AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Del Skrevet 23. mars 2012 8 av mine nærmeste venninner er i forhold, og alle synes (selvfølgelig) at sin kjæreste er den peneste på jord. Jeg synes 1 av dem er litt søt, men bortsett fra han er det ingen av dem jeg ville snudd meg etter på gaten. Dette er kun basert på utsende altså. Når man ser på personlighet, synes jeg alle kjæresten er helt fantastiske, snille og herlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Del Skrevet 23. mars 2012 Det er jo opp og ned. Noen syns jeg er fine, noen ikke så fine. En av de syns jeg er dritheit, men det holder jeg for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 23. mars 2012 #3 Del Skrevet 23. mars 2012 Bare basert på utseende? Nei, ingen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. mars 2012 #4 Del Skrevet 23. mars 2012 Nokon av dei er kjekke, andre er sånn meir midt på treet, men ingen stygge. Dei fleste er hyggelege i alle fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mars 2012 #5 Del Skrevet 23. mars 2012 Har ingen venner med kjæreste, jeg er den eneste i vennegjengen som har det. Så :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Del Skrevet 23. mars 2012 Hmmmmm, nei jeg synes faktisk at min mann er penest av alle, men nå er jeg kansje rar da og blir veldig påvirket hvor glad jeg er i ham. Han blir liksom super mega pen, og ingen kan måle seg med ham. Jeg synes sjelden andre er pene når jeg er i et godt forhold, men jeg vet ikke om det er veldig normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. mars 2012 #7 Del Skrevet 23. mars 2012 Vanskelig å si, da de aller fleste vennene mine er hetero, og menn har jeg litt vanskelig for å se om er fine. Men jeg greier jo til en viss grad å se om noen har et pent ansikt, og det synes jeg egentlig ingen av dem har. Ikke at de er stygge heller, men helt normale. Av de skeive vennene mine syns jeg noen har pene kjærester, andre helt normale som jeg ikke tenker noe spesielt over. Min kjæreste er selvsagt vakrest, hehe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 23. mars 2012 #8 Del Skrevet 23. mars 2012 Basert på utseendet, så er den noen, ihvertfall en jeg ville snudd meg etter på gata. Men nå har jo jeg verdens kjekkeste kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mars 2012 #9 Del Skrevet 23. mars 2012 Har kun ei venninne som er sammen med en kjekkas. Resten av venninnekjærestene er ikke noe jeg ville snudd meg etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 23. mars 2012 #10 Del Skrevet 23. mars 2012 En venninne av meg sin kjæreste er veldig kjekk, men han er vell den eneste hehe. Men så har jeg jo den kjekkeste i verden da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 23. mars 2012 #11 Del Skrevet 23. mars 2012 De er vel normalt pene, dette er egentlig ikke noe jeg har tenkt på. Bortsett fra typen til den ene venninna mi, han har en grusom personlighet og dermed er han kjempestygg i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #12 Del Skrevet 23. mars 2012 BARE basert på utseende? Det finnes ikke et eneste menneske jeg synes er pent BARE basert på utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eirin Skrevet 23. mars 2012 #13 Del Skrevet 23. mars 2012 Hehe NEI!! Ville ikke eid noen av de... Ikke personligheten heller egentlig... Men fint at vi ikke har samme smak da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 23. mars 2012 #14 Del Skrevet 23. mars 2012 Ei venninne har en billedpen kjæreste. Men han har null positiv utstråling, så han utgår...:gjeiper: Hadde ikke lagt merke til noen av dem på byen. Min derimot, er kjekk, velbygd og karismatisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mars 2012 #15 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Artig at alle kg-damene har den peneste mannen i venneflokken Eller er det gjerne slik at en synes best om sitt eget uansett? Endret 23. mars 2012 av Envy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. mars 2012 #16 Del Skrevet 23. mars 2012 Det er vel gjerne sånn at dei ein er glad i, ser penare ut enn andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 23. mars 2012 #17 Del Skrevet 23. mars 2012 Kjæresten til min beste venninne er utrolig kjekk. Men er det ikke slik at det som er på innsiden gjør deg enda vakrere? Tror det er nok den fine personligheten hans som gjør han så kjekk som han er, i mine øyne ihvertfall. Men jeg må nok slenge meg på bølgen og si at min kjære er den heiteste av de alle! *ha ha ha* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 23. mars 2012 #18 Del Skrevet 23. mars 2012 De er helt greie med tanke på utseendet, men de er ikke den type gutter jeg kunne tenke meg å ha som kjæreste. (utseende og personlighet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enirac Skrevet 23. mars 2012 #19 Del Skrevet 23. mars 2012 Enkelte vil eg regne som attraktive, enkelte regner eg som uattraktive. De fleste vennene eg har er menn/gutter og de fleste har kjærester eg regner som søte - men det gjelder absolutt ikkje alle. Eg har svært få venninner, ingen av de (som eg kommer på) har kjæreste som eg syns er attraktiv utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puremercy Skrevet 23. mars 2012 #20 Del Skrevet 23. mars 2012 Nei, egentlig synes jeg ikke det. Men det er fordi mine venninner alle har kjærester som er ganske så unge enda, og jeg synes ikke det guttete ved dem ikke er så veldig attraktivt. Kjærestene deres er under 20 hele gjengen. De er snille da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå