AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3261 Del Skrevet 20. desember 2018 Å du som metter liten fugl, velsign vår mat o Gud! Aaaaa-men! Anonymkode: e9db1...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3262 Del Skrevet 22. desember 2018 "Åååååhhhh Tåmmmmasss har du fått til alt det her???!!!" 🐭 Anonymkode: 26e80...9b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. desember 2018 #3263 Del Skrevet 22. desember 2018 Telia-reklamen, med en unge som synger på snap med filter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 22. desember 2018 #3264 Del Skrevet 22. desember 2018 Den ene Sun oppvask-reklamen. Hun amerikaneren som står midt på gulvet og roper på grusomt irriterende amerikansk "Say hey, y'all! We're a week earlier for the AirBnb! You must be our host?" Både øynene og ørene mine blør når den kommer på skjermen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 22. desember 2018 #3265 Del Skrevet 22. desember 2018 6 timer siden, loffen skrev: Telia-reklamen, med en unge som synger på snap med filter. Heeeelt enig!!! Må seriøst slå av lyden hver gang den reklamen dukker opp!! 🙉🙉 Aldri hørt noe mer irriterende! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. desember 2018 #3266 Del Skrevet 28. desember 2018 Det ser heldigvis ut til at det har dabbet litt av med følgende reklame, men den kommer nok igjen over nyttår, kjenner jeg hovedpersonen rett: Alle spillreklamene for et Candy Crush-lignende spill med en totalt uinteressert Ryan Reynolds. Tjener han ikke nok på Deadpool til å leve et ganske behagelig liv? Hadde han gjort disse reklamene som Deadpool, hadde de vært ekstremt mye mer interessante. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3267 Del Skrevet 29. desember 2018 Jeg synes generelt disse helligdagsreklamene er ganske nedslående, selv om de sikkert er viktige. Går du med selvmordstanker? Har kreften rammet deg? Sliter du med inkontinens? God jul! Anonymkode: 0b5f8...08c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3268 Del Skrevet 1. januar 2019 En fyr som kontakter Opplysningen for å finne ut hvor en eller annen dame bor. Så begynner han å legge ut til den som sitter i opplysningstjenesten om at damen han leter etter er "kvinnen i hans liv" og bla bla bla bla. Og så viser det seg at denne damen egentlig er moren hans, og at de ikke har snakket sammen på lange tider.. Anonymkode: da615...a16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3269 Del Skrevet 4. januar 2019 På 1.1.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev: En fyr som kontakter Opplysningen for å finne ut hvor en eller annen dame bor. Så begynner han å legge ut til den som sitter i opplysningstjenesten om at damen han leter etter er "kvinnen i hans liv" og bla bla bla bla. Og så viser det seg at denne damen egentlig er moren hans, og at de ikke har snakket sammen på lange tider.. Anonymkode: da615...a16 Her må kanskje Tore Sanberg komme på banen! Dette kan jo faktisk være spor i Orderud saken Anonymkode: 4e0ff...7ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 4. januar 2019 #3270 Del Skrevet 4. januar 2019 Rødekors reklamene på viasat, skjønner viktigheten med reklame og viktigheten av saken deres. Men det må være måte på hvor ofte det skal sendes, nesten anna hver reklame snutt kommer de opp med 5 min forklaring, mister nesten litt sympati på grunnav dette men er ikke helt der enda selvfølgelig, velger geller å skifte kanal eller mute 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 4. januar 2019 #3271 Del Skrevet 4. januar 2019 Til min store frustrasjon tok de tilbake Coop Extra-reklamen med den stygge sangen til!!! Husker de hadde den for et år eller to siden, og nå kom den jammen meg tilbake igjen 😩😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 4. januar 2019 #3272 Del Skrevet 4. januar 2019 Det er to reklamefilmer som irriterer for øyeblikket. Den ene er Skyr-reklamen, eller rettere sagt sangerinnen i den. Hun har en sånn helsikes irriterende knekk i stemmen. Jeg vet ikke om hun høres mest ut som en forvokst baby eller en geit, men jeg kommer ikke til å kjøpe så mye som en halv Skyr før de dumper henne. Somebody li*knekketiknekketbreeeeeeiiiii*k you, my ass. Hater. Den andre er hun "det blir LOL bæstemor" i reklamen for en eller annen mobiloperatør. Jada, jada, jeg skjønner at dere prøver dere på en Arnfinn Brusletten, men hun funker ikke. Hun er hverken morsom, søt eller sjarmerende nok til at jeg faller for det. Hun virker bare teit på en ikke-sjarmerende måte. Hold opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3273 Del Skrevet 4. januar 2019 3 timer siden, hind skrev: Det er to reklamefilmer som irriterer for øyeblikket. Den ene er Skyr-reklamen, eller rettere sagt sangerinnen i den. Hun har en sånn helsikes irriterende knekk i stemmen. Jeg vet ikke om hun høres mest ut som en forvokst baby eller en geit, men jeg kommer ikke til å kjøpe så mye som en halv Skyr før de dumper henne. Somebody li*knekketiknekketbreeeeeeiiiii*k you, my ass. Hater. Den andre er hun "det blir LOL bæstemor" i reklamen for en eller annen mobiloperatør. Jada, jada, jeg skjønner at dere prøver dere på en Arnfinn Brusletten, men hun funker ikke. Hun er hverken morsom, søt eller sjarmerende nok til at jeg faller for det. Hun virker bare teit på en ikke-sjarmerende måte. Hold opp! Jeg elsket den i begynnelsen, og jeg elsker at for en gangs skyld trenger jeg ikke å høre den STYGGE Oslo-dialekten. Men så kom den «Det blir lol bestemor!» og jeg bare: 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Prøver å være hippe, men ingen sier lol lengre. Anonymkode: 8c7fa...e8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsidronninga Skrevet 4. januar 2019 #3274 Del Skrevet 4. januar 2019 "Vi har en katt uten puls her!! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. januar 2019 #3275 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Radioreklamem derJorhun Stiansen reklamerer for lodd eller noe. Med den vanvittige irriterende dialekten! 🙈Klarer ikke Synes også hun som sier " det blir lol bestemor" er irriterende! Lol? Really? Endret 5. januar 2019 av smalls 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3276 Del Skrevet 6. januar 2019 Henger meg også på den grusomme lotterireklamen til Jorun Stiansen 😩😩 får neller Anonymkode: c1aa5...0af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3277 Del Skrevet 8. januar 2019 På Friday, January 04, 2019 den 20.17, pepsidronninga skrev: "Vi har en katt uten puls her!! " Den har vel blitt sendt i årevis nå. Det virker iallefall sånn... Anonymkode: da615...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. januar 2019 #3278 Del Skrevet 8. januar 2019 På 6.1.2019 den 17.17, AnonymBruker skrev: Henger meg også på den grusomme lotterireklamen til Jorun Stiansen 😩😩 får neller Anonymkode: c1aa5...0af Den er grusom! "Vi snakeees" 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 10. januar 2019 #3279 Del Skrevet 10. januar 2019 OneCall-reklamene! Orker dem ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 14. januar 2019 #3280 Del Skrevet 14. januar 2019 On 1/10/2019 at 9:15 PM, Moondance said: OneCall-reklamene! Orker dem ikke Den siste er helt skrekkelig! Jeg er i det hele tatt veldig lei av de maniske jentene som går/halvløper omkring samtidig som de snakker på inn- og utpust og snubler eller faller på en måte jeg antar skal være bedårende. Hjelp, så slitsomme de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå