Gjest "gjest" Skrevet 25. mars 2012 #21 Skrevet 25. mars 2012 Hehe. Men det er kanskje litt lettere for deg å finne en høy mann Driver for tiden og flørter helt vildt med en heftig type på 1.93. Langt hår, liker metal, sex og pizza. perfekt.
Steinar40 Skrevet 25. mars 2012 #22 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Driver for tiden og flørter helt vildt med en heftig type på 1.93. Langt hår, liker metal, sex og pizza. perfekt. Høres ut som det kommer til å bli et langt og lykkelig ekteskap det der Endret 25. mars 2012 av Steinar40
Gjest "gjest" Skrevet 25. mars 2012 #23 Skrevet 25. mars 2012 Høres ut som det kommer til å bli et langt og lykkelig ekteskap det der Hvem har snakket om ekteskap+???
Steinar40 Skrevet 25. mars 2012 #24 Skrevet 25. mars 2012 Hvem har snakket om ekteskap+??? Nei, sikkert ikke han ihvertfall hehe
Gjest "gjest" Skrevet 25. mars 2012 #25 Skrevet 25. mars 2012 Nei, sikkert ikke han ihvertfall hehe Vel, si ikke det.
Gjest Bandit Skrevet 25. mars 2012 #26 Skrevet 25. mars 2012 Nei, for meg betyr ikke høyde noenting. Jeg har hatt en virkelig lav kvinne og en kvinne som jeg kysset oppover når hun hadde høye hæler. Ingen av delene var noe problem. 1
Gjest NotSo Skrevet 25. mars 2012 #27 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jeg er 1,86 så ei jente som er høyere enn meg synes jeg er litt for høy, men det er ikke slik at jeg ikke kunne vært sammen med ei som er høyere enn meg, det finnes jo mye viktigere attributter enn høyde Endret 25. mars 2012 av NotSo 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #28 Skrevet 26. mars 2012 Må nesten bare hoppe inn i denne. Jeg må bare først si at jeg er veldig positivt overrasket over hvor mange menn her inne som ikke ser høyde som et "problem"! Jeg er selv en kvinne på 1.80 som er veldig godt proposjonert (som det ble nevnt her tidligere at skulle være et problem) og er godt fornøyd med høyden min. Jeg har ikke i utgangspunktet et problem med at mannen er lavere enn meg, men jeg har opplevd at det er en veldig stigmatisert ting. Har bla. mange lave venninner som alltid har vært veldig opptatt av at mannen må være høyest, og som tenåring er ikke dette like lett å avskrive. Selvsagt er det lett for dem å si når de selv ikke er over 1.65, men for meg ble det nesten en umulighet siden gutter vokser saktere enn jenter Poenget mitt er at selv om jeg idag ikke har noe problem meg at en mann er lavere enn meg så merker jeg at det henger litt igjen i meg at det ikke er slik det "skal være", og det synes jeg er synd, spesielt siden jeg tviler på at jeg er den eneste høye jenta i verden som har opplevd dette.
Gjest Bandit Skrevet 26. mars 2012 #29 Skrevet 26. mars 2012 Må nesten bare hoppe inn i denne. Jeg må bare først si at jeg er veldig positivt overrasket over hvor mange menn her inne som ikke ser høyde som et "problem"! Jeg er selv en kvinne på 1.80 som er veldig godt proposjonert (som det ble nevnt her tidligere at skulle være et problem) og er godt fornøyd med høyden min. Jeg har ikke i utgangspunktet et problem med at mannen er lavere enn meg, men jeg har opplevd at det er en veldig stigmatisert ting. Har bla. mange lave venninner som alltid har vært veldig opptatt av at mannen må være høyest, og som tenåring er ikke dette like lett å avskrive. Selvsagt er det lett for dem å si når de selv ikke er over 1.65, men for meg ble det nesten en umulighet siden gutter vokser saktere enn jenter Poenget mitt er at selv om jeg idag ikke har noe problem meg at en mann er lavere enn meg så merker jeg at det henger litt igjen i meg at det ikke er slik det "skal være", og det synes jeg er synd, spesielt siden jeg tviler på at jeg er den eneste høye jenta i verden som har opplevd dette. Ja, jeg ble også overrasket over at hun jeg datet. Hun fortalte meg at dette var den eneste gangen hun følte seg komfortabel med å gå i høye hæler. Hun var vel et par cm høyere enn deg, og jeg var omtrent like høy. Hun elsket å gå i høye hæler, og da ble hun jo godt høyere enn meg. Det var aldri noe problem for oss. Men hun fikk ofte høre det fra venninnene sine.
TheSgirl Skrevet 26. mars 2012 #30 Skrevet 26. mars 2012 Ja jenter kan bli for høye for noen,men dette er som regel kun ett problem til menn som føler de ikke er høye nok selv! ;P Menn under 1.75 har fort problemer med høye kvinner,for de er vel sårlig klar over at de er under gjennomsnittshøyden til menn og da om en kvinne er høyere enn de blir de enda mindre "maskuline". 2
Okapi Skrevet 26. mars 2012 #31 Skrevet 26. mars 2012 Jeg bryr meg ikke noe særlig, men blir litt oppgitt av jenter med et dypt og inderlig behov for å føle seg små. Like greit å la dem vandre.
Gjest "gjest" Skrevet 26. mars 2012 #32 Skrevet 26. mars 2012 Jeg bryr meg ikke noe særlig, men blir litt oppgitt av jenter med et dypt og inderlig behov for å føle seg små. Like greit å la dem vandre. Har ingenting med å det å gjør. Vi vil bare se det maskuline og det feminine fremhevet i hverdagen. Det gjør så oss så gra.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #33 Skrevet 26. mars 2012 Ja jenter kan bli for høye for noen,men dette er som regel kun ett problem til menn som føler de ikke er høye nok selv! ;P Menn under 1.75 har fort problemer med høye kvinner,for de er vel sårlig klar over at de er under gjennomsnittshøyden til menn og da om en kvinne er høyere enn de blir de enda mindre "maskuline". Og kvinner over 1.75 er sårlig klar over at de har kroppshøyden til en mann 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #34 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ble lut i ryggen etter mange år hvor jeg prøvde å være lavere en jeg var. Jeg har strekt den ut nå, og det er interesant å se at jeg vokste 3 cm på det Så gå med ryggen hevet alle høye kvinner!
Gjest Raindrops Skrevet 26. mars 2012 #35 Skrevet 26. mars 2012 Jeg blir stort sett ikke sjekket opp av menn som er lavere enn meg (jeg er 178 cm), men jeg vet ikke om det er fordi de synes jeg er for høy, eller om det er fordi de går ut ifra at jeg synes de er for lave. Går i høye hæler likevel jeg, så får det bli som det blir :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #36 Skrevet 26. mars 2012 Og kvinner over 1.75 er sårlig klar over at de har kroppshøyden til en mann Enig. Jeg blir ikke spesielt tent av kvinner som har kroppen til Langbein. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #37 Skrevet 26. mars 2012 Enig. Jeg blir ikke spesielt tent av kvinner som har kroppen til Langbein. Vedder på at du er en lav mann 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #38 Skrevet 26. mars 2012 Jeg blir stort sett ikke sjekket opp av menn som er lavere enn meg (jeg er 178 cm), men jeg vet ikke om det er fordi de synes jeg er for høy, eller om det er fordi de går ut ifra at jeg synes de er for lave. Går i høye hæler likevel jeg, så får det bli som det blir :gjeiper: Vel, det blir som det blir når du ikke sjekker opp noen selv :gjeiper: Hvem din partner blir, avhenger utelukkende av om de tar kontakt med deg eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #39 Skrevet 26. mars 2012 Vedder på at du er en lav mann Vedder på at du er en høy kvinne 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. mars 2012 #40 Skrevet 26. mars 2012 Vel, det blir som det blir når du ikke sjekker opp noen selv :gjeiper: Hvem din partner blir, avhenger utelukkende av om de tar kontakt med deg eller ikke. Jeg skal ikke påstå at jeg noen gang har vært utpreget aktiv på sjekkearenaen. Men det siste du sier er jeg helt uenig i. Hvis det er en mann jeg virkelig vil ha, så sitter jeg ikke å venter på at han skal sjekke meg opp. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå