Auroressa Skrevet 23. mars 2012 #1 Del Skrevet 23. mars 2012 Yesda, frøkna her føler seg veldig ensom, og har venner litt spredt, og er langtissykemeldt av ulike årsaker, og er nå leileileilei av å stirre i veggen. Er det noe kg-er i Oslo/Akerhus destriktet som hadde syntes det hadde vært morsomt og ta en liten "KG treff" ? Kanskje man hadde møtt noen nye venner? Eller noen kjekke menn? Eller søte jenter? Nå føler jeg meg som en liten raring på 10 år men pytt pytt , dere virker så snille alle sammen så 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mars 2012 #2 Del Skrevet 23. mars 2012 Tørr ikke sånt jeg, blir for mange ukjente mennesker på en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2012 Tørr ikke sånt jeg, blir for mange ukjente mennesker på en gang. Er jo det som er morro , mange mennesker, blir jo kleint med bare en person, ( syntes jeg, haha ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 23. mars 2012 #4 Del Skrevet 23. mars 2012 Bestevenninne mi traff jeg gjennom kg. For øhm....5 år siden tror jeg. På nettopp kg treff så ikke så dumt å gjøre sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mars 2012 #5 Del Skrevet 23. mars 2012 Er jo det som er morro , mange mennesker, blir jo kleint med bare en person, ( syntes jeg, haha ) Jeg har sosial angst da, så klarer ikke prate i det hele tatt om det er flere ukjente. Også får jeg bare panikkanfall. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Del Skrevet 23. mars 2012 Holder selv til i Akershus. Hvor gammel er du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg kan se det for meg. 18-20 jenter som sitter i samme rom på hver sin bærbare maskin og knoter og tazter på KG. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 23. mars 2012 Haha:-) Vel prøver og være litt seriøs med det da:) Med tanke på at det hadde vært hyggelig og komme i kontakt med noen folk! Jeg er selv 20, blir 21 i sommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #9 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har sosial angst da, så klarer ikke prate i det hele tatt om det er flere ukjente. Også får jeg bare panikkanfall. :gjeiper: Her er hva du gjør, KD: allier deg med noen du "kjenner godt" her på KG. Har du ikke møtt den personen før så gjør det i forkant av KG-treffet. Så dere to blir kjent. Føler du deg usikker så klemmer du hånden hennes eller noe, så hun kan bli med deg ut. Har hun bil så er det enda bedre, så hun kan kjøre deg hvis du føler deg usikker. Ikke fordi hun faktisk må gjøre det, men fordi det å vite, bare det å vite, at hun kan gjøre det og at hun er der for deg hvis du føler angst, hvis du føler deg usikker, hjelper veldig på den angsten altså. Hilsen en som selv har angst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mars 2012 #10 Del Skrevet 23. mars 2012 Her er hva du gjør, KD: allier deg med noen du "kjenner godt" her på KG. Har du ikke møtt den personen før så gjør det i forkant av KG-treffet. Så dere to blir kjent. Føler du deg usikker så klemmer du hånden hennes eller noe, så hun kan bli med deg ut. Har hun bil så er det enda bedre, så hun kan kjøre deg hvis du føler deg usikker. Ikke fordi hun faktisk må gjøre det, men fordi det å vite, bare det å vite, at hun kan gjøre det og at hun er der for deg hvis du føler angst, hvis du føler deg usikker, hjelper veldig på den angsten altså. Hilsen en som selv har angst. Søtt sagt. Takk, kanskje jeg skal prøve dette. Men jeg er vel egentlig ikke så "close" med noen her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m Skrevet 23. mars 2012 #11 Del Skrevet 23. mars 2012 Yesda, frøkna her føler seg veldig ensom, og har venner litt spredt, og er langtissykemeldt av ulike årsaker, og er nå leileileilei av å stirre i veggen. Er det noe kg-er i Oslo/Akerhus destriktet som hadde syntes det hadde vært morsomt og ta en liten "KG treff" ? Kanskje man hadde møtt noen nye venner? Eller noen kjekke menn? Eller søte jenter? Nå føler jeg meg som en liten raring på 10 år men pytt pytt , dere virker så snille alle sammen så WOW. Du er fin. Jeg er ikke dame akkurat, men jeg kan godt treffe deg likevel ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 23. mars 2012 #12 Del Skrevet 23. mars 2012 Hadde vært gøy om dette blir noe av! Situasjonen min er delvis som din, spesielt den med den forferdelige sykmeldinga gjør at jeg føler sterkt for å komme meg ut og lufte på verden igjen Jeg er veldig gjerne med på et dagtidsKGtreff, håper mange kan og vil komme Mye artige sjeler her inne ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puffy Skrevet 23. mars 2012 #13 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg er selv 20, 21 i høst og bosatt i Oslo, send meg en PM hvis du vil møtes for en kaffe etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 23. mars 2012 #14 Del Skrevet 23. mars 2012 Høhøhø sånne treff er midt i blinken. Jeg pleier å ta et par søte små KG'ere under armen og ta dem med hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #15 Del Skrevet 23. mars 2012 Høhøhø sånne treff er midt i blinken. Jeg pleier å ta et par søte små KG'ere under armen og ta dem med hjem... ...og vise dem kulepenn-samlingen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 23. mars 2012 #16 Del Skrevet 23. mars 2012 ...og vise dem kulepenn-samlingen din? Ja, og lage Toro-pose mat til dem, høhøhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 23. mars 2012 Vel dem som syns dette virker morsomt kan jo sende meg en PM ? hehe, jeg er nemlig ikke så erfaren på det, så kan vi jo få til noe treff ? Kaffe er hyggelig :-) Eller en pils for den saks skyld. KG treff hadde jo vært veldig trivelig daaaaaaaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mars 2012 #18 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg vil jeg vil, men får ikke tiiiil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #19 Del Skrevet 23. mars 2012 Vel dem som syns dette virker morsomt kan jo sende meg en PM ? hehe, jeg er nemlig ikke så erfaren på det, så kan vi jo få til noe treff ? Kaffe er hyggelig :-) Eller en pils for den saks skyld. KG treff hadde jo vært veldig trivelig daaaaaaaa hadde turt å treffe en om gangen, men ikke mange folk på en gang.. Men å treffe deg hadde jo vært artig vil jeg tru;) er 22 og bor i Oslo, men jobber i akershus;)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2012 #20 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg syns det er så befriende å være anonym på nett, at jeg aldri ville ha truffet noen i levende live. Hyggelig å snakke med hyggelige folk her, men det kunne lett ha forrandret seg til noe annet etterpå. Trygt og godt å være anonym, så ellers takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå