Gå til innhold

Berlinerbollene hadde feil fyll!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var vaniljekrem i dem - som er noe jævla tull - selv om det stod bringebær på lappen! Svindel!! Faen! :rasende:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja skjedde meg også på ica maxi. trist når sånt skjer :(

AnonymBruker
Skrevet

Når går fakkeltoget?

• Liker 10
Skrevet

Naughty, naughty, til pass for deg som spiser snop og kaker utenom lørdan

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du ser om de har fylt i vanilje eller bringebær, sjekk neste gang.. Går ikke ant å stole på det som står i butikkene heletiden x(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

opplevd det samme bare jeg liker ikke det syltetøy greiene de har liker bare vanilje....send de er LAAAANG klage du :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

opplevd det samme bare jeg liker ikke det syltetøy greiene de har liker bare vanilje....send de er LAAAANG klage du :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg! Du tror du har kjøpt det beste i verden, men så har du bare en fettbolle med krem. "Nam".

Skrevet

Her jeg bor ser man det slik:

Boller uten fyll er dekket med sukker

Boller med bringebær har melis på

Boller med vaniljekrem dekkes med glasur

Vet ikke om det er likt over hele landet da...

Skrevet

SÅ TRAUMATISK!!!!!!!!

Går det bra med deg?

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor ser man det slik:

Boller uten fyll er dekket med sukker

Boller med bringebær har melis på

Boller med vaniljekrem dekkes med glasur

Vet ikke om det er likt over hele landet da...

:)

Det er nok forskjellig beroende på hvor en baker de. Jeg vet et bakeri (som selger til Rema 1000) selger de med melissukker på. Et annet bakeri (som selger til Meny) selger de med sukker på.

Nå selger førstnevnte bare med bringebærfyll, sistnevnte selger med både vanilje og bringebær-fyll.

Men en ser det på det hullet som er på bollene. Det er gjerne rødt fra bringebærsyltetøyet som sprøytes inn, eller ikke hvis det er vaniljekrem i de.

Men så er det det da, at en er bare rask til å plukke noen uten å tenke på å sjekke. Det med feil boller har skjedd meg også. *snufs*

• Liker 1
Skrevet

Slutt og klag!

:snurt:

Jeg har glutenallergi og kan ikke så mye som slikke på en berlinerbolle uten og bli syk.

Å... berlinerboller!

Med vanilje?

Med bringebær?

JATAKK!!!!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har glutenallergi og kan ikke så mye som slikke på en berlinerbolle uten og bli syk.

Det finnes berlinerboller som er bakt med glutenfritt mel da. Med så vel bringebær som vanlije. Nei da, finnes ingen slike som jeg vet om, jeg bare erter deg! :fnise:

Gjest Madelene1
Skrevet

Vaniljekremen er jo den beste! :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Slutt og klag!

:snurt:

Å... berlinerboller!

Med vanilje?

Med bringebær?

JATAKK!!!!!

Det finnes berlinerboller som er bakt med glutenfritt mel da. Med så vel bringebær som vanlije. Nei da, finnes ingen slike som jeg vet om, jeg bare erter deg! :fnise:

Jøss... Kjip du er da!

• Liker 3
Skrevet

Du har min sympati - hadde jeg kjøpt en berlinerbolle og den var fylt med syltetøy, så hadde jeg blitt skikkelig skuffet!

Her hos oss har de med krem en dæsj melis på toppen, slik ser man forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Don't let the door hit you on the way out.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg har brent med på dette selv. Berlinerboller er ingenting uten syltetøy.

• Liker 1
Skrevet

dette er en sak for forbrukerombudet! jeg ville tatt kontakt så fort som mulig

Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Det var vaniljekrem i dem - som er noe jævla tull - selv om det stod bringebær på lappen! Svindel!! Faen! :rasende:

Du må jo ikke skrive her. Du må sende klage til Forbrukerrådet. ASAP.

Edit: For ikke å snakke om Næringsmiddeltilsynet.

Endret av notetur nomen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...