AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg skal besøke ei venninne i Sverige i påsken. Vi ble kjent i utlandet og hang sammen nesten daglig i et halvt år. Det gikk flere år uten at vi besøkte hverandre mens vi bodde i hjemlandet vårt, men hun kom endelig og besøkte meg i høst. Da hadde hun med seg et par nydelige øredobber fra Snø of Sweden som gave Siden jeg, som sagt, skal dit snart, må jo jeg kjøpe med en gave! Har dere noen tips til hva? Jeg kjenner ikke interiørstilen hennes, så det kan ikke lbi noe sånt. Tenker å bruke 200 kroner. Setter pris på alle seriøse forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Svingtrapp Skrevet 22. mars 2012 #2 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvis du vet om hun liker f.eks. kaffe eller te godt kan du kjøpe med deg noen poser av det (andre typer enn de på dagligvarebutikken). Enkelt å ta med seg, og noe som brukes opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 23. mars 2012 #3 Del Skrevet 23. mars 2012 enig med innlegget over.du kan jo også ta å lage noen gode biscotti for eksempel til å ta med i en fin kakeboks.det kan du fint få for rundt 200 kr så har hu noe godt til kaffen eller teen sin ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. mars 2012 #4 Del Skrevet 27. mars 2012 Gode trøfler, en flaske med noe godt å drikke på (ikke nødvendigvis vin, lemonade eller en fancy juice er jo også koselig), kanskje en velduftende såpe, fine lys eller en koselig kopp med te/kaffe (alt etter hva hun liker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Del Skrevet 27. mars 2012 Gode trøfler, en flaske med noe godt å drikke på (ikke nødvendigvis vin, lemonade eller en fancy juice er jo også koselig), kanskje en velduftende såpe, fine lys eller en koselig kopp med te/kaffe (alt etter hva hun liker). Sjokolade trøffel du mener ? Trøffel er jo en dyyr sopp.men begge to hadde nok blitt godt mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 27. mars 2012 #6 Del Skrevet 27. mars 2012 Om du ikke kommer på noe spesielt orginalt syns jeg god vin aldri kan slå feil. Vil man ikke drikke det selv kan man servere den til gjester. Også kan du jo legge til en god sjokolade? Kjenner en fra Sverige som pleier å kjøpe med sjokolade hjem til familien herfra, visstnok har vi noen gode som de ikke får tak i der, men husker ikke hvilke. Om du bor slik til at du kan gå på bondens marked eller lignende er det alltids et godt sted for å kjøpe noe spesielt av spiselige gaver. Dersom du heller vil ta med en ting, forsøk å finn noe som er norsk design, kanskje? Skulle hatt mer konkrete tips, men er litt blank for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 28. mars 2012 #7 Del Skrevet 28. mars 2012 Sjokolade trøffel du mener ? Trøffel er jo en dyyr sopp.men begge to hadde nok blitt godt mottatt Ja, selvfølgelig Anbefaler de små boksene til rundt 100kr med smak av chili, pære eller blåbær. Helt nydelige! Og ikke så værst usunt, så man kose seg med en liten bit eller to til hverdags også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå