princeofithilien Skrevet 11. oktober 2023 #4521 Del Skrevet 11. oktober 2023 Bombasi skrev (58 minutter siden): Jeg synes den Kims-reklamen er Harm-løs. Jada, jeg finner veien ut av tråden selv 😅 😆🤣😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. oktober 2023 #4522 Del Skrevet 12. oktober 2023 princeofithilien skrev (På 11.10.2023 den 11.11): Jeg har to reklamer jeg ikke orker å se på - "et lite stykke Norge"-jenta som sitter på internatrommet sitt og får en pakke med sjokolade hjemmefra, og Vegard Harm i stor gul kjole som spiser Kims-potetgull!! Hva er i det hele tatt poenget med den Kims-reklamen?? 😝 Og jeg har litt sansen for Kims reklamen, fordi jeg synes Vegard Harm er en artig skrue 😄 Jeg vet at mange synes at han er "too much", men jeg er ikke helt der 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4523 Del Skrevet 14. oktober 2023 Cries just like a bejbehhh... *stemme med usaklig mye luft i* Lei av Ine fra Rådebank nå.. og "typen" hennes som røres til tårer av hummer og kanari. Anonymkode: 578ca...6b5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4524 Del Skrevet 14. oktober 2023 Lotto-reklamen er slitsom. Anonymkode: 06472...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. oktober 2023 #4525 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lotto-reklamen er slitsom. Anonymkode: 06472...fef Men litt bedre enn de med bikkja med ADHD i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4526 Del Skrevet 14. oktober 2023 De jævla tenåringene som skal være romantiske med gitar spilling og svært så tydelige animerte tårer hos han gutt 🤮 Anonymkode: 90a9d...8df 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4527 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De jævla tenåringene som skal være romantiske med gitar spilling og svært så tydelige animerte tårer hos han gutt 🤮 Anonymkode: 90a9d...8df Den serien med reklamer der har fått meg til å boikotte freia. Det er ren raseblandingspropaganda. Er et pågående problem at reklamer driver og fremmer denslags men disse her er noe annet, de er så hyppige og så emosjonelt ladede, og har så lite med produktet å gjøre at det føles rent ideologisk. Og det verste er at folk blir påvirket av sånt det er psykologisk krigføring mot det Norske folkeslag. Anonymkode: 88e5a...335 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4528 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den serien med reklamer der har fått meg til å boikotte freia. Det er ren raseblandingspropaganda. Er et pågående problem at reklamer driver og fremmer denslags men disse her er noe annet, de er så hyppige og så emosjonelt ladede, og har så lite med produktet å gjøre at det føles rent ideologisk. Og det verste er at folk blir påvirket av sånt det er psykologisk krigføring mot det Norske folkeslag. Anonymkode: 88e5a...335 Er ikke det for Telenor? Er jo samme jente som var sammen med baksletten junior. Anonymkode: 90a9d...8df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4529 Del Skrevet 17. oktober 2023 Kan ikke fordra den TV2-reklamen med hun dama som synger i kursiv, ett eller annet om "står vakt for vår jord". Som om TV2 gjør det, liksom. Anonymkode: ccfc3...5d6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4530 Del Skrevet 17. oktober 2023 Kiwis "pressing av priser" er nå så slitsomt at jeg begynner å irritere meg over virkelige bagateller, som at hun sier "dissa" og "på ra". 😛 Anonymkode: 0b5f8...08c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. oktober 2023 #4531 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jenta på flytoget 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4532 Del Skrevet 19. oktober 2023 Pal Fungi skrev (1 time siden): Jenta på flytoget 🙄 Hun er jo helt herlig! Anonymkode: 87b12...06a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4533 Del Skrevet 19. oktober 2023 Førstehjelpskurs hos SATS. Fin ide, men den forbanna reklamesnutten hvor alle gjenoppliver dukkene på gulvet i takt til dårlig musikk, gjør meg gal. Anonymkode: e5b80...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4534 Del Skrevet 19. oktober 2023 3 hours ago, Pal Fungi said: Jenta på flytoget 🙄 Kan faktisk ikke komme på en eneste reklame med barn som jeg liker. Anonymkode: 0b5f8...08c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4535 Del Skrevet 19. oktober 2023 Vitaminbjørner med den ufordragelige jentungen. Anonymkode: 98c70...0d3 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4536 Del Skrevet 19. oktober 2023 Irriterer meg generelt over reklamer der folk er pinlig kunstige. Når de sitter og ler og har det SÅ gøy fordi det er majones på skiva, når øynene nærmest ruller bakover i skallen fordi de smaker på Philadelphia. Kanskje den kleineste reklamen jeg vet er den med hun unge og hun eldre dama, sikkert mor/datter som sitter og drikker ALI kaffe sammen. Der er det fader meg altfor mye av det gode! De sitter ovenfor hverandre mens de drikker kaffe, leeent fremover mens de smiler og stirrer hverandre dypt inn i øynene og holder hverandre i hendene!! INGEN sitter sånn!!! Det måtte isåfall vært et forelska par som ikke har sett hverandre på et helt år. Vet ikke, jeg bare vrenger meg helt av den reklamen, jeg blir ukomfortabel 🤣 Anonymkode: 44bb9...757 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4537 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Irriterer meg generelt over reklamer der folk er pinlig kunstige. Når de sitter og ler og har det SÅ gøy fordi det er majones på skiva, når øynene nærmest ruller bakover i skallen fordi de smaker på Philadelphia. Kanskje den kleineste reklamen jeg vet er den med hun unge og hun eldre dama, sikkert mor/datter som sitter og drikker ALI kaffe sammen. Der er det fader meg altfor mye av det gode! De sitter ovenfor hverandre mens de drikker kaffe, leeent fremover mens de smiler og stirrer hverandre dypt inn i øynene og holder hverandre i hendene!! INGEN sitter sånn!!! Det måtte isåfall vært et forelska par som ikke har sett hverandre på et helt år. Vet ikke, jeg bare vrenger meg helt av den reklamen, jeg blir ukomfortabel 🤣 Anonymkode: 44bb9...757 Det må da vel heller være bestemor og barnebarn? Anonymkode: 40c75...c69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4538 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det må da vel heller være bestemor og barnebarn? Anonymkode: 40c75...c69 Det tenker jeg også. Anonymkode: 7fe44...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4539 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 15.25): Kanskje den kleineste reklamen jeg vet er den med hun unge og hun eldre dama, sikkert mor/datter som sitter og drikker ALI kaffe sammen. Der er det fader meg altfor mye av det gode! De sitter ovenfor hverandre mens de drikker kaffe, leeent fremover mens de smiler og stirrer hverandre dypt inn i øynene og holder hverandre i hendene!! INGEN sitter sånn!!! Det måtte isåfall vært et forelska par som ikke har sett hverandre på et helt år. Vet ikke, jeg bare vrenger meg helt av den reklamen, jeg blir ukomfortabel 🤣 Anonymkode: 44bb9...757 Det er helt klart bestemor og barnebarn. Synes den er kjempefin 😊 Savner min mormor hver gang jeg ser den ❤️ Anonymkode: 9a70b...2e6 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4540 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 15.25): Irriterer meg generelt over reklamer der folk er pinlig kunstige. Når de sitter og ler og har det SÅ gøy fordi det er majones på skiva, når øynene nærmest ruller bakover i skallen fordi de smaker på Philadelphia. Kanskje den kleineste reklamen jeg vet er den med hun unge og hun eldre dama, sikkert mor/datter som sitter og drikker ALI kaffe sammen. Der er det fader meg altfor mye av det gode! De sitter ovenfor hverandre mens de drikker kaffe, leeent fremover mens de smiler og stirrer hverandre dypt inn i øynene og holder hverandre i hendene!! INGEN sitter sånn!!! Det måtte isåfall vært et forelska par som ikke har sett hverandre på et helt år. Vet ikke, jeg bare vrenger meg helt av den reklamen, jeg blir ukomfortabel 🤣 Anonymkode: 44bb9...757 Hvem sa de ikke er et par? Anonymkode: 89d59...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå