loffen Skrevet 5. mai 2013 #561 Del Skrevet 5. mai 2013 "Hey youuuuuu, I like your styyyyyle" Nei, egentlig ikke, jeg ser så absolutt ikke hva som er så fantastisk med klærne fra Kappahl. Det er i tilegg veldig rar stemning i reklamene deres, damene er så stive og unaturlige, og settingen er jo helt ut på jordet. Mener de virkelig at klærne deres er så fine at fotografer vil samle seg rundt og ta bilder av de? Virkelig? Jeg hater den sangen!! Også HATER jeg Øystein Eriksen i One Call! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 5. mai 2013 #562 Del Skrevet 5. mai 2013 Hater denne. Fant ikke kortversjonen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. mai 2013 #563 Del Skrevet 6. mai 2013 Libresse reklamen der de jentene vinner en tur til NYC. Joda jeg hadde nok blitt glad, men hadde ikke akkurat hylt og vært helt hysterisk da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 6. mai 2013 #564 Del Skrevet 6. mai 2013 Libresse reklamen der de jentene vinner en tur til NYC. Joda jeg hadde nok blitt glad, men hadde ikke akkurat hylt og vært helt hysterisk da Eller begynt å grine ukontrollert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 8. mai 2013 #565 Del Skrevet 8. mai 2013 Hater de fleste av reklamene på radioen, men synes den fra Shell er den aller verste. Hun der sure dama med den ekle stemmen. Hater den virkelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #566 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er så mange reklamer jeg hater, så og si alle. Møkklei av den SAS reklamen, panfløyteopplegg. Den eneste jeg liker litt er Statoil - vi støtter morgendagens helter. Synes den er litt søt. Anonym poster: a4969286a2d3679d0180cf8579e199f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. mai 2013 #567 Del Skrevet 8. mai 2013 Den nye reklamefilmen til MATCH! HERREGUD! Det detter ei dame ned gjennom taket i et egyptisk gravkammer eller noe, hun har vinger. Så vifter hun med vingene, og får på seg en hvit kjole. "Compliments ¨guaranteed!" .......... What? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 8. mai 2013 #568 Del Skrevet 8. mai 2013 Den reklama for ett eller annet byggvarehus. Hvor de står og hamrer i takt til ''In the summertime'' melodien. Klikker for meg! Og ''vera og john'' reklamene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. mai 2013 #569 Del Skrevet 8. mai 2013 Reklamer for skjønnhetsprodukter er generelt veldig teite. Bind og tampong reklamene med blå veske er alltid like underholdene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2013 #570 Del Skrevet 8. mai 2013 Reklamer for skjønnhetsprodukter er generelt veldig teite. Bind og tampong reklamene med blå veske er alltid like underholdene... Reflekterer bare kvinnesynet: Kvinner er noen fjollete vesener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 9. mai 2013 #571 Del Skrevet 9. mai 2013 Den grusomme libresse-reklamen der jentene vinner premie og løper hylende ut av dassen. Med trusa på knærne og blod rennende nedover beina, da? Idiotisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 9. mai 2013 #572 Del Skrevet 9. mai 2013 Ganske lei den Norwegian reklamen, tror iallefall det er Norwegian. Den med hu jenta som venter på pappaen sin. "You-o-o-o-o-o-o belo-o-o-o-o-o-o-oo-o-o-ong to-o-o-o-oo-o-o-o-o me-e-e-e-e-e-e" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #573 Del Skrevet 9. mai 2013 Ganske lei den Norwegian reklamen, tror iallefall det er Norwegian. Den med hu jenta som venter på pappaen sin. "You-o-o-o-o-o-o belo-o-o-o-o-o-o-oo-o-o-ong to-o-o-o-oo-o-o-o-o me-e-e-e-e-e-e" Det er SAS sin... ikke at det gjør den mindre irriterende. Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 9. mai 2013 #574 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er SAS sin... ikke at det gjør den mindre irriterende. Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 Kan allikevel ikke fordra den hersens sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 9. mai 2013 #575 Del Skrevet 9. mai 2013 Beyonces reklame for Pepsi må være noe av det minst meningsfulle av reklamene som sendes nå for tiden. Hun drikker Pepsi, ser seg selv i speilet med forskjellige antrekk fra andre musikkvideoer, hun lager noen spastiske bevegelser med hodet og ryggen, og vifter med puppene før speilene knuses. Tydelig at her er det ikke så mye å spille på :-P 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 9. mai 2013 #576 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg kjøper bevisst Sun til min oppvaskmaskin, kun fordi jeg HATER yes-reklamen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2013 #577 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er så mange reklamer jeg hater, så og si alle. Møkklei av den SAS reklamen, panfløyteopplegg. Den eneste jeg liker litt er Statoil - vi støtter morgendagens helter. Synes den er litt søt. Anonym poster: a4969286a2d3679d0180cf8579e199f5 Ja, Statoil-reklamen liker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. mai 2013 #578 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg kjøper bevisst Sun til min oppvaskmaskin, kun fordi jeg HATER yes-reklamen! Jeg hater det når de beste produktene har den teiteste reklamen. Jeg føler jeg selger sjelen min til djevelen når jeg kjøper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 10. mai 2013 #579 Del Skrevet 10. mai 2013 Charterfeber-reklamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. mai 2013 #580 Del Skrevet 10. mai 2013 Merker jeg irriterer meg over den reklamen til NetCom hvor en haug med mennesker ringer til folk for å fortelle dem noe viktig, trodde første gangen jeg så den at alle skulle fortelle at dem hadde aids eller noe sånt fordi den var så dramatisk i begynnelsen. Og den ene Yes-reklamen hvor de viser hu dama i huset det skitne filteret og hun bare "ja, du bøkk'e gi det til meg!".. Liker forresten den Pepsi-reklamen til Beyonce med budskapet "embrace your past, live for now" eller noe sånt... eneste er at jeg ser ikke hva det har med Pepsi å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå