Minette Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Vi kunne tenke oss en tur til Frankrike til sommeren..Ser for meg strand, pen natur etc. Noen som kan anbefale noe? Og selger noen av de typiske operatørene reiser dit? Alternativene våre er Hellas, Italia, Spania eller Portugal.. Ikke lett å bestemme seg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 Det er masse flott i Frankrike. Så vidt jeg vet får du charterturer til både Nice og Juan-les-Pins. Det er også mulig å få meget billige flyturer til Nice, og ta resten derfra selv. på rivieraen finner man noe for enhver smak, så det er litt vanskelig å anbefale noe uten å vite interesser, alder med eller uten barn osv. Litt kan jeg si: Antibes (gamlebyen) er en av mine favoritter. Meget pittoresk. Kort avstand til Juan-les-Pins, som er mer av et partysted om sommeren. Villefranche-sur-mer er en rolig, liten by ikke langt fra Monaco. Ikke det store utelivet, men med naturlig sjarme og mer avslappet stil. Nice er en storby, med kjempelang, flott strand og ellers alt du forventer av en by. På den andre siden av rivieraen, mot Spania, ligger Coillure, også en by jeg ble veldig betatt av. En annen mulighet kan være Korsika. St. Florent og Calvi er nydelig.. Selv skal vi til et sted like ved St.Tropez til sommeren. Har ikke vært akkurat der før, men tror det skal endel til å havne veldig feil i Syd-Frankrike. Flybilletter: Norwegian og Sterling Charter: Star Tour Korsika: Korsika Ferie AS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2004 #3 Del Skrevet 16. januar 2004 Vi reiste til Nice med Star Tour for noe år siden og hadde det kjempefint. Var borte to uker. Leide bil en dag slik