AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4361 Del Skrevet 31. juli 2023 NordicViking skrev (2 minutter siden): Denne reklamen gikk på repeat under VM-sendingene på TV3 i dag. De er ikke kloke i så fal Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 31. juli 2023 #4362 Del Skrevet 31. juli 2023 On 7/29/2023 at 6:40 PM, AnonymBruker said: Hvem I all verden ser fortsatt lineær TV med reklamer? Anonymkode: 1a031...d71 Retro-TV er faktisk gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 31. juli 2023 #4363 Del Skrevet 31. juli 2023 Alle matvarereklamene som prøver å hjernevaske meg til å tro at det er BILLIG-BILLIG samtidig som de setter opp prisene nesten hver uke..... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4364 Del Skrevet 1. august 2023 Den med mannen som oppfører seg som en hund wtf Anonymkode: 90a9d...8df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 1. august 2023 #4365 Del Skrevet 1. august 2023 Betson. Masete låt. Blir forbanna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4366 Del Skrevet 2. august 2023 Nye reklamen til Ikea, der hun dama ligger på sofaen og kaster opp i ei bøtte, de viser faktisk alt.. Grusomt!! Jeg har fobi for «kaste opp» også ser jeg denne reklamen. Skam dere Ikea😡🤢 Anonymkode: 0f106...2ff 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4367 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nye reklamen til Ikea, der hun dama ligger på sofaen og kaster opp i ei bøtte, de viser faktisk alt.. Grusomt!! Jeg har fobi for «kaste opp» også ser jeg denne reklamen. Skam dere Ikea😡🤢 Anonymkode: 0f106...2ff Skulle akkurat til å skrive det samme! Det er den verste reklamen jeg har sett/hørt.Hva tenker IKEA med?🥺🤢 Anonymkode: 7fe44...243 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4368 Del Skrevet 2. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Skulle akkurat til å skrive det samme! Det er den verste reklamen jeg har sett/hørt.Hva tenker IKEA med?🥺🤢 Anonymkode: 7fe44...243 Jeg hadde slitt om jeg skulle skrive norsk stil og analysere denne reklamen. Hvem er målgruppen, hva er budskapet? Sofa fra Ikea er god å ligge på mens man spyr? Anonymkode: 0b5f8...08c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4369 Del Skrevet 2. august 2023 This girl is on fiiiirreeee Så sinnsyk høy frekvens på den stemmen, det vrir seg i hele meg innvendig. Anonymkode: 35226...4e2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4370 Del Skrevet 2. august 2023 Han bartefjotten som danser rundt med pizzaen 😫 Ingen oppfører seg sånn når man serverer pizza! Anonymkode: 40c75...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. august 2023 #4371 Del Skrevet 2. august 2023 Spy- reklamen til ikea. - Sier seg selv. Det er ikke billig dette her- reklamen til Coop xtra- for gjentakende. Samme gjelder This girl is on fire- reklamene til telenor og Hi Barbie, hi Ken 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4372 Del Skrevet 3. august 2023 Så den spyreklamen på nytt, og lurer på hva i all verden de ønsker å oppnå ved at folk forbinder Ikea med oppkast. Anonymkode: 0b5f8...08c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4373 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 16.36): Jeg hadde slitt om jeg skulle skrive norsk stil og analysere denne reklamen. Hvem er målgruppen, hva er budskapet? Sofa fra Ikea er god å ligge på mens man spyr? Anonymkode: 0b5f8...08c Gravide? Folk med hangover? Folk som går på cellegift? Anonymkode: c04c3...2c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 3. august 2023 #4374 Del Skrevet 3. august 2023 Vet ikke hvorfor det har gått inflasjon i å plukke de jævligste 80-tallslåtene som er å oppdrive i dagens reklamer. Opus, Starship og Katarina and the Waves var en lidelse den gang, og er det fortsatt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. august 2023 #4375 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så den spyreklamen på nytt, og lurer på hva i all verden de ønsker å oppnå ved at folk forbinder Ikea med oppkast. Anonymkode: 0b5f8...08c Mulig de ønsker å gjøre det klart at de vet at livet ikke er så perfekt som de kanskje tror at vi får inntrykk av når vi blar i katalogene deres. Bare tenker høyt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 3. august 2023 #4376 Del Skrevet 3. august 2023 Blir nok ingen gullfisk på ikea med det første hvertfall. Æsj og fy! Håper den reklamen forsvinner av skjermen og blir glemt rimelig raskt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4377 Del Skrevet 3. august 2023 FrankDrebin skrev (3 minutter siden): Mulig de ønsker å gjøre det klart at de vet at livet ikke er så perfekt som de kanskje tror at vi får inntrykk av når vi blar i katalogene deres. Bare tenker høyt nå. Jammen SPY av alle ting? Tacofest i sofaen, ivrig valp med sølelabber, toåring med mammas sminkesett eller storesøsters makerskrin… alt er bedre enn spy. Har ikke emetofobi, synes bare det er «vanlig» ekkelt. Men det er vel sjokkeffekten de er ute etter muligens. 😝 Anonymkode: d4061...db0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. august 2023 #4378 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jammen SPY av alle ting? Tacofest i sofaen, ivrig valp med sølelabber, toåring med mammas sminkesett eller storesøsters makerskrin… alt er bedre enn spy. Har ikke emetofobi, synes bare det er «vanlig» ekkelt. Men det er vel sjokkeffekten de er ute etter muligens. 😝 Anonymkode: d4061...db0 Jeg er helt enig, den reklamen er motbydelig, men tenkte det kanskje var et desperat forsøk. Da er det bedre med fyren i underbuksa som støvsuger i et rottereir. xD 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #4379 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 16.39): This girl is on fiiiirreeee Så sinnsyk høy frekvens på den stemmen, det vrir seg i hele meg innvendig. Anonymkode: 35226...4e2 Ja det er tidenes verste reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4380 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg har som regel tv på i bakgrunnen, med fjernkontrollen utenfor rekkevidde. Tror jeg må endre på det, irriterer meg alltid at jeg ikke rekker å skru av den "5g i hue og i r***". Virker som Telia prøver å kaste seg inn i konkurransen om verste reklamer. Med tanke på den og Ikeas spyreklame begynner jeg å lure på om alle reklamebyråene er overtatt av vikarer fra ungdomsskolen nå på sommeren? Er det ikke i den alderen man fortsatt synes underbukse- og spyhumor er gøy? Og tro det eller ei, akkurat mens jeg skrev nå kom "i hue og r***", atter en gang. Må finne en reklamefri kanal. Men NRK er jo gjennomsponset også, så tar vel ikke lang tid før Dagsrevyen er sponset av spy og 5g. Jeg tror bedriftene tenker at all reklame er god reklame, og godt mulig de har rett. Skulle ikke forundre meg om noen bruker denne tråden til å se om de har lykkes med å provosere så mange som mulig. Så ingen grunn til å tro at det blir slutt på oppkast i hue og r*** og girl on fiiiiire med det første. Anonymkode: 0b5f8...08c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå