Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stratosreklamen med den blå kua som syns det er kjedelig med brettspill....

Anonymkode: c1e23...2cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ludovica- skrev (På 15.9.2024 den 18.31):

Toro reklamen for tomatsuppe. Jeg tror faktisk ikke bergenserdialekt funker på reklamer! Den kua med bergensdialekt.... nei. 

(Har ikke noe imot den dialekten sånn på generelt grunnlag). 

Irriterende dame hun som er for fisefin til Toro mat..

Anonymkode: 90a9d...8df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Irriterende dame hun som er for fisefin til Toro mat..

For ikke å snakke om de som er for fisefine til First Price!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (På 1.10.2024 den 22.20):

Irriterer meg skikkelig når ordet "KUN" brukes på prisene i alle dagligvarereklamene dagene. Det høres bare så dumt ut. Det er dritdyrt og det vet de!

Det er ingenting som heter KUN 300kr/kg på laks. Det heter hele!

Tenk så forfriskende hvis noen faktisk brukte hele i en reklame.

Slå til denne uken - hele 30% påslag på pizza! 😅

Eller om noen kunne innrømme at de presser prisene - oppover. Eller at nå kutter vi priskuttet.

Anonymkode: 0b5f8...08c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (10 minutter siden):

For ikke å snakke om de som er for fisefine til First Price!!

Noe fp er dritt da som kneipen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noe fp er dritt da som kneipen 

Men du ville kanskje våget å tørke blod med FP tørkepapir og kanskje også spise deres tortillas? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Men du ville kanskje våget å tørke blod med FP tørkepapir og kanskje også spise deres tortillas? 

Spiser deres tacoskjell, men ikke deres cola så varierer 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitaepro har forbedret formulering - igjen! Nesten utrolig hvordan de stadig klarer forbedre noe som var så fantastisk i utgangspunktet. Og så han svensken som følte seg dårlig da han prøvde å slutte. Nej, det var inte bra! Tydelig avhengighetsskapende dette stoffet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vitaepro har forbedret formulering - igjen! Nesten utrolig hvordan de stadig klarer forbedre noe som var så fantastisk i utgangspunktet. Og så han svensken som følte seg dårlig da han prøvde å slutte. Nej, det var inte bra! Tydelig avhengighetsskapende dette stoffet.

Frister det å bestille?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De drittungene som heller vil spise godteri enn å spille brettspill og være sosial med familie :Rolleyes: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir fortsatt gal av han der med alle kunstpausene.

Eller..... i skogen..... eller.....på fjellet......eller i hue.....eller i.....r***a 🤪

Er nesten (men bare nesten) så jeg savner han veslevoksne fjortisen med Østfold-L'ene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamefolk må jo være de minst morsomme, minst kreative og verdens mest udugelige bransje: "Hva for noe gøy kan vi finne på med Familiepakka, da dere? Jo, familieALPAKKA, det er jo kjempegøy! HAHAHAHAHAHAHA. Og kan vi si noe morsomt om å få nye briller? Jo, vi kan si få nye BILLER, det er kjempemorsomt! HAHAHAHAHAHAHAHA!"

For en gjeng. 

Anonymkode: 01352...1d8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Reklamefolk må jo være de minst morsomme, minst kreative og verdens mest udugelige bransje: "Hva for noe gøy kan vi finne på med Familiepakka, da dere? Jo, familieALPAKKA, det er jo kjempegøy! HAHAHAHAHAHAHA. Og kan vi si noe morsomt om å få nye briller? Jo, vi kan si få nye BILLER, det er kjempemorsomt! HAHAHAHAHAHAHAHA!"

For en gjeng. 

Som tidligere reklamebyråansatt, så vet jeg at de svært sjelden får frie tøyler. Oppdragsgiverne, som tross alt er de som betaler lønna, gir ofte svært sterke føringer, og er svært redde for at merkevaren skal ta skade av noe som er «for sprekt» i deres øyne. Svært mange gode reklamer og kampanjer blir vraket fordi oppdragsgiverne er svært konservative og/eller feige. 

Jeg er enig i at det lages mye dårlig reklame, men erfaringsmessig kan oppdragsgiverne gis minst halvparten av skylden for det.  

Anonymkode: 87b12...06a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For en gjeng. 

Men dessverre er det jo sånn at de reklamene som havner her i plagsom-tråden, er reklamer folk har lagt merke til. Sannsynligvis er det mer effektivt enn reklamer ingen legger merke til eller husker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet ikke med deg, men jeg ble sulten på Toro" - Torokua

Nei. Jeg har aldri noensinne tenkt at jeg er sulten på Toro. Aldri. Selv ikke når jeg har tenkt at jeg har lyst på gryterett.

For øvrig enda en ku i norsk reklame. En barnetegnet en. Skal man nå få se Toro-kua som gjenganger inn i de mange år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 10.10.2024 den 21.40):

Nei. Jeg har aldri noensinne tenkt at jeg er sulten på Toro. Aldri. Selv ikke når jeg har tenkt at jeg har lyst på gryterett.

For øvrig enda en ku i norsk reklame. En barnetegnet en. Skal man nå få se Toro-kua som gjenganger inn i de mange år? 

Meksikansk tomatsuppe fra Toro er det jeg spiser hver gang jeg er forkjøla eller holder på å bli. Så jeg forbinder det med å være syk 😄 Men akkurat den suppa er ganske grei egentlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 10.10.2024 den 21.40):

Toro er best!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...