#Sunrise Skrevet 11. oktober 2015 #2041 Del Skrevet 11. oktober 2015 den nye fra rema1000 .. Denne ungen som blir båret rundt og så sitter uten tilsyn i sofaen.Jeg venter bare på at h*n skal falle ut og smelle hodet i gulvet..Liker ikke reklamer der barn ikke blir helt passet på.. den reklamen der er jo bare så morsom fordi den er sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 15. oktober 2015 #2042 Del Skrevet 15. oktober 2015 Glory, glory, Man Unite-e-e-d!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 16. oktober 2015 #2043 Del Skrevet 16. oktober 2015 Den Clausthaler-reklamen. Mann i baren: "Det der kan da umulig være en alkoholfri øl. Kanskje din første dag på jobb? Det er sånt som skjer.. Kvinnelig bartender: "Det er nok bare din første Clausthaler. Det er sånt som skjer!" Mann i baren: "Hmmmm". Grusom pinlig reklame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. oktober 2015 #2044 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Syns det meste av reklame er teit, men det er en reklame "alle" hater som jeg syns er artig og det er Sulten. Ler meg fillete av den småtjukke svensken i lilla trikot! Endret 16. oktober 2015 av Salka 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 16. oktober 2015 #2045 Del Skrevet 16. oktober 2015 Syns det meste av reklame er teit, men det er en reklame "alle" hater som jeg syns er artig og det er Sulten. Ler meg fillete av den småtjukke svensken i lilla trikot! Hehe, ja Sulten er morsom. Den siste med ham der han tar det kattestuntet er knallbra. Men over til en utrolig irriterende reklame, og det er den til Snøfrisk. Med en geit som liksom synger. Synes ikke dyr "som synger" er noe stas i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. oktober 2015 #2046 Del Skrevet 16. oktober 2015 All reklame er plagsom. Jeg slår av lyden og bare skuler på skjermen innimellom mens jeg venter på at det skal være slutt. Hvis jeg ser en ekstra teit reklame for et produkt, gjør jeg mitt ytterste for å unngå å kjøpe akkurat det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2047 Del Skrevet 16. oktober 2015 eneste teit med smash reklamen er at de har 3 reklamer 1. de finner ut at veggen dems lager smash, så de gjør om alt i hele leiligheten til smash. når dem er tom så spiser hun armasine fordi hun ikke klarer og slutte 2. en hvor de spiser lysestaker og hårfønere, der har begge armene sine 3. den hvor de spiser perlekjede og hun har ikke armer.. perlekjede er jo greit nok, for di reklamerer jo for kulesmash Men tjukke blir de ikke! Her har de jo spist flere hundre kilo sjokolade hver i løpet av kort tid, uten å legge på seg så mye som ett gram... Godt å vite.Anonymous poster hash: b303a...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. oktober 2015 #2048 Del Skrevet 16. oktober 2015 Alle reklamer er plagsomme OG teite Alt jeg skal se på tv setter jeg på opptak så jeg lett kan spole forbi Har ikke sett en eneste reklame som ikke er plagsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. oktober 2015 #2049 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) De der Guts -reklamene. Herregud så teit. Spesielt hun dyrepasseren som står å synger surt til hunden og ikke en gang kan melodien... Ikke kommer det frem hva det er reklame for heller, og ikke vil jeg vite. Endret 16. oktober 2015 av daemonia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2050 Del Skrevet 16. oktober 2015 eneste teit med smash reklamen er at de har 3 reklamer 1. de finner ut at veggen dems lager smash, så de gjør om alt i hele leiligheten til smash. når dem er tom så spiser hun armasine fordi hun ikke klarer og slutte 2. en hvor de spiser lysestaker og hårfønere, der har begge armene sine 3. den hvor de spiser perlekjede og hun har ikke armer.. perlekjede er jo greit nok, for di reklamerer jo for kulesmash Åkei, nå skjønte jeg mer! Jeg har jo bare sett den aller siste reklamefilmen med perlekjedet. Og da tenker jeg jeg jo på at smashkuler er som perler med sjokolade, på en måte... Men det med at armene på jenta var