Pearl2.0 Skrevet 27. september 2013 #781 Del Skrevet 27. september 2013 Er ingen reklamefilm, men radioreklamen for "right price tiles" er så idiotisk og plagsom at jeg ikke har ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 4. oktober 2013 #782 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen som har sett den nye Zalando-reklamen med tre mann i baren? Fy så dårlig!! Skam for samfunnet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #783 Del Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke lest alle sidene her så tilgi meg om noen allerede har lagt ut denne. http://www.youtube.com/watch?v=kOWakAT82Tk "...and look, it doesn`t scratch." Med ekkel stemme. "gorgeous,gorgeous,gorgeous! Anonymous poster hash: 43bcf...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 4. oktober 2013 #784 Del Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke lest alle sidene her så tilgi meg om noen allerede har lagt ut denne. http://www.youtube.com/watch?v=kOWakAT82Tk Delicious, yummy, creamy? Skal den spises? "gorgeous,gorgeous,gorgeous! Der tror jeg det gikk for henne gitt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 4. oktober 2013 #785 Del Skrevet 4. oktober 2013 "Hei, stopp! Du også! Såpe med for høy PH verdi kan forstyrre balansen i underlivet!" Og den irriterende sangen... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 4. oktober 2013 #786 Del Skrevet 4. oktober 2013 Den Biltema-reklamen med han derre teite Raymon! Å det var iiille billig assa! Det er lov å bruke hue! Jeg blir gal! Like irriterende han som hun fæle kjerringa som er livredd flekker og skitne barnehender! (Vanish) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. oktober 2013 #787 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Maaandag, tirsdag onsdag torsdag, freeedag lørdag søndag osv. For no spill bet greier. Men for den sangen på hjernen. Endret 5. oktober 2013 av pinar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2013 #788 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Lindex!!!!!! Herregud for en tortur de driver med om dagen. Flott at de støtte rosa sløyfe-aksjonen, men altså..!! Og hva er det de synger? On and only? Onanoni!!??? Endret 5. oktober 2013 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 5. oktober 2013 #789 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er vel Billy Idols 'Mony mony' som brukes i den ovennevnte reklamen, hvis jeg ikke husker feil. :-) Så da er det nok det de synger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 5. oktober 2013 #790 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Den jævla rømmen på klemmeflaske "Ja, det er lurt det" Omg.. Endret 5. oktober 2013 av Lady 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #791 Del Skrevet 5. oktober 2013 ALLE. Nå skal jeg være skikkelig grinebiter, men jeg hater hvor mye media prøver å manipulere oss. Reklamene er overalt for å påvirke oss så mye som dem kan. Det er på bussen, på skolen, på jobben, i butikken, på bussskuret, på hver bidige nettside man besøker osv. Og de spiller på vår selvfølelse, vår samvittighet, humoren vår osv. Noen dager tenker jeg seriøst på å flytte langt til skogs, bo primitivt og muligens slippe unna maset! Jeg har slutta å se på TV, for filmene eller seriene jeg følger med der må ha hundrevis av idiotiske reklamer. Det neste blir at jeg sier opp Internett her hjemme, bare for å boikotte! Men mest av alt hater jeg de som faller for reklamene! Anonymous poster hash: 60fe4...be9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #792 Del Skrevet 5. oktober 2013 ALLE. Nå skal jeg være skikkelig grinebiter, men jeg hater hvor mye media prøver å manipulere oss. Reklamene er overalt for å påvirke oss så mye som dem kan. Det er på bussen, på skolen, på jobben, i butikken, på bussskuret, på hver bidige nettside man besøker osv. Og de spiller på vår selvfølelse, vår samvittighet, humoren vår osv. Noen dager tenker jeg seriøst på å flytte langt til skogs, bo primitivt og muligens slippe unna maset! Jeg har slutta å se på TV, for filmene eller seriene jeg følger med der må ha hundrevis av idiotiske reklamer. Det neste blir at jeg sier opp Internett her hjemme, bare for å boikotte! Men mest av alt hater jeg de som faller for reklamene! Anonymous poster hash: 60fe4...be9 * Legger til at jeg har fått meg AdBlock og det funker kjempe kjekt her på KG Så jeg overlever en liten stund til på Internettet Anonymous poster hash: 60fe4...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2013 #793 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er vel Billy Idols 'Mony mony' som brukes i den ovennevnte reklamen, hvis jeg ikke husker feil. :-) Så da er det nok det de synger... Å er det det de synger? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 6. oktober 2013 #794 Del Skrevet 6. oktober 2013 Cola reklamen, herregud er det mulig og lage teitere sang, jeg elska den gamle, men den nye er bare sykt teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. oktober 2013 #795 Del Skrevet 6. oktober 2013 Husker ikke hvilket merke det er, men er de der greiene som kan brukes som fløte og rømme og som liksom skal være så mye sunnere. Irriterer meg grønn over han fyren som står og "hakker" noe til salaten mens hun dama babler. Han hakker jo ikke. Også ser de så utrolig dumme, falske og "se så lykkelige vi er". Zalando reklamene er forferdelige. "Gå på en rett linje!" Syns det er så teit når han politimannen skal ta tilbake hatten sin fra et av de nekene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. oktober 2013 #796 Del Skrevet 6. oktober 2013 Husker ikke hvilket merke det er, men er de der greiene som kan brukes som fløte og rømme og som liksom skal være så mye sunnere. Irriterer meg grønn over han fyren som står og "hakker" noe til salaten mens hun dama babler. Han hakker jo ikke. Også ser de så utrolig dumme, falske og "se så lykkelige vi er". Zalando reklamene er forferdelige. "Gå på en rett linje!" Syns det er så teit når han politimannen skal ta tilbake hatten sin fra et av de nekene. Vita hjertego fraiche, irriterer meg like mye over den reklamen! Spesielt hvordan hun uttaler ordet fraiche på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 6. oktober 2013 #797 Del Skrevet 6. oktober 2013 Den grusomme med tenåringsjenta som lager mat for foreldrene. Som takk får hun dra på en fyllefest. Grøss og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 7. oktober 2013 #798 Del Skrevet 7. oktober 2013 "Boy i want to be whit you" Gahh 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. oktober 2013 #799 Del Skrevet 9. oktober 2013 Max Factor Creme puff - man ser at det er Gwyneth Paltrow, men bare så vidt, alle ansiktstrekkene er borte, bare et maskefjes igjen! Å så ekkelt! I tillegg har hun et uttrykk som sier "pul meg", evt "redd meg"... jeg blir dritredd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionshade Skrevet 11. oktober 2013 #800 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor har ingen nevnt den nye reklame til Zalando der de reklamerer for at de nå også selger herreklær? Den er jo dødsirriterende Kremt, Kremt, hyl, Kremt med teite undertekster under som en slags oversettelse på "mannespråket". Aargh, den reklamen får fram noe av det verste i meg . Forresten, alle Zalandoreklamer får fram noe av det verste i meg, noe som er synd siden de har ganske fine klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå