Gjest Cakenommy Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Hei. Hadde et fuckfriend forhold for litt over 5 mnd siden. Avsluttet dette forholdet siden jeg vil ha noe seriøst, og vil gjerne spare meg til den personen kommer. Men jeg tenker noe forferdelig mye på sex, må tilfredstille meg selv flere ganger iløpet av dagen. Har ikke tellingen på hvor mange ganger det har falt meg inn i å danne et nytt fuckfriend-forhold. Har alltid hatt en fast partner, og dette er første gangen på fire år jeg har avstått så lenge for sex. Har veldig stor seksualdrift med andre ord. Noen som har noe tips som hjelper ang å tenke mindre på sex? Noen aktiviteter utenom trening og det å tilfredstille seg selv. 21 år. 1
Strikkemamma Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Hei. Hadde et fuckfriend forhold for litt over 5 mnd siden. Avsluttet dette forholdet siden jeg vil ha noe seriøst, og vil gjerne spare meg til den personen kommer. Men jeg tenker noe forferdelig mye på sex, må tilfredstille meg selv flere ganger iløpet av dagen. Har ikke tellingen på hvor mange ganger det har falt meg inn i å danne et nytt fuckfriend-forhold. Har alltid hatt en fast partner, og dette er første gangen på fire år jeg har avstått så lenge for sex. Har veldig stor seksualdrift med andre ord. Noen som har noe tips som hjelper ang å tenke mindre på sex? Noen aktiviteter utenom trening og det å tilfredstille seg selv. 21 år. Begge disse aktivitetene øker sexlysten. Skaff deg en kjæreste.
Gjest Cakenommy Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Begge disse aktivitetene øker sexlysten. Skaff deg en kjæreste. Var ikke akkurat mye til tips. Har ingen intensjoner om å stoppe å trene, og tar heller ikke den første og beste som kommer når det kommer til kjæreste. Nettopp derfor jeg vil ha tips!
Gjest CarolineS Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Skaff den en annen hobby, så slipper du å tenke på sex hele tiden
TheSgirl Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Men er det noe problem å være tent da? Går det utover andre ting? Om det ikke gjør det skjønner jeg ikke hvorfor du skal absolutt "kvitte" deg med denne kåtheten
Gjest CarolineS Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Men er det noe problem å være tent da? Går det utover andre ting? Om det ikke gjør det skjønner jeg ikke hvorfor du skal absolutt "kvitte" deg med denne kåtheten Tenker det er helt supert å være litt yr, men det er nok ganske kjedelig i lengden når man ikke får gjort noe med det
Gjest Cakenommy Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 Takk for tips Har allerede en vibrator, men føler jeg ikke blir tilfredstilt bra nok av den. Ikke har jeg penger til å kjøpe noe annet sexleketøy heller for tiden. Får prøve å finne noen annet utenom treningen til å holde meg opptatt med. Det er så ille at jeg sliter med å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Det var mer enn ille nok etter en uke, men 5 mnd 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 hva med å skaffe seg en rabbit-vibrator?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 skulle nesten tro jeg hadde skrevet en innlegg med en annen bruker XD hahahah jeg har ingentips ,sitter i samme båt:S jeg prøver å gjøre andre ting..men jeg tenker bare på sex og gleder emg til å komme meg hjem så jeg kan bruke vibratoren i det minste..når jeg er borte en helg er det ofte det jeg tenker på..gleder meg til søndagen så jeg værtfall får gjort noe med det ..men 5 min etter på vil jeg bare ha mer ;P holder ikke bare med en vibrator(jeg har flere forskjellige så prøve å bytte på uten at det hjelper så veldig)utrolig frustrerende;P
Gjest Cakenommy Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 Rabbit-vibrator høres ut som en mulig løsning på problemet
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Det er ikke noe galt med å tilfredsstille seg selv flere ganger om dagen eller å tenke mye på sex.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 Rabbit-vibrator høres ut som en mulig løsning på problemet
Gjest -J- Skrevet 25. mars 2012 #15 Skrevet 25. mars 2012 Ulike typer medisin, blant annet anti-depressiva og p-piller kan dempe eller drepe sexlysten din om du så ønsker. Men det ønsker du vel ikke? Høy sexlyst er et sunnhetstegn og helt normalt for en jente i din alder, selv om det sikkert kan være frustrerende og plagsomt til tider.
Gjest Cakenommy Skrevet 26. mars 2012 #16 Skrevet 26. mars 2012 P-Piller går jeg på fra før, men demper sexlysten har de aldri gjort. Ønsker verken å drepe eller dempe sexlysten. Bare det å finne evt. metoder å håndtere det på fram til en evt partner. Det kan være ganske frustrerende og plagsomt til tider, ja
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #18 Skrevet 26. mars 2012 Rabbit-vibrator høres ut som en mulig løsning på problemet jeg har en,første gang jeg prøvde den aldri hatt en bedre orgasme!;P har kjøpt 2 til nå.funker veldig bra!
Gjest -J- Skrevet 26. mars 2012 #19 Skrevet 26. mars 2012 Vel, du kan alltids begynne med yoga og meditasjon og kanalisere din seksuelle energi til andre steder i kroppen. Selv om noe sier meg at du ikke er så interessert i akkurat dette, så er meditasjon noe jeg kan anbefale til alle. En bedre vibrator er nok ikke en løsning på "problemet" ditt og jeg vil heller fraråde bruk av det, men det er mer et generelt råd til alle jenter, selv om jeg er langt fra noen ekspert på området.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #20 Skrevet 26. mars 2012 jeg vil heller fraråde bruk av det, men det er mer et generelt råd til alle jenter, selv om jeg er langt fra noen ekspert på området. kan jeg spørre hvorfor du vil fraråde jenter det?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå