Gå til innhold

noe jeg har opplevd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

at jeg er på skoledoen og at en jente jeg vet om som jeg vet liker meg kommer inn og smiler til meg hun går deretter inn på toalettet å tisser slik at jeg kan høre det :) og når hun kommer ut igjen så smiler hun til meg igjen, hmmm :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

og at søstera til en barndomsvenn likte å ligge på det ene beinet mitt og jeg likte å kile henne :) men dette var da jeg var i tenårene jeg er noen år "eldre" nå og hun er blitt en pen ung kvinne, det vet jeg :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

En vet det går mot helg når denne type tråder popper opp som paddehatter :roll:

Hva var det du lurte på, lissom?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En vet det går mot helg når denne type tråder popper opp som paddehatter :roll:

Hva var det du lurte på, lissom?

lurte ikke på noe, ville bare ha noen kommentarer eller synspunkter eller interessante spørsmål...

AnonymBruker
Skrevet

Mitt synspunkt ang. hun som tisset: hun smilte til deg for å være hyggelig. Og hvis du tror hun tisset for at du skulle høre deg tror jeg du tar feil, hun var da vel på do av en grunn.

Og det med at du kilte en jente.. Ja, var vel koselig det sikkert?

AnonymBruker
Skrevet

Mitt synspunkt ang. hun som tisset: hun smilte til deg for å være hyggelig. Og hvis du tror hun tisset for at du skulle høre deg tror jeg du tar feil, hun var da vel på do av en grunn.

Og det med at du kilte en jente.. Ja, var vel koselig det sikkert?

det var en jente som likte meg, det er noe jeg vet helt sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

kanskje KG burde innføre en iqtest som man må få godkjent på før man kan bruke forumet? :)

• Liker 7
Skrevet

Må le litt av den tråden her jeg... var litt festelig. Beklager.

AnonymBruker
Skrevet

Må le litt av den tråden her jeg... var litt festelig. Beklager.

men likefullt sant :)

Skrevet

men likefullt sant :)

jada jeg tviler ikke på det. Bare synes det hele kom litt merkelig ut bare.

AnonymBruker
Skrevet

og at søstera til en barndomsvenn likte å ligge på det ene beinet mitt og jeg likte å kile henne :) men dette var da jeg var i tenårene jeg er noen år "eldre" nå og hun er blitt en pen ung kvinne, det vet jeg :)

på facebook siden hennes så ser jeg at hun har wetlook og blondt hår, yum yum! :)

Skrevet

på facebook siden hennes så ser jeg at hun har wetlook og blondt hår, yum yum! :)

Hmm javel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

at jeg er på skoledoen og at en jente jeg vet om som jeg vet liker meg kommer inn og smiler til meg hun går deretter inn på toalettet å tisser slik at jeg kan høre det :) og når hun kommer ut igjen så smiler hun til meg igjen, hmmm :)

Hun vil knulle deg.

Hun vil knulle deg.

tumblr_lesoo6kBIL1qcb2ozo1_500.jpg

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

det var en jente som likte meg, det er noe jeg vet helt sikkert.

Ok? Det var mange som likte meg også i ungdomstiden, det betyr da ingenting nå? Jeg likte mange forskjellige gutter jeg også. Er ikke noe jeg går rundt og tenker på enda liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at det som 1 bestemt anonymbruker(ikke meg selvsagt)sier, gjør at at jeg får lyst til å bryte min egen regel om å si fritt hva jeg synes om den personen, men siden jeg er så prinsippfast så lar jeg være: nøyer meg meg å si at det den personen spyr ut sier med om vedkommende enn om TS.

AnonymBruker
Skrevet

Hun vil knulle deg.

ja

Hun vil knulle deg.

nei, hun var bare en liten jente den gangen, men veldig søt

det bildet du lastet opp viser at du har misforstått

Skrevet

tralala :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tralala :skratte:

:) hun første jeg nevner ga mange signaler på at hun likte meg, så det jeg nevner var bare toppen av isfjellet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...