Gå til innhold

Fra pære til banan!


Gjest pærecider

Anbefalte innlegg

Gjest pærecider

Jeg prøvde å komme meg inne der jeg og, men var et mislykka forsøk og nå har jeg ikke orket å prøve igjen. :gjeiper: Men er det moro altså?

Oi, det var bra antall push-ups! Jeg har klart 45 før. Men klarer det ikke nå lenger etter jeg opererte brysta. Er bare 4 måneder siden, så det stinger fortsatt når jeg prøver å gjøre push-ups. Tihi. Heldig du som er blessed with boobs!

Jepp, det er kjempegøy, man får poeng og kommer opp på ulike nivåer etter hvert som man registrerer de ulike treninsøktene. Måtte lete litt i den linken til solbærsaft, fant den tilslutt. Operert puppene? Det har jeg og gjort! Måtte redusere dem, litt lei av å snuble i dem støtt og stadig :fnise: brukte størrelse F eller G. Nå er jeg på en C/D. Boobs er en fin ting, men kan og bli litt mye av det gode :fnise: Har som sagt som mål å klare 100 push up, og deretter bli flinkere med ulike typer push-ups, som enarmpush-up o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærecider

Du MÅ prøver vipr altså :fnise: det et helt fantastisk og helt forferdelig på en gang :ler:

Er ikke det meste av trening sånn, da :ler: Bodypumpinstruktøren min sa at den var skikkelig hard. Og HUN er jo skikkelig trent, da, så det skal bli interessant... Men skal nok få til en time etterhvert. Kanskje bytte ut en bodypumptime med det sånn innimellom for å variere litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig hardt ja. Jeg må ha et par pauser iløpet av timen, for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Idag hadde jeg en time sats energy, og fytterakkern, det var en time som svei. Det er kommet noen nye øvelser, så jeg kommer nok til å kjenne det godt i rævva og skuldrene i morra. Men merket at trangen til å spy var litt mindre enn sist gang, så det tyder jo på noe framgang... Må si jeg føler meg nesten litt ille til mote når jeg ser alle de lekre, stramme, slanke damene i klassen min, altså, jeg er jo ikke bælfeit, men har et lag både her og der... Love handles, grevinneheng og bilring.. Sukk. Men en dag.. Bare vent... :gjeiper:

Var inne på fitocracy, de har et opplegg med ulike utfordringer som gir ekstra poeng, så jeg tok noen ekstra øvelser, jumping jack het det. Vet ikke hva de heter på norsk, de hvor man hopper og klapper samtidig... Klarte 60 i første omgang, så 30 de to neste omgangene. Skal prøve å ta flere av de utfordringene etterhvert, det er jo helt genialt, plutselig tar jeg seg selv i å gjøre en eller annen bonusøvelse, bare for moro skyld. Og pulsen kom jo opp ganske fort der jeg hoppa og klappa som en annen tulling, så jeg tror jeg skal innlemme den sammen med de andre øvelsene jeg gjør her hjemme.

Vel, nå skal pæra i seng, og hvis noen har noen bra tips for gangsperre de luxe, så tar jeg imot dem med den største glede. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er kjempegøy, man får poeng og kommer opp på ulike nivåer etter hvert som man registrerer de ulike treninsøktene. Måtte lete litt i den linken til solbærsaft, fant den tilslutt. Operert puppene? Det har jeg og gjort! Måtte redusere dem, litt lei av å snuble i dem støtt og stadig :fnise: brukte størrelse F eller G. Nå er jeg på en C/D. Boobs er en fin ting, men kan og bli litt mye av det gode :fnise: Har som sagt som mål å klare 100 push up, og deretter bli flinkere med ulike typer push-ups, som enarmpush-up o.l.

Jeg forstørret mine siden jeg var helt flat etter en hormonfeil. Men de er fortsatt flate, så jeg er ikke fornøyd. :gjeiper:

Oi, spennende! Blir moro å se om du en gang klarer enarms-push up. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...