AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2021 Del Skrevet 7. oktober 2015 "Har du sett perlekjedet mitt?" Hvorfor har ikke dama noen armer?! fordi hun har spist dem opp, dekket av flytende smash. Anonymous poster hash: d0d8d...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjakkmatt Skrevet 7. oktober 2015 #2022 Del Skrevet 7. oktober 2015 Chess, OneCall og Netcom som alle skal overbevise om best nettdekning, billigst og flest fornøyde kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 8. oktober 2015 #2023 Del Skrevet 8. oktober 2015 Alle de reklamene hvor han ene programlederen (bonusmaterialet du finner på TV3 play) fra Paradise Norge, er med i.. Han er IKKE morsom?? Han er visstnok en komiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2015 #2024 Del Skrevet 8. oktober 2015 "Har du sett perlekjedet mitt?" Hvorfor har ikke dama noen armer?! De reklamene er så meningsløse -_- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 9. oktober 2015 #2025 Del Skrevet 9. oktober 2015 De reklamene for Nabolaget er så teite! Det ser så sykt latterlig ut med den påtatte og unaturlige "dansingen" i diverse situasjoner. Han der bonden som hopper som ei småjente, han ved postkassen så tydelig føler seg dum der han står og vogger frem og tilbake.... Hvis det er noe trøst så ser han nøyaktig så dumt ut som han ser ut til å føle seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #2026 Del Skrevet 9. oktober 2015 Denne er jo litt teit, men nokså morsom - spesielt når hun ene sier "I feel pregnant" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2027 Del Skrevet 9. oktober 2015 "Har du sett perlekjedet mitt?" Hvorfor har ikke dama noen armer?! Dette lurer jeg også på!! Friker meg ut hver gang! Er det liksom relatert til reklamebudskapet? Eller er skuespilleren tilfeldigvis armløs? Anonymous poster hash: f7581...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2015 #2028 Del Skrevet 9. oktober 2015 Dette lurer jeg også på!! Friker meg ut hver gang! Er det liksom relatert til reklamebudskapet? Eller er skuespilleren tilfeldigvis armløs? Anonymous poster hash: f7581...cc5 Hun har spist armene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2029 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hun har spist armene sine Rett og slett jævlig. Usj. Anonymous poster hash: f7581...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2015 #2030 Del Skrevet 9. oktober 2015 Rett og slett jævlig. Usj. Anonymous poster hash: f7581...cc5 Og usaklig o.O Det er vel mye bedre å kjøpe en smash pose Jeg trodde først det var en reklame for en ny smash pose med smash figurer av forskjellige ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2031 Del Skrevet 9. oktober 2015 Dette lurer jeg også på!! Friker meg ut hver gang! Er det liksom relatert til reklamebudskapet? Eller er skuespilleren tilfeldigvis armløs? Anonymous poster hash: f7581...cc5 Jeg heller skjønte ikke den reklamen for de hadde ikke sent den første delen hvor de spiser opp alt i leiligheten. Det var første gang jeg så den i dag. Den uten armer har jeg sett lenge nå. Tåpelig reklame egentlig. Anonymous poster hash: f86d3...7a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. oktober 2015 #2032 Del Skrevet 9. oktober 2015 Æsj, den smash-reklamen er bare ekkel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. oktober 2015 #2033 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 9. oktober 2015 #2034 Del Skrevet 9. oktober 2015 eneste teit med smash reklamen er at de har 3 reklamer 1. de finner ut at veggen dems lager smash, så de gjør om alt i hele leiligheten til smash. når dem er tom så spiser hun armasine fordi hun ikke klarer og slutte 2. en hvor de spiser lysestaker og hårfønere, der har begge armene sine 3. den hvor de spiser perlekjede og hun har ikke armer.. perlekjede er jo greit nok, for di reklamerer jo for kulesmash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 9. oktober 2015 #2035 Del Skrevet 9. oktober 2015 Alle de reklamene hvor han ene programlederen (bonusmaterialet du finner på TV3 play) fra Paradise Norge, er med i.. Han er IKKE morsom?? Han er visstnok en komiker. Rasmus Wold. Så han på latter live på nrk, han skulle holde show, så fikk han ingen til å le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #2036 Del Skrevet 10. oktober 2015 I kveld ser jeg fotballkampene på Max. Og så har de sedapappa-maraton sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa :sinnatagg: Anonymous poster hash: 7f840...46c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. oktober 2015 #2037 Del Skrevet 10. oktober 2015 I kveld ser jeg fotballkampene på Max. Og så har de sedapappa-maraton sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa :sinnatagg: Anonymous poster hash: 7f840...46c MEN I HÆLV** @#*☆■$&@### 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 10. oktober 2015 #2038 Del Skrevet 10. oktober 2015 den nye fra rema1000 .. Denne ungen som blir båret rundt og så sitter uten tilsyn i sofaen.Jeg venter bare på at h*n skal falle ut og smelle hodet i gulvet..Liker ikke reklamer der barn ikke blir helt passet på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. oktober 2015 #2039 Del Skrevet 10. oktober 2015 Den der jævla Peppes pizza reklamen med han fyren som står og leser opp menyen som dikt.. RØDLØØØK! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemini7 Skrevet 11. oktober 2015 #2040 Del Skrevet 11. oktober 2015 Trine eller trene? Trine eller trene? Trine eller trene? Aner ikke hva det er reklame for men jeg orker ikke høre på det maset og slår over med en gang den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå