AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #41 Skrevet 26. mars 2012 Hvis det er en mann jeg virkelig vil ha, så sitter jeg ikke å venter på at han skal sjekke meg opp. Har sett ganske mange eksempler på at damer gjør nettopp det. Dersom han ikke viser interesse først, så var det ikke "meant to be" 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. mars 2012 #42 Skrevet 26. mars 2012 Har sett ganske mange eksempler på at damer gjør nettopp det. Dersom han ikke viser interesse først, så var det ikke "meant to be" Det er ikke tvil om at det er mannen som tar initiativ mest, jeg har bare ikke tålmodighet til det når jeg først finner noe jeg liker, må jo kapre han før noen andre gjør det 1
Nora* Skrevet 26. mars 2012 #43 Skrevet 26. mars 2012 Enig. Jeg blir ikke spesielt tent av kvinner som har kroppen til Langbein. At en kvinne er høy tilsvarer ikke at hun har kroppen til Langbein. Det blir veldig stereotypisk å anta at alle høye kvinner også framstår som maskuline.
Gjest Maruwan Skrevet 26. mars 2012 #44 Skrevet 26. mars 2012 Når blir jenter for høye for dere? Når de er høyere enn meg. Og gjør det noe om du er lavere enn jenta? Litt. Et hode høyere og vel så det er nok en dealbreaker.
kristian82 Skrevet 26. mars 2012 #45 Skrevet 26. mars 2012 Jeg er selv 175cm, og er veldig fornøyd med høyden min. Jeg synes det er fint, og jeg har alltid vært slank. Men gutter; Når blir jenter for høye for dere? Og gjør det noe om du er lavere enn jenta? Greit om jenta ikke er noe spes høyere enn meg, så alt under 185 er helt fint for min del
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #46 Skrevet 26. mars 2012 Min venninne er 194cm høy, og tro meg, hun sliter med å finne menn som synes det er ok. Eksen hennes var 205cm.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #47 Skrevet 26. mars 2012 (endret) At en kvinne er høy tilsvarer ikke at hun har kroppen til Langbein. Det blir veldig stereotypisk å anta at alle høye kvinner også framstår som maskuline. Beklager, jeg mente Olivia: Bilder i innlegg skal lastes opp som vedlegg, du kan ikke bruke img-taggen. Jmf. Kvinneguidens Regler Rainbow81, moderator. Endret 27. mars 2012 av Rainbow81 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #48 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Mhm. Whitney Thompson, for eksempel, ser virkelig ut som Langbein. Bilder i innlegg skal lastes opp som vedlegg, du kan ikke bruke img-taggen. Jmf. Kvinneguidens Regler Rainbow81, moderator. Endret 27. mars 2012 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #49 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Mhm. Whitney Thompson, for eksempel, ser virkelig ut som Langbein. Bitter much? Innlegg redigert, bilde fjernet jmf kvinneguidens regler Rainbow81, moderator. Endret 27. mars 2012 av Rainbow81 1
Gjest "gjest" Skrevet 27. mars 2012 #50 Skrevet 27. mars 2012 Høye kvinner kan være like flotte som middels høye damer og korte damer. Det er nemlig ikke høyden som gjør damen. Beklageligvis kan jeg ikke si det samme om menn. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #51 Skrevet 27. mars 2012 Bitter much? Nope, men det er tydeligvis du
Gjest Rastl0s Skrevet 27. mars 2012 #52 Skrevet 27. mars 2012 Gjør ikke veldig mye, men 5 cm høyere enn meg begynner å gjøre noe... FORETREKKER at hu er lavere, enten det er 1 cm eller 20. Men vil ikke at hun skal være for lav heller.
Gjest "gjest" Skrevet 27. mars 2012 #53 Skrevet 27. mars 2012 Jeg finner ikke tråden min om høye menn.
lacim Skrevet 27. mars 2012 #54 Skrevet 27. mars 2012 Ja, for meg er det et problem om jenta er høyere enn meg (185 i mitt tilfelle)
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #55 Skrevet 27. mars 2012 Høye kvinner kan være like flotte som middels høye damer og korte damer. Det er nemlig ikke høyden som gjør damen. Beklageligvis kan jeg ikke si det samme om menn. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 27. mars 2012 #56 Skrevet 27. mars 2012 Høye kvinner kan være like flotte som middels høye damer og korte damer. Det er nemlig ikke høyden som gjør damen. Beklageligvis kan jeg ikke si det samme om menn. Ja for mannfolk er noen beist. Kvinner er perfekte. 1
Gjest Bandit Skrevet 27. mars 2012 #57 Skrevet 27. mars 2012 Høye kvinner kan være like flotte som middels høye damer og korte damer. Det er nemlig ikke høyden som gjør damen. Beklageligvis kan jeg ikke si det samme om menn. Du er deg selv lik... 1
Okapi Skrevet 27. mars 2012 #58 Skrevet 27. mars 2012 Høye kvinner kan være like flotte som middels høye damer og korte damer. Det er nemlig ikke høyden som gjør damen. Beklageligvis kan jeg ikke si det samme om menn. Hvorfor ikke?
Gjest Maruwan Skrevet 27. mars 2012 #59 Skrevet 27. mars 2012 Høye kvinner kan være like flotte som middels høye damer og korte damer. Det er nemlig ikke høyden som gjør damen. Beklageligvis kan jeg ikke si det samme om menn. Du er klar over at disse mannlige skuespillerne som mange kvinner sikler etter alle er ca. 20 cm høye og blir plassert rundt andre lave skuespillere for å se høyere ut? Al Pacino, Tom Cruise, Antonio Banderas, Mark Wahlberg, Robert Downey, Emilio Estevez: Alle under 1,75. Brad Pitt er 1,80, noe som er høyt for Hollywood. Og nei, jeg føler meg ikke truffet og er heller ingen kvinnehater.
Gjest "gjest" Skrevet 27. mars 2012 #60 Skrevet 27. mars 2012 He, he. Ja for mannfolk er noen beist. Kvinner er perfekte. Bare tolk den slik. Du er deg selv lik... Kanskje, men er ikke du det? Hvorfor ikke? Fordi det er høyden som gjør mannen. For meg. Du er klar over at disse mannlige skuespillerne som mange kvinner sikler etter alle er ca. 20 cm høye og blir plassert rundt andre lave skuespillere for å se høyere ut? Al Pacino, Tom Cruise, Antonio Banderas, Mark Wahlberg, Robert Downey, Emilio Estevez: Alle under 1,75. Brad Pitt er 1,80, noe som er høyt for Hollywood. Og nei, jeg føler meg ikke truffet og er heller ingen kvinnehater. Sikler ikke etter noen mannelige skuespillere utenom Aleksander Skarsgård. Han er 1.97m.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå