sofie777 Skrevet 2. oktober 2023 #4501 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Den dama som sier at Bæærrgen e bedre enn Oslo på alt. Selv om mange bergensere er akkurat sånn 😅 En motsatt reklame hadde aldri blitt godtatt, da hadde det blitt huskestue. Anonymkode: 0b5f8...08c Ja, vi e jo ikkje fra Norge, tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4502 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 6.48): Hellbillies synger om å ha tur i samme betydning, så det finnes sikkert i dialekter rundtomkring. Anonymkode: ccfc3...5d6 Betyr at man går en tur Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 4. oktober 2023 #4503 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Betyr at man går en tur Anonymkode: 90a9d...8df Haha! Nei.. «Nei, at e skulde ha slik tur, det e'kje te å tru Når alt va slutt, og e skull gå, ve døra der stod du« Tur = flaks. Jeg bruker det, men er fra nær svenskegrensa. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4504 Del Skrevet 4. oktober 2023 Sententia skrev (10 minutter siden): Haha! Nei.. «Nei, at e skulde ha slik tur, det e'kje te å tru Når alt va slutt, og e skull gå, ve døra der stod du« Tur = flaks. Jeg bruker det, men er fra nær svenskegrensa. Aldri hørt om i hvert fall 😛 hvorfor ikke bare bruke vanlige ord? Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 4. oktober 2023 #4505 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om i hvert fall 😛 hvorfor ikke bare bruke vanlige ord? Anonymkode: 90a9d...8df Det er jo ikke uvanlig selv om du ikke har hørt om det? selv om hele nord bruker «lester» (lesta/læsta) om strikka sokker, så gjør ikke jeg det. Første gang jeg hørt ordet, så skjønte jeg ikke en dritt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4506 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 6.47): JAAA, kan ikke fordra denne! Baaaaybeeee høres så dumt ut, men hele handlingen i reklamen er så utrolig teit også 😩 Anonymkode: ccfc3...5d6 Er det Hedvig dere mener? Hun var jo en del av gjengen til Arnfinn. Anonymkode: 40c75...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4507 Del Skrevet 6. oktober 2023 Den reklamen for den nye eksorsist-filmen, med de to jentene. Filmen er sikkert grei nok for de som er interesserte, men her dukker den opp i pausen i programmer som feks Norske talenter på Discovery. Jeg blir bare litt satt ut av at det der plutselig dukker opp midt i et familieprogram. Anonymkode: 96d56...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4508 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 14.48): Aldri hørt om i hvert fall 😛 hvorfor ikke bare bruke vanlige ord? Anonymkode: 90a9d...8df Språket blir kjedelig om vi kutter ut alle synonymer. Jeg er ikke spesielt begeistret for låneord, men tur både ser og høres norskt ut, så det er greit nok. Og det er ikke så uvanlig Mardina skrev (På 26.9.2023 den 22.56): "Fredrik! Jeg har bakt rundstykker! De er påsmurt! Med Soft Flora! " Åhhh.... jeg river nesten av meg håret, når den kommer på... 😝 Det virker nesten som om de prøver å gjøre narr av folk som bare spiser plantebasert. Den blir nesten litt morsom om du tenker på det slik. sofie777 skrev (På 28.9.2023 den 19.59): Tur der er jo svensk Ganske vanlig låneord i norsk. Gladikaffe skrev (På 14.9.2023 den 8.19): Det sies å kalle noen dum er forstadiet til mobbing. Det er lov å bruke hue når de lager reklamer. 😕 Reklame er ikke til for å oppdra barn AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 22.24): Temmelig lei av Kiwi reklamene og. Hun snakke- smile dama som gir seg aldri på pris.. Anonymkode: d1753...a78 Ja, mye oppramsing av priser. Og med den nye tellemåten attpåtil 🤮 Anonymkode: 89d59...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4509 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Språket blir kjedelig om vi kutter ut alle synonymer. Jeg er ikke spesielt begeistret for låneord, men tur både ser og høres norskt ut, så det er greit nok. Og det er ikke så uvanlig Det virker nesten som om de prøver å gjøre narr av folk som bare spiser plantebasert. Den blir nesten litt morsom om du tenker på det slik. Ganske vanlig låneord i norsk. Reklame er ikke til for å oppdra barn Ja, mye oppramsing av priser. Og med den nye tellemåten attpåtil 🤮 Anonymkode: 89d59...147 Låneord? Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4510 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Låneord? Anonymkode: 90a9d...8df Lånord mente jeg Anonymkode: 89d59...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4511 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Lånord mente jeg Anonymkode: 89d59...147 Aldri hørt om 😛 Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4512 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Språket blir kjedelig om vi kutter ut alle synonymer. Jeg er ikke spesielt begeistret for låneord, men tur både ser og høres norskt ut, så det er greit nok. Og det er ikke så uvanlig Det virker nesten som om de prøver å gjøre narr av folk som bare spiser plantebasert. Den blir nesten litt morsom om du tenker på det slik. Ganske vanlig låneord i norsk. Reklame er ikke til for å oppdra barn Ja, mye oppramsing av priser. Og med den nye tellemåten attpåtil 🤮 Anonymkode: 89d59...147 Unger ser på reklame og lære og tar mye fra media , smarten! Anonymkode: 8de63...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4513 Del Skrevet 6. oktober 2023 "Oi, jeg kom visst rett på deg jeg" Han som kommer kjørende og spruter ned dama som står der da han kjører i en vanndam. Anonymkode: 0e432...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4514 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 10.34): Er det sønnen eller kjæresten hennes? 🤔 Anonymkode: c5587...04c Sønnen. Han er av "redd planeten" generasjonen, typisk ung. Men reklamen er vel egentlig blitt gammel nå , så det har gått av moroa. Uansett så er det en utrolig fin eng de står i, lurer på hvor det er spilt inn. Anonymkode: 074ab...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4515 Del Skrevet 7. oktober 2023 Reklamer som Royal. "Det er Royal faktisk!" og andre reklamer der de har et hovent tonefall og snakker som om at alt er så selføgelig Anonymkode: 89d59...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4516 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 6.47): JAAA, kan ikke fordra denne! Baaaaybeeee høres så dumt ut, men hele handlingen i reklamen er så utrolig teit også 😩 Anonymkode: ccfc3...5d6 Urgh…. La nettopp merke til tittelen på boka den fløtepusen leser. Måneblomst. Så sukkersøtt at jeg spyr. Anonymkode: d4061...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4517 Del Skrevet 8. oktober 2023 VY-reklamen: "Du er introvert du" Anonymkode: 06472...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4518 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg begynner å bli så inderlig lei av uttrykket "presse prisene", og "prispresserne". Kiwi virker utrolig stolte av å ha funnet på et sånt uttrykk. Anonymkode: 0b5f8...08c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 11. oktober 2023 #4519 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har to reklamer jeg ikke orker å se på - "et lite stykke Norge"-jenta som sitter på internatrommet sitt og får en pakke med sjokolade hjemmefra, og Vegard Harm i stor gul kjole som spiser Kims-potetgull!! Hva er i det hele tatt poenget med den Kims-reklamen?? 😝 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. oktober 2023 #4520 Del Skrevet 11. oktober 2023 princeofithilien skrev (11 timer siden): Jeg har to reklamer jeg ikke orker å se på - "et lite stykke Norge"-jenta som sitter på internatrommet sitt og får en pakke med sjokolade hjemmefra, og Vegard Harm i stor gul kjole som spiser Kims-potetgull!! Hva er i det hele tatt poenget med den Kims-reklamen?? 😝 Jeg synes den Kims-reklamen er Harm-løs. Jada, jeg finner veien ut av tråden selv 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå