AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #621 Del Skrevet 29. juni 2013 haaater ho drittkjerringa på lando reklamen!!! reklame førr forbrukslån...forferdelig kvinnfolk!!! Anonymous poster hash: 2f47a...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #622 Del Skrevet 29. juni 2013 "ÆÆÆSJ, JEG LIKER IKKE FISKEKAKER! JEG VI`KKE HA DET...." Den er forferdelig! Anonymous poster hash: b6c8e...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 29. juni 2013 #623 Del Skrevet 29. juni 2013 Har dere hørt den nye bunnpris-reklamen? Det er ei dame som synger om noe tilbudsgreier. Ahahaaa den er så dårlig og det er så flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 30. juni 2013 #624 Del Skrevet 30. juni 2013 Djuice-reklamene med de der stygge figurene med dårlige vitser...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snufkin Skrevet 30. juni 2013 #625 Del Skrevet 30. juni 2013 Den reklamen for kyllingvinger og annen fingermat(tror det er fra Big One elns, husker ikke) og det er en amerikaner som snakker og en familie som spiser mat, så sier hun ungjenta med den grusomme sminken: "Kids?! Eh, jeg er 16!" Like irriterende hver gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 30. juni 2013 #626 Del Skrevet 30. juni 2013 Har dere hørt den nye bunnpris-reklamen? Det er ei dame som synger om noe tilbudsgreier. Ahahaaa den er så dårlig og det er så flaut! Argh, ja! Skulle akkurat til å nevne den, ikke har hun spesielt pen sangstemme heller...., flaut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 30. juni 2013 #627 Del Skrevet 30. juni 2013 Argh, ja! Skulle akkurat til å nevne den, ikke har hun spesielt pen sangstemme heller...., flaut! Haha, hun er ikke så flink nei! Ja det blir flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 30. juni 2013 #628 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Så ekkel reklamen for klorin er. Det er liksom helt naturlig å legge fra seg eplet sitt på doringen for så å plukke den opp for å fortsette å spise av den For ikke å snakke om å la ungen sin få kjøre lekebilene rundt ringen Endret 30. juni 2013 av Hjarte 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #629 Del Skrevet 30. juni 2013 Hater!!! den reklamen hvor de ikke har råd til nytt bad og ''låner'' ut kroppen sin til å dyrke ører på! Den er bare rett og slett kvalm..... Anonymous poster hash: 6f108...63b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #630 Del Skrevet 30. juni 2013 Den nye klorin-reklamen med hu dama som setter et halvspist eple på dokanten, gjør et eller annet, plukker opp eple, og fortsetter å spise av det! "Nå kan du gjøre toalettet til det reneste stedet i huset". Greit nok, klorin er sikkert bra og hygienisk det, men hvem f**n setter mat på dasskanten fordet da, ville det ikke vært mer normalt å sette det på vaskbenken i så fall!?Anonymous poster hash: 6fb47...d86 Haha Utbrøt nøyaktig det samme til samboeren min i ren frustrasjon selv her om dagen Anonymous poster hash: 6f108...63b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 2. juli 2013 #631 Del Skrevet 2. juli 2013 Den reklamen hvor mr. Midtlivskrise sykler som en idiot ute på veien og nesten blir påkjørt flere ganger. Så kommer han hjem og VRENGER AV SEG ANSIKTET og blir til en katt. Jeg trodde jeg skulle dø 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 2. juli 2013 #632 Del Skrevet 2. juli 2013 Så ekkel reklamen for klorin er. Det er liksom helt naturlig å legge fra seg eplet sitt på doringen for så å plukke den opp for å fortsette å spise av den For ikke å snakke om å la ungen sin få kjøre lekebilene rundt ringen Altså, det eplet er jo oppspist når hun tar det mot munnen etter å ha latt det være på doen. Wtf? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #633 Del Skrevet 2. juli 2013 "Har du lagt ut, skal du ha igjen". Reklamen for en bank-app for smidig overføring av småbeløp. Selvfølgelig skal man betale tilbake det man skylder venner, men å ligge søvnløs ei natt fordi en kamerat har lagt ut for ei pølse eller noe, er litt drøyt. Thor Hushovd som katt. Anonymous poster hash: b303a...754 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2013 #634 Del Skrevet 2. juli 2013 Må være de reklamene for neglsopp og liktorn.. ikke veldig delikat å se på mens jeg spiser middag.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 3. juli 2013 #635 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Eg synes absolut den nye millom brunost reklamen er en av di teiteste reklamene eg har sett på lenge.starten var heilt grei ,men slutten når di forteller at di endeli er en familie når alle liker brunost. hvilken reklame iriterer deg mest? må sei den morsomeste reklamen er jo det paret som sitter i sofaen og ser på hu flotte dama som vasker bil.Da han begynner å klusse det til for seg selv med for mye snakk *beklager skrivefeil:) OneCall reklamene, av all reklame som går nå og eller har gått i løpet av 2013 er ingen i nærheten av OneCall. Drittreklame er en svært pen betengelse på den. En annen reklame jeg og irriterer meg veldig over er SAS reklamen om at det koster 0kr ditt og 0kr for datt. Da dette er ren og skjær løgn. Siden du faktisk betaler for setevalg, bagasje, kaffe og te. Det er bare det at alle må betale for det enten de benytter det eller ei. Derfor er den reklamen løgn fra ende til annen. Endret 3. juli 2013 av Kjetil E 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. juli 2013 #636 Del Skrevet 5. juli 2013 Den reklamen fra godfisk men had idiotiske gutten på 11 år som skal sjekke damer med matlaging... Han kan jo ikke prate rent!!! R'ene blir til j, og han er bare dustdustdust. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. juli 2013 #637 Del Skrevet 5. juli 2013 Elitesingels! Herregud. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 5. juli 2013 #638 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg takler ikke den nye reklamen til telenor, den med rallykjøringa. Herregud så lei jeg blir av det gnålet der! Og nå som TDF står på kontinuerlig om dagen, kommer den irriterende reklamen i hver pause som er minst hvert 20. min! Vurderer sterkt å bytte internettleverandør kun pga den reklamen nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 6. juli 2013 #639 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) den der reklamen der folk har en mobil foran ansiktet, også er det en annen munn som snakker på norsk på skjermen. Husker ikke hvem som har reklamen, et mobilselskap er det vel? "nå kan du twitre i roma og maile i paris..." eller hva faen. Herregud!! Også har de med vilje putta inn noen sånne "tenkepauser" så personen som holder mobilen og munnen på skjermen liksom skal matche litt mer også skal det liksom være så hysterisk morsomt? Det er bare TEEEIT! Jeg blir flau! Også selvfølgelig "arrivideci!" og sånt, på slutten. NEI! Endret 6. juli 2013 av Kjempeliten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. juli 2013 #640 Del Skrevet 6. juli 2013 den der reklamen der folk har en mobil foran ansiktet, også er det en annen munn som snakker på norsk på skjermen. Husker ikke hvem som har reklamen, et mobilselskap er det vel? "nå kan du twitre i roma og maile i paris..." eller hva faen. Herregud!! Også har de med vilje putta inn noen sånne "tenkepauser" så personen som holder mobilen og munnen på skjermen liksom skal matche litt mer også skal det liksom være så hysterisk morsomt? Det er bare TEEEIT! Jeg blir flau! Også selvfølgelig "arrivideci!" og sånt, på slutten. NEI! Enig. Jeg syns den er ekkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå