AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #22 Skrevet 25. mars 2012 hvis ts er på en jentedo tror jeg hun er en jente :S
Koe Skrevet 25. mars 2012 #23 Skrevet 25. mars 2012 hvis ts er på en jentedo tror jeg hun er en jente :S ...eller lærer på inspeksjon. (Gjentagelsene av "liten søt jente" begynner å bli veldig påfallende i TS' innlegg. Hvor gammel er du egentlig, TS?)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #24 Skrevet 25. mars 2012 TS: Er du jente eller gutt? jeg er gutt hun "lille søte jenta" jeg kilte var når jeg var 16 eller 17 eller noe ikke noe seksuelt altså, men hun har jo blitt en pen ung kvinne nå hun første jeg nevner var da jeg gikk på vgs, hun kom inn på guttetoalettet da hun så jeg skulle inn der for å se meg i speilet, var litt trett den kvelden. og det var bare jeg og henne der. veldig pen jente
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mars 2012 #25 Skrevet 25. mars 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner. Spørsmål til modereringen tas på PM eller i egen tråd på "Ris, Ros og Spørsmål". Lille-pus (mod)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #26 Skrevet 25. mars 2012 det var noen som sa han/hun kanskje visste hvem som var TS. Jeg er TS, så jeg lurer på om du tenkte på identiteten "in real life" eller brukernavnet??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå