennom spill og teknikker kan få hvem som helst til å bli interesert i et langvarig forhold.

For meg er tiltrekkelse en og samme følelse. Det er bare at noen er kjærestematerialet og andre ikke.

Skrevet

For meg er tiltrekkelse en og samme følelse. Det er bare at noen er kjærestematerialet og andre ikke.

Uansett hva man kaller det, så er det ikke noe man kan styre et annet menneske til.

Gjest .-L-.
Skrevet

Uansett hva man kaller det, så er det ikke noe man kan styre et annet menneske til.

Det er vi enige om :)

Men, mener du at noen menn på en måte skaper en tiltrekkelse hvor man bare har lyst på han der å då?

Mens, menn som man vil ha i et forhold blir man tiltrukket av på en annen måte da?

Skrevet

Ja, for meg kan det være to forskjellige ting. Nå har ikke jeg mye erfaring med ONS, og er nå i et langvarig forhold hvor slikt ikke er aktuelt. Men hadde jeg vært på jakt etter ONS, så hadde et sjarmerende smil og et ytre som tente meg antagelig vært nok. Hadde jeg vært på jakt etter et forhold, så hadde jeg gått etter helt andre ting.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Ja, for meg kan det være to forskjellige ting. Nå har ikke jeg mye erfaring med ONS, og er nå i et langvarig forhold hvor slikt ikke er aktuelt. Men hadde jeg vært på jakt etter ONS, så hadde et sjarmerende smil og et ytre som tente meg antagelig vært nok. Hadde jeg vært på jakt etter et forhold, så hadde jeg gått etter helt andre ting.

Jeg tror jeg forstår hva du mener da. Dog, jeg må i alle fall være triltrukket av damen jeg vil være sammen med. Det hjelper ikke at hun har gode kvaliteter om jeg ikke føler noe.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...