borte ga jo ingen mening, og gir ingen mening uten de to andre reklamene. Den reklamen er bare ufattelig creepy uten konteksten som hører med. Anonymous poster hash: f7581...cc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 16. oktober 2015 #2051 Del Skrevet 16. oktober 2015 Blir sprø av lotto-reklamen: Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. oktober 2015 #2052 Del Skrevet 16. oktober 2015 Blir sprø av lotto-reklamen: Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Den nye hverda'n..Verdal'n. Første gang jeg så den ble jeg så irritert på han der fyren at jeg sa til mannen min at hvis han vinnerne Lotto og driver på sånn så smekker jeg til ham og tar pengene selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2053 Del Skrevet 16. oktober 2015 Alle reklamer er plagsomme OG teite Alt jeg skal se på tv setter jeg på opptak så jeg lett kan spole forbiHar ikke sett en eneste reklame som ikke er plagsom Ikke i denne tråden om favorittreklamer heller? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829829 Jeg synes det er mange gode eksempler der. Anonymous poster hash: ada16...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. oktober 2015 #2054 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ikke i denne tråden om favorittreklamer heller?http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829829 Jeg synes det er mange gode eksempler der.Anonymous poster hash: ada16...384 Nope Har sett et par reklamer som har vært litt fine, men som har vært plagsomt lange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. oktober 2015 #2055 Del Skrevet 27. oktober 2015 Nøttereklamen. Den ekle og spydige dama som er sjefen minner meg om ei overordna jeg hadde på mitt forrige arbeidssted. Først hyggelig, og så kommer det en salve av usakligheter. Kommer aldri til å kjøpe de nøttene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 27. oktober 2015 #2056 Del Skrevet 27. oktober 2015 Den reklamen for Riks TV tror jeg det er. Den portalen hvor man kan finne programmer som har vært på TV og filmer osv. Han der som skal forklare er så plagsom! Jeg får lyst til å riste ham når jeg ser den reklamen. Det er ganske simpelt egentlig. Du trykker ned for å bla ned. Du trykker til siden for å komme til siden. Og så er det kategorier der og sånn. Hadde de ikke oppklart det i slutten av reklamen hadde jeg ikke skjønt en dritt av hva det var han der skulle forklare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 29. oktober 2015 #2057 Del Skrevet 29. oktober 2015 Åååhr! Den nye OneCall reklamen! Den der bursdags-reklamen. Måten de sier gratulerer med dagen på.. Gratuleeereeer med daaageeeen mammaaaaiiiiiiii! Åh, gi meg styrke "Og i stedet for å kjøpe gave til deg så har vi selvfølgelig gitt de pengene til mobilselskapet. Vær så god!" God damnit! Vi lever ikke i 1997 lenger! Det koster ikke 2,50 for en SMS lenger, og det koster heller ikke 3 kroner minuttet å ringe! Det koster fra 149 og oppover uansett hva man bruker!!! Dustereklamer.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2058 Del Skrevet 29. oktober 2015 Liker ikke de derre intense chess-Yolo-livet er en lek- reklamene. Der de snakker som at å spare 50kr i måneden skulle være det viktigste i livet.Vet ikke helt hvorfor, liker de bare ikke! Anonymkode: 18827...a99 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. oktober 2015 #2059 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 29. oktober 2015 #2060 Del Skrevet 29. oktober 2015 Liker ikke de derre intense chess-Yolo-livet er en lek- reklamene. Der de snakker som at å spare 50kr i måneden skulle være det viktigste i livet.Vet ikke helt hvorfor, liker de bare ikke!Anonymkode: 18827...a99Sikkert av samme grunn som meg: De er masete, Chess er faktisk ikke billigere eller bedre enn andre abonnementer. De bruker Netcoms nett, og det er det verste som finnes når det kommer til dekning og hastighet... Og jeg vil absolutt ikke bli en av de puddingene der heller. Masete tullinger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå