AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #701 Del Skrevet 6. august 2013 Jif-reklamen. "Når bestemor har barnebarna, blir det gjerne litt søl". For meg ser det ut som om bestemor omtrent tar livet av barnebarna, rødt og klissete, blodaktig søl på golvet. Elitesingles. Herregud, kan de ikke være ærlige i det minste? Han ønsker seg ei lekker dame, hun en rik mann. Anonymous poster hash: b303a...754 skulle tro kjærlight bare hadde med penger å gjøre det finnes nok av kvinner/menn som bare er ute etter penger, men hvor lenge varer det forholdet tro? haha Anonymous poster hash: d3b27...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 7. august 2013 #702 Del Skrevet 7. august 2013 Vitaepro reklamen der han har 101 cheerleadere på døren og plutselig blir "frisk" er sykt irriterende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 7. august 2013 #703 Del Skrevet 7. august 2013 De to som irriterer meg grenseløst nå er Vitapro og han derre som sjekker damer med grillspyd!! Jeg HATER de reklamene, og det skjer omtrent hver gang at jeg bryter ut "å for pokker, hold kjeft!". Nei, det funker ikke, men det overdøver i hvert fall reklamene en kort stund Ikke bare er det plagsomt at han derre guttungen ikke kan snakke forståelig, men de grillspydene så ikke akkurat innbydende ut. Joda, laks er godt, men det burde da vært noe annet der også vel..? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #704 Del Skrevet 18. august 2013 Går denne Vitaeproreklamen bare på bestemte kanaler eller til bestemte tider? Måtte faktisk google den:sjenert: Telenor med hun hyledama i bilen har jeg derimot sett 1000 ganger og må kaste meg over fjernkontrollen for å skru av lyden (Muligens litt utdatert her, jeg har vært uten tv de siste ukene.) Anonymous poster hash: 3b57a...703 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. august 2013 #705 Del Skrevet 18. august 2013 Haha, såå deilig å ikke ha TV...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. august 2013 #706 Del Skrevet 19. august 2013 Vita! Åh jeg klikker! Og hvorfor er den dama med? De selger da ikke klær/undertøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 19. august 2013 #707 Del Skrevet 19. august 2013 Matfløtereklamen!!!! Dusten med suppa....alt irriterer med den reklamen... Matfløte både hever...slurp....og runder smaken.....slurp.... arg!!! ja..og Telenorreklamen, og hver eneste Vanish reklame som noengang er produsert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 20. august 2013 #708 Del Skrevet 20. august 2013 Den nye til rimi, hvor brødskivene ligner på personene.. Hvorfor ser de ungene så rare ut? Kunne de ikke bare sitte der helt vanlig? Og satt ned prisen??? Å sette ned med 1 kr synes jeg ikke det er noe å skryte av, ikke noe å lage reklame om ihvertfall! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaeyama Skrevet 21. august 2013 #709 Del Skrevet 21. august 2013 Den nye til rimi, hvor brødskivene ligner på personene.. Hvorfor ser de ungene så rare ut? Kunne de ikke bare sitte der helt vanlig? Og satt ned prisen??? Å sette ned med 1 kr synes jeg ikke det er noe å skryte av, ikke noe å lage reklame om ihvertfall! Enig. Og den rødhårede kaviargutten er skikkelig skummel! (Håper moren hans ikke er her på KG... ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 21. august 2013 #710 Del Skrevet 21. august 2013 Kan tenkte meg at reklamen til Rimi var dyr... Og Ica Norge som taper 15 millioner hver eneste uke...Jaja, kunne de ikke brukt pengene på noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 21. august 2013 #711 Del Skrevet 21. august 2013 Kid? Jeg er lizm 15 og et halvt, da! Omg!! Den jenta irriterer meg grenseløst! (Ja vet at det ikke er akkurat det hun sier..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 21. august 2013 #712 Del Skrevet 21. august 2013 Vitaepro reklamen der han har 101 cheerleadere på døren og plutselig blir "frisk" er sykt irriterende. "Hvis det funker for meg, så bør det funke med vitapro for deg" Holdt på å kjøre av veien da denne sangen kom på radioen. Det er i utgangspunktet den styggeste sangen, og det verste er at nå har jeg hørt den så mye at jeg nesten syns den begynner å bli catchy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 22. august 2013 #713 Del Skrevet 22. august 2013 Den nye til rimi, hvor brødskivene ligner på personene.. Hvorfor ser de ungene så rare ut? Kunne de ikke bare sitte der helt vanlig? Og satt ned prisen??? Å sette ned med 1 kr synes jeg ikke det er noe å skryte av, ikke noe å lage reklame om ihvertfall! Æsj den reklamen fikk med til å huske på hvor ekkelt det er med svette brødskiver i matboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 22. august 2013 #714 Del Skrevet 22. august 2013 Rimi reklamen med den ekle brødskiva med skoldede mandler (!) på ei brødskive med syltetøy. Så gliser ei jente uten fortenner. Jeg blir kvalm 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #715 Del Skrevet 23. august 2013 Og så er det den nye reklamen for...vet ikke hvem, men hun sitter i en bil og skriker og maser om hastighet eller noe i den form for et telefon abonnoment?! Usj, blir rent sliten i hodet Telenor er det vel og jenta er "kartleser" i Anders Grøndahl`s rallybil. Faen for en skriking på jenta. "Det er mer moro når faaaarten er høøøøy! Hhahahahahah!" eller noe i den duren. Anonymous poster hash: eefb3...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 24. august 2013 #716 Del Skrevet 24. august 2013 "Han liiiiiiiiiiiiiker det, han liiiiiiiiiiiiker det, han eeeeeeeelsker det og JAAA!!!!" Ketchup reklamen. Må ta av lyden hver gang den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. august 2013 #717 Del Skrevet 25. august 2013 Gina Tricot reklamen begynner å irritere meg kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #718 Del Skrevet 25. august 2013 Går denne Vitaeproreklamen bare på bestemte kanaler eller til bestemte tider? Måtte faktisk google den:sjenert: Tv2 Nyhetskanalen viser den 1-2 ganger i hver eneste reklamepause. Blir vel noen hundre ganger i løpet av døgnet. Skjønner ikke at de har råd, er det SÅ mange som faktisk kjøper skiten? Anonymous poster hash: 7f840...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. august 2013 #719 Del Skrevet 25. august 2013 Vet dett er en tråd for plagsomme/teite reklamefilmer, men må bare ta med en jeg syns er litt morsom. Jeg syns den Brelelett reklamen er litt morsom.. Haha. Husker den gikk på tv før og. Men denne gangen kræsjer dama med en ku og tryner over sykkelen Slik var den ikke før? Jeg hadde ikke forventa det at all, så jeg ble litt sjokkert og brøt ut i latter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 26. august 2013 #720 Del Skrevet 26. august 2013 en reklame dem skulle kutta ut for over 5år siden er "har du hørt historien om de 3 små fisk" jeg hater den sangen, og reklamene har aldri vært bra, og bare fordi dem sender samme sangen i 5år, betyr det ikke at den blir bra!!! få den jævla sangen vekk fra norsk tv! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå