Kelsi Skrevet 14. november 2015 #2081 Del Skrevet 14. november 2015 Hater Dolmio-reklamen med dukker og "liksom" italiensk aksent. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 14. november 2015 #2082 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg forstår ikke den Smash-reklamen. Har hun ikke armer? Hvorfor spiser han så mange Smash-kuler på én gang? Hva har perlekjedet med saken å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 22. november 2015 #2083 Del Skrevet 22. november 2015 Mest irriterende reklame akkurat nå er den svart hvitt reklamen for Zalando/ Calvin Klein. Radmagert kvinnemenneske, som står og prater svada."Hi, what does sexy mean to you?" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. november 2015 #2084 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg forstår ikke den Smash-reklamen. Har hun ikke armer? Hvorfor spiser han så mange Smash-kuler på én gang? Hva har perlekjedet med saken å gjøre?Den gir ingen mening om man ikke har sett reklamen som gikk før denne. De har en sjokoladevegg i leiligheten som gjør alt de tar inn i veggen om til Smash, så de ender opp med å spise hele leiligheten. Perlekjedet representerer Smash-kuler, og hun har gjort armene sine om til Smash og spist de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 22. november 2015 #2085 Del Skrevet 22. november 2015 Den gir ingen mening om man ikke har sett reklamen som gikk før denne. De har en sjokoladevegg i leiligheten som gjør alt de tar inn i veggen om til Smash, så de ender opp med å spise hele leiligheten. Perlekjedet representerer Smash-kuler, og hun har gjort armene sine om til Smash og spist de... HAHA, det er det sykeste jeg noen gang har hørt! Ikke rart jeg ikke forstod reklamen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 23. november 2015 #2086 Del Skrevet 23. november 2015 Mest irriterende reklame akkurat nå er den svart hvitt reklamen for Zalando/ Calvin Klein. Radmagert kvinnemenneske, som står og prater svada."Hi, what does sexy mean to you?"Helt enig.Den er grusom,finnes ikke sexy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 23. november 2015 #2087 Del Skrevet 23. november 2015 Dei "ost er ost"-reklamane. Den der mannen til slutt ender opp i gamleheim (trur eg det er) blei vist dei to siste gongene eg var på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 24. november 2015 #2088 Del Skrevet 24. november 2015 Dei "ost er ost"-reklamane. Den der mannen til slutt ender opp i gamleheim (trur eg det er) blei vist dei to siste gongene eg var på kino! De siste er så teite! Jeg ler godt av den "mann er mann" reklamen jeg da. Men den siste hvor de går gjennom hele livet.. Åhr, det er så påtatt og idiotisk! De gidder ikke å prøve en gang. Slenger det bare ut... Det som irriterer meg er disse FML greiene. De teaserene for det programmet som er startet. "Jeg er veldig fornøyd med rumpa mi, men jeg får jo aldri vist den fram! Fuck my life!""Folk tror at jeg er kjip fordi jeg er kristen. (.....) Jeg tror at gud skapte mennesket for å være sammen mann og kvinne. Fuck my life" Altså... Skal det ikke mer til før de sier "fuck my life" så skal de pokker bare være glad for at de har det såpass ukomplisert. Vent til voksenlivet kommer og biter dere i ræva. Da kan dere snakke om å føkke livet deres hvis det er alt som skal til for å vippe dere av pinnen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 24. november 2015 #2089 Del Skrevet 24. november 2015 De siste er så teite! Jeg ler godt av den "mann er mann" reklamen jeg da. Men den siste hvor de går gjennom hele livet.. Åhr, det er så påtatt og idiotisk! De gidder ikke å prøve en gang. Slenger det bare ut... Det som irriterer meg er disse FML greiene. De teaserene for det programmet som er startet. "Jeg er veldig fornøyd med rumpa mi, men jeg får jo aldri vist den fram! Fuck my life!""Folk tror at jeg er kjip fordi jeg er kristen. (.....) Jeg tror at gud skapte mennesket for å være sammen mann og kvinne. Fuck my life" Altså... Skal det ikke mer til før de sier "fuck my life" så skal de pokker bare være glad for at de har det såpass ukomplisert. Vent til voksenlivet kommer og biter dere i ræva. Da kan dere snakke om å føkke livet deres hvis det er alt som skal til for å vippe dere av pinnen. Hun som sa at hun aldri får vist frem rumpa si sitter jo i rullestol, etter å ha blitt skutt... Synes ikke akkurat det virker som livet hennes er så ukomplisert. Jeg så programmet hun var med i og synes hun fremstod som svært sympatisk og engasjert. Hun jobbet blant annet med et foto-prosjekt som omhandlet det å ha komplekser."Fuck my life" er tittelen på programmet og noe de har blitt bedt om å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 24. november 2015 #2090 Del Skrevet 24. november 2015 Hun som sa at hun aldri får vist frem rumpa si sitter jo i rullestol, etter å ha blitt skutt... Synes ikke akkurat det virker som livet hennes er så ukomplisert. Jeg så programmet hun var med i og synes hun fremstod som svært sympatisk og engasjert. Hun jobbet blant annet med et foto-prosjekt som omhandlet det å ha komplekser."Fuck my life" er tittelen på programmet og noe de har blitt bedt om å si. Jeg har skjønt at det er et program. Men jeg har ikke sett programmet. Men i presentasjonene så har det virket som sutring for bagateller. Og sitter man i rullestol tenker jeg at man har langt større problemer enn om man får vist fram rumpa eller ikke. Det er det jeg synes er så teit. At man henger seg opp i sånne småting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 24. november 2015 #2091 Del Skrevet 24. november 2015 Dette var fra en episode som handlet om kropp og selvtillit. Hun ble intervjuet og spurt om hva hun var mest fornøyd med og svarte at hun var fornøyd med rumpa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. november 2015 #2092 Del Skrevet 26. november 2015 Eviglange Black Friday reklamer, og spesielt den som virker som et samarbeid mellom Expert og Skeidar. Masete amerikaner og reklamen tar jo aaaaaldri slutt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #2093 Del Skrevet 26. november 2015 Julereklamen til Melange med hun Ida. Hun er like unaturlig som i bakeprogrammet hennes, og hun som er så påpasselig med å fortelle at det kun er "ekte smør" hun bruker når hun baker selv. Anonymkode: 0bb63...b34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. november 2015 #2094 Del Skrevet 26. november 2015 Hater den reklamen med sølvguttene (?) som synger og Gunerius, plastemballasje og fandens oldemor. Irriterende den med den guttungen som ber pappaen sende han ostENN også. Er da ingen som snakker sånn! Og som tidligere nevnt, de satans mobilselskapreklamene! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 26. november 2015 #2095 Del Skrevet 26. november 2015 På grunn av alle de masete, desperate og slitsomme BLACK FRIDAY reklamene har jeg bestemt meg for å ikke bruke en eneste krone på noe som helst i morgen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 26. november 2015 #2096 Del Skrevet 26. november 2015 Vanish og Dr. Oetker som går HELE TIDEN på YouTube. Jeg blir gaaaaaaaal."I helgen var jeg så uheldig å søle en rødvinsflekk på meg, på en jentekveld. Mamma anb*nøling*efalte meg å bruke Vanish..." Fy faen, ass. Unnskyld språket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. desember 2015 #2097 Del Skrevet 1. desember 2015 Julereklamer og reklamer som spiller på samvittigheten er kommet! Foreløpig er UNICEF-reklamen den store vinneren. Herregud for en irriterende møkkareklame! Jesus, Mor Theresa, og Dalai Lama walks into a bar liksom.... Og den nye fra H&M med Katy Perry. Den er bare for mye. Alt hun gjør er mildt sagt too much! Liker ikke fremføringer av henne eller videoene hennes fordi det er så... mye. Og da vil jeg fader ikke ha det på TV i hver forbanna pause heller! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dodge Skrevet 2. desember 2015 #2098 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Hva med reklamen for Yes oppvaskmiddel på TV3. Tøff oppvask for masterchiefs, svaret er IS.Må legge til Elkjøps julereklame og Jordan gluten, klut, vaskerull reklame. Endret 2. desember 2015 av Dodge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #2099 Del Skrevet 4. desember 2015 Den 4G+ reklamen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #2100 Del Skrevet 4. desember 2015 Den One Call reklamen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå