Gjest notetur nomen Skrevet 24. mars 2012 #21 Skrevet 24. mars 2012 dette er en sak for forbrukerombudet! jeg ville tatt kontakt så fort som mulig To sjeler, en tanke
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #22 Skrevet 24. mars 2012 Det kunne ha vært verre: Det aller verste er når man kjøper berlinerbolle, og så er det UTEN FYLL! Berlinerbolle uten fyll er bare meningsløst. 3
maya86 Skrevet 24. mars 2012 #23 Skrevet 24. mars 2012 i butikken her er det 3 typer berlinerboller, en med sjokolade (lett å se på hullet) en med vaniljekrem, og en med et ekkelt syltetøy (ferskenaprikoslignenede greie) alle har melis på, men hyllene er merka med typen.. så naiv som jeg er, tar jeg med meg to berlinerboller fra vaniljehylla, sjekker så godt jeg kan, men ser ingenting, og når jeg kommer hjem så har de ekkelt syltetøy!! har skjedd flere ganger :/ Blir like skuffa hver gang.. 2
Fanta Exotic Skrevet 24. mars 2012 #24 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har det samme med børek =( På butikkhyllen står det "børek m/kylling", "børek m/ spinat", "Børek med potet". Så tar man den som ligger nærmest "spinat"-skiltet.. Men hva merker man når man tar en bit? Potet!
Gjest RompeRusk Skrevet 24. mars 2012 #25 Skrevet 24. mars 2012 tror nok at h*n bare prøvde å få deg på riktig kjøl, alle vet jo at vanilje er best
Inx Skrevet 24. mars 2012 #26 Skrevet 24. mars 2012 i butikken her er det 3 typer berlinerboller, en med sjokolade (lett å se på hullet) en med vaniljekrem, og en med et ekkelt syltetøy (ferskenaprikoslignenede greie) alle har melis på, men hyllene er merka med typen.. så naiv som jeg er, tar jeg med meg to berlinerboller fra vaniljehylla, sjekker så godt jeg kan, men ser ingenting, og når jeg kommer hjem så har de ekkelt syltetøy!! har skjedd flere ganger :/ Blir like skuffa hver gang.. Kjøper noen av hver type jeg og sleip som jeg er så putter jeg dem i samme pose - selv om syltetøy bolla koster 7,50 kr og vaniljekrem bolla koster 7,90 kr! Muahaha, I am sooo bad
Bernardette Skrevet 24. mars 2012 #27 Skrevet 24. mars 2012 Du må jo ikke skrive her. Du må sende klage til Forbrukerrådet. ASAP. Edit: For ikke å snakke om Næringsmiddeltilsynet. Eventuelt Stoltenberg og kongen, dagbladet og aftenposten.
Nevian Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #28 Skrevet 24. mars 2012 ...en med sjokolade... Fy, det må bli helt for jævlig søtt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå