Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 21/04/2016 den 1.16, Tapas skrev:

Lano reklamen med de barna som "rapper" og sagger buksa som om det er søtt å være thugs. Sangen er jævla irriterende og argh

Litt OT men vet du hvor ordet *thug* kommer fra? Det kommer fra India og stammer ifra Thugesekten som tilbad gudinnen Kali, det spesielle med denne sekten var at de æret sin gudinne ved og begå drap, gjerne ved å legge ett sammenrullet pledd rundt halsen til sine ofre for så og kvele den. Så en thug er en svikefull person

Anonymkode: 929e3...1f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så lei av reklamen for ICE data roll over at jeg skifter kanal når den kommer.  :rasende: :kjempesinna:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schpooock! spock schpokk! :bond:

og selvsagt topper de hele reklamen med putekrig i undikken på slutten :alice:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den reklamen som er for SÆTRE kjeksen eller hva den heter. Den virker veldig seksuell, samme reagerte samboeren min på. 

Anonymkode: d4523...be7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

"Jeg elsker smør, men hater smørfingre" Jeg steker allrid med smør, men får aldri smørfingre. Skjønner ikke helt den reklamen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Rose11 skrev:

"Jeg elsker smør, men hater smørfingre" Jeg steker allrid med smør, men får aldri smørfingre. Skjønner ikke helt den reklamen. 

Han har sikkert ikke lært seg at man kan vaske hendene etter bruk av stekesmør. :fnise: Syns den er irriterende selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheese doodles reklamen med han rare fyren som blir så fin form av 1 ostepop. Orker han ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Rose11 skrev:

10 timer siden, TinyBean skrev:

Han har sikkert ikke lært seg at man kan vaske hendene etter bruk av stekesmør. :fnise: Syns den er irriterende selv.

Og måten han står og skriker til telefonen når den fortsatt ringer. 

Mamma! Kan jeg ringe deg tilbake? Jeg har smørfingre!! :bond: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.10.2016 den 15.39, antbug skrev:

Chess-reklamene. Barn med helskjegg, tatoveringer og pupper som slår hjul, hopper rundt i sølepytter og er sykt spontane og schempeoverkule og absolutt ikke sånne treige A4- folk, lizzm. Gi meg en pille...

Pupper som slår hjul???? :sjokkert:

Anonymkode: 5ca14...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antbug
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pupper som slår hjul???? :sjokkert:

Øh...visstnok. :vetikke: Det må ha vært et syn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.3.2017 den 17.59, Margit Spat skrev:

Findusreklamen der de framstiller det som en dum ting å la barna begynne i korps :edie::krangle::rasende:

Korps er en bra ting, og Findus er ultrateite som gjør narr av det. 

Findus er en bra ting, men korps er tortur for ørene

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norvegia-reklamen med den læreren som prater med elevene om alt mulig som ikke er skolerelatert. Ingen lærere gjør det i virkeligheten.

Anonymkode: d4061...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norvegia-reklamen med den læreren som prater med elevene om alt mulig som ikke er skolerelatert. Ingen lærere gjør det i virkeligheten.

Anonymkode: d4061...db0

Jo det gjør de vel? Er jo elevsamtaler hun holder på med og ordner opp i konflikter og sånn. Er en ganske stor del av (kontakt)lærer-jobben det da.

Ellers er jeg drit lei "mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag lørdag søndag lalalalalala" husker ikke hva reklamen er for en gang. Betson eller noe. 

Anonymkode: f17ce...3f5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av beauty reklamer. Yeah right at man får SÅ fyldige og lange vipper av en maskara fra Max Factor liksom. Ser jo tydelig vippene er redigert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAH, MATKROKEN DREPER MEG!

"Hva tenker du på kjære?"

- "Æ tenke på at æ kunne ha tenkt mæ nå fra kjekshylla på Matkroken"

"Hva med kjekshylla på Coop Marked da? For nå *blablablareklameblablabla*

- Det e godt æ har dæ!

"Det er godt vi har hverandre".

:bond:

Og den radioreklamen med hu nordlendingen som er så sint på mannen fordi taket er lekk og han har lovet lenge å få det fiksa og hun "nagger" - "æ fløtte snart ut, du e en ubrukelig mann, enn at æ gifta mæ me dæ, det kunne bodd ei havfrue her, men hu hadde ikke overlevd fordi det e itj djupt nok vann".

Og reklamen avslutter med noe a la "få slutt på maset, velg tak fra..."

MEN I HELVETE, IKKE RART HU ER FORBANNA!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ICE.net reklamen og den dusten av enn mann som tjater om dataoverføring. Håper hu dama klabber til han til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...