Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.11.2018 den 0.55, FrankDrebin skrev:

Reklamen for Lendo eller Lenda eller hva det nå heter, med han fyren som dukker opp stadig vekk og roper; "BANANER!!!" Jeg har så langt bare sett den to ganger, og hater den allerede. 

Den er jo fantastisk! :hoho: Ekstra gøy på slutten da han roper "BANANA!!" så skrekkelig høyt foran heisen, den er så morsom 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som syns reklamer blir verre og verre? Det vil si, de prøver knapt nå. For en del år siden gikk det jo sport i å ha årest mest fengende/kule/morsomme reklame, og vi hadde jo avstemminger hvert år på årets reklame osv. 

Nå føler jeg at mange reklamer bare er kjøpt og regissert av noen i utlandet. Til og med noen reklamer man skulle tro var norske, føles som de er lagd i noen andre land i Europa for eksempel. 

(Noen som husker den reklamen hvor det er masse mennesker på en rekke som danser, så er det liksom en og to personer som danser "mellom rekken", gamle, unge, alle slags folk osv.) Mener det var en norsk reklame men den føltes veldig "kjøpt fra utlandet" ut.

Og det der Telenor-eposet med de to familiene, jeg blir så pisse sur av de reklamene. Det er jo bare sentimental svada. Ingen humor, ikke noe poeng. (Hain med alle kattan! hohohohohoho en fyr som har kjæledyr og dermed trenger 5 gb til å se videoer av katter... fordi alle som har katter bruker timevis på videoer av ANDRES katter) Sorry jeg blir bare så irrasjonelt forbanna på de reklamene. og samme stygge blå alt for korte genser nesten hver gang. Jeg er så dritlei den der jævla føljetongen til Telenor. Det var aldri interessant, aldri morsomt. Kan de slutte å trø de der karakterene ned i halsen på oss.

Anonymkode: a1a99...ca7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Den reklamen for  et betting selskap der en servitør  med en bryllupskake glir i risen på trappa . Og det er mere fokus på om dama som sitter under tappa får kaka i hue enn den stakars servitøren. Føler spenningen gitt..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moondance skrev:

Den er jo fantastisk! :hoho: Ekstra gøy på slutten da han roper "BANANA!!" så skrekkelig høyt foran heisen, den er så morsom 🤣

Helt i orden det, smak og behag. xD

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å BLI GAL hver gang reklamen for Skoda kommer, jeg TAKLER BARE IKKE den sangen!! 😩 :cry3:

Kan heller ikke fordra Coop Prix-reklamene med den familien som alltid skal gjøre kleine ting rundt middagsbordet, de blir bare verre og verre de reklamene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H&M reklamen. Sånn som hun styrer med skuldrene sine skulle man heller tro at det var reklame for en kiropraktor. :P 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boozt.com De ødelegger julegleden og Driving home for Christmas når de har to reklamer i hver eneste pause og i tillegg sponser programmer! Reklamer på tv koster skjorta, de må ha et enormt reklamebudsjett!

Anonymkode: 7acc8...2ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FrankDrebin skrev:

H&M reklamen. Sånn som hun styrer med skuldrene sine skulle man heller tro at det var reklame for en kiropraktor. :P 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun styrer sånn med skuldrene heller. Skal det være en punchline der et sted? Og sove med sminke under øyemaske. I pysjbukse og ullgenser. Uten pledd. På en tid på døgnet hvor alle andre pynter til jul. Høres ut som noen som ikke har det så greit 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun styrer sånn med skuldrene heller. Skal det være en punchline der et sted? Og sove med sminke under øyemaske. I pysjbukse og ullgenser. Uten pledd. På en tid på døgnet hvor alle andre pynter til jul. Høres ut som noen som ikke har det så greit 😂

Jeg skjønner heller ikke poenget med den, mulig at den/de som skrev ideen heller ikke har det så greit. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamefilmen hvor de er dresset opp som en hai, og hvor den ene ringer opp for å advare om folk som liker fisk og da løper de... Utrolig irriterende

Og den prisjakten reklamene av de forskjellige ungene som snakker om pris, fy *****n..🙌

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, FrankDrebin skrev:

Jeg skjønner heller ikke poenget med den, mulig at den/de som skrev ideen heller ikke har det så greit. :P 

Sangen de har ødelagt går som dette : youre so fine, youre so fine, you blow my mind hey mickey! 

Eller noe sånt, en stor hit på 80tallet, den skulderrykkinga prøver vel å være noe 80talls dans eller noe, men fælt og jævlig er det ja 

Anonymkode: 3c4e3...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wish-reklamene på youtube 

Spesielt nå med kvisepoppere, bacon-sokker, kalkunhatter og fjernstyrte kakkerlakker. Minner meg om poengløse "morosaker" som hadde sin høydare på 80-tallet. Den kvisegreia er jo skikkelig ekkel why-why-why?

Anonymkode: 7a79a...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sangen de har ødelagt går som dette : youre so fine, youre so fine, you blow my mind hey mickey! 

Eller noe sånt, en stor hit på 80tallet, den skulderrykkinga prøver vel å være noe 80talls dans eller noe, men fælt og jævlig er det ja 

Anonymkode: 3c4e3...a16

Som om sangen ikke var jævelig nok i utgangspunktet. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 24.11.2018 den 0.19, Moondance skrev:

Holder på å BLI GAL hver gang reklamen for Skoda kommer, jeg TAKLER BARE IKKE den sangen!! 😩 :cry3:

Kan heller ikke fordra Coop Prix-reklamene med den familien som alltid skal gjøre kleine ting rundt middagsbordet, de blir bare verre og verre de reklamene. 

Hater også Skoda-reklamen, men av en annen årsak. 

Det irriterer meg og provoserer meg at hele idéen i filmen er å vise at EN KVINNE kjører bilen når det er vanskelige kjøreforhold. 

Anonymkode: 7cbdd...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2018 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Boozt.com De ødelegger julegleden og Driving home for Christmas når de har to reklamer i hver eneste pause og i tillegg sponser programmer! Reklamer på tv koster skjorta, de må ha et enormt reklamebudsjett!

Anonymkode: 7acc8...2ea

Jeg får fnatt av stemmen i Boozt-reklamen. "fashion kids sport beauty". Ørene mine blør. 

Får også fnatt av stemmen i Bolia-reklamen. 

Samme damen? I hvertfall samme type irriterende stemme. 

Anonymkode: 7cbdd...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM reklamen!! wtf?!?!? 

Og den reklamen for elektrisk tannbørste 😫 «tannlegen min sa at tennene mine...»  Aargh!!

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...