Gå til innhold

Seksuelt frustert

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

kan jeg spørre hvorfor du vil fraråde jenter det?!

Han tenker sikkert på at hyppig bruk av vibrator i noen tilfeller kan gjøre det vanskeligere å få orgasme uten.

Jeg har samme problem TS, gruer meg allerede til påsken, for da får jeg ikke mulighet til å gjøre noe på nærmest en uke! :gjeiper:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Cakenommy
Skrevet

Han tenker sikkert på at hyppig bruk av vibrator i noen tilfeller kan gjøre det vanskeligere å få orgasme uten.

Jeg har samme problem TS, gruer meg allerede til påsken, for da får jeg ikke mulighet til å gjøre noe på nærmest en uke! :gjeiper:

Godt å vite at jeg ikke er alene, fordi om jeg samtidlig ikke ønsker noen ulykke. Ja, påska kommer til å bli uutholdelig. Bare synd jeg ikke får samme nytelse av sjokolade som sex :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Rabbit-vibrator høres ut som en mulig løsning på problemet :)

si fra når du har prøvd rabbit-vibrator. :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at dersom du avstår fra sex, kommer du til et punkt hvor det ikke er så interessant lengre. Behovet avhenger med andre ord av tilgangen. Grunnen til at du er sexglad nå er at du er vant til å ha sex ofte. Dersom du avstår, vil også lysten forsvinne. Sist jeg hadde sex var for 6 år siden og jeg klarer meg utmerket godt uten. Jeg føler meg mye renere og lettere til sinns som ikke er avhengig av andre enn meg selv for å ha det bra. Lykke til:)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

hvordan har du løst problemet cakenommy? :)

Skrevet (endret)

Artig å se at det ikke bare er vi mannfolka uten kjæreste som sliter med dette her! :P

Endret av LoneWolf
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Cakenommy
Skrevet

Sålangt har det fungert med å jobbe utrolig mye, får tankene på noe annet. Har ikke sluttet å trene, det skjer ikke uansett, men trener litt mindre, siden mye tid og energi går til jobben :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Rabbit-vibrator høres ut som en mulig løsning på problemet :)

har du fått prøvd rabbit vibrator? hvordan var det?

Anonym poster: 0da94508f275623aca68cee65e502b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...