Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Betsafe! Den grusomme kjærringa som liksom skal være så tøff.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KLUTENALLERGI!!!

Vask den sure filla di hvis den lukter sånn da, ditt late, uhygieniske fjols! :rasende:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

One Call reklamene som har surra stött og stadig i hele sommer. Blir snart gal og de får ikke meg som kunde hvertfall :sjokk:

Anonymous poster hash: 421b0...21f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gud for at det er flere enn meg som synes Tone og John Arne suuuuger i den reklamen. Og når Tone synger på slutten.. Det er tortur for ørene mine, noe så kleiiint!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gud for at det er flere enn meg som synes Tone og John Arne suuuuger i den reklamen. Og når Tone synger på slutten.. Det er tortur for ørene mine, noe så kleiiint!

Syng 'an for meeiij

:fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Den nye Smash reklamen som var på TV2 nettopp.

Eneste jeg tenkte var WTF???

Haha jeg skulle akkurat til å skrive det samme :P

Jeg ble spent fordi jeg trodde det var en ny type Smash men så var det bare den samme gamle...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg skulle akkurat til å skrive det samme :P

Jeg ble spent fordi jeg trodde det var en ny type Smash men så var det bare den samme gamle...

Jeg også trodde det var noe nytt.

Siden det var en kopp de spiste på så håpet jeg at det var noe a'la O'boy, men neida... Skuffa!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg også trodde det var noe nytt.

Siden det var en kopp de spiste på så håpet jeg at det var noe a'la O'boy, men neida... Skuffa!

Jeg trodde de skulle introdusere en ny sort med forskjellige smash formet som forskjellige gjenstander :P

Jeg skulle ønske den med paprika smak kom tilbake, jeg smakte den en gang tror jeg men jeg husker ikke hva den smakte så jeg vil smake den igjen for å se om den er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så dritt lei de onecall reklamene! Også den nye vitaepro reklama.

Bli en av oss da vel!

Eh... Nei... ellers takk!

Enda en ting jeg har begynt å irritere meg over med den OneCall reklamen med hun som står på en hylle og liksom skal ligge i senga er hvordan hun snakker om barna.

Og så har vi hun der da. Og han der. Og så er det minsten.

Hadde hun vært mora mi når jeg var tenåring så hadde det var flauere enn når jeg nå i voksen alder gikk i butikk med min far som syntes at en stol var ufattelig stygg i forhold til prisen og ropte ut høyt som alle kunne høre LOL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli en av oss da vel!

Eh... Nei... ellers takk!

Enda en ting jeg har begynt å irritere meg over med den OneCall reklamen med hun som står på en hylle og liksom skal ligge i senga er hvordan hun snakker om barna.

Og så har vi hun der da. Og han der. Og så er det minsten.

Hadde hun vært mora mi når jeg var tenåring så hadde det var flauere enn når jeg nå i voksen alder gikk i butikk med min far som syntes at en stol var ufattelig stygg i forhold til prisen og ropte ut høyt som alle kunne høre LOL!!!

Hahahha, ja det irriterer meg å, at ho sier "så har vi hun der da" 😂😣
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Den som de nylig har begynt å vise hvor hun dame babler om at hun ikke har fri der hun sitter og spiser nøtter eller hva enn det er hun spiser...

Seriøst asså, hvorfor må så og si 99% av alle reklamer være så teite og tåpelige? o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååårh! Kjenner eg vert veldig irritert av Kavli tubeost-reklamen.
"Pappa, kan du sende meg osten?"
"Jeg kan skjære for deg jeg"
"Jeg vil skjære seeeeelv"

:sur:  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den nye Gina Tricotreklamen er ekkel, grøsser hver gang jeg hører sangen, haha

jeg liker ikke reklamen, men hvorfor er den ekkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke reklamen, men hvorfor er den ekkel?

Kan ikke helt sette ord på det, syns sangen er forferdelig og musikkvideoen er så mørk og dyster. Blir ikke akkurat frista til shopping
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt sette ord på det, syns sangen er forferdelig og musikkvideoen er så mørk og dyster. Blir ikke akkurat frista til shopping

Jeg er helt enig, blir ikke klok på den reklamen. Dessuten synes jeg de jentene ser så creepy ut.

Ser jo ingen av klærne siden det er så mørkt.

Så her tror jeg de har feilet kraftig med denne reklamen.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...