smalls Skrevet 2. april 2012 #41 Del Skrevet 2. april 2012 Den er jo fantastisk! Haha, elsker når han sier; 'Kom igjen, tilfeldig sammenraskede kjendiser! We can saaave the wooorld together!' Jeg synes den bare er teit og irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. april 2012 #42 Del Skrevet 2. april 2012 Fitness frokost reklamen. Man får ikke fitness kropp av å spise grove flak, dessuten er de typene med frukt proppfulle av sukker!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puusekatt Skrevet 2. april 2012 #43 Del Skrevet 2. april 2012 Den reklamen hvor det er en fyr som skal kjøpe kebab, og spør om hvor mye det koster. Han får spørsmål om han skal betale nå eller få faktura i posten ? Og hvis han betaler nå koster det 80 ikke 40 kr. Det er en reklame om kontantkort, og at det blir sånn hvis du kjøper det i butikk. Men du får da de pengene du betaler for på et kontantkort... JEG FORSTÅR DEN IKKE 1!!!!! Noen som kan forklare ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carousel Skrevet 2. april 2012 #44 Del Skrevet 2. april 2012 Alle frokostblandingreklamene, og bredbåndsreklamen til Telenor. Den karusellen som går skikkelig sakte rundt til verdens jævligste musikk. Den er så treig, og det tok lang tid før jeg faktisk husket hva den var reklame for. Skikkelig dårlig. BI-reklamene er også helt jævlige. "Ikke forbli en junior", også SKRIKER den I've been working hard-sangen. At en skole med så mange markedsføringslinjer ikke klarer å lage noe bedre enn det der.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 2. april 2012 #45 Del Skrevet 2. april 2012 Haaaaaater reklamene med Maggi Juicy Chicken, og Oreo-reklamen. Egentlig takler jeg ikke reklamer der de har dubbet dem til norsk. Sykt irriterende. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 2. april 2012 #46 Del Skrevet 2. april 2012 Husker ikke produktet, men er en krem for økt nytelse for kvinner som selges på apoteket. Blir sprø av den reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. april 2012 #47 Del Skrevet 2. april 2012 Alle frokostblandingreklamene, og bredbåndsreklamen til Telenor. Den karusellen som går skikkelig sakte rundt til verdens jævligste musikk. Den er så treig, og det tok lang tid før jeg faktisk husket hva den var reklame for. Skikkelig dårlig. BI-reklamene er også helt jævlige. "Ikke forbli en junior", også SKRIKER den I've been working hard-sangen. At en skole med så mange markedsføringslinjer ikke klarer å lage noe bedre enn det der.. Touché! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #48 Del Skrevet 4. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=VhkDdayA4iA Fordi det er en rip-off av filmen "Ferris Bueller's day off". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 4. april 2012 #49 Del Skrevet 4. april 2012 Den er jo fantastisk! Haha, elsker når han sier; 'Kom igjen, tilfeldig sammenraskede kjendiser! We can saaave the wooorld together!' And it's probably baaaaad for the eskimooooos :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #50 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg HAAAATER Smash-reklamen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 4. april 2012 #51 Del Skrevet 4. april 2012 Herregud, som jeg hater Millom-reklamen! Hvorfor i all verden har de satt mannsstemmer på de små tvillingene? Og den Nutrilett-reklamen! "Nutrilett bar! Den smaker HELT fantastisk!". "Jeg spiser Nutrilett-barer ofte, og nå passer favorittbuksa igjen!" *klapse seg selv på rumpa* Og den "one true match"-fondationreklamen. Med hu ynkelig dama, som sitter på gulvet og bare "There's only one true match for me, and I'm worth it" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2012 #52 Del Skrevet 4. april 2012 Barnestemmer hadde vært enda verre. Og hu dama, er ikke det Jennifer Lopez? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 4. april 2012 #53 Del Skrevet 4. april 2012 Samtlige reklamer som reklamerer for mageproblemer, slanking eller kosmetikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krembanan Skrevet 4. april 2012 #54 Del Skrevet 4. april 2012 Tror de reklamerer for maling...den stemmen til den kjerringa. ÅÅå, grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 4. april 2012 #55 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg forviller meg iblant innom MTV for å se South Park. Jamba-reklamene.... :murvegg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #56 Del Skrevet 4. april 2012 Tror de reklamerer for maling...den stemmen til den kjerringa. ÅÅå, grusomt. "Gorgeous, gorgeous, gorgeous!" ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 5. april 2012 #57 Del Skrevet 5. april 2012 Spot-on på det meste i denne tråden. Men jeg savner den jeg syns er aller værst, husker ikke hvilket produkt den er for en gang. Hun som går på noen esker med hvite sopper på, så blir de brune og lukter vondt, handler visst om floraen i underlivet.. Den får jeg mark av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. april 2012 #58 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg missliker alle reklamer som handler om magetrøbbel og slankeprodukter. Og den nye Tine reklamen om brunost. Må man liksom være en del av en familie for å spise brunost?? Hmf. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiserNoobs Skrevet 5. april 2012 #59 Del Skrevet 5. april 2012 Er mange jeg hater, men på topp er vel kanskje Makrell i tomat reklamene. Mye på grunn av at jeg haaaaater makrell i tomat!! Forøvrig er reklamen med han fyren som virkelig ror seg vekk når kona konfronterer han med den flotte dama på tv'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krembanan Skrevet 5. april 2012 #60 Del Skrevet 5. april 2012 "Gorgeous, gorgeous, gorgeous!" ? Jaaa, haha, TAKK. Nå hørte jeg stemmen i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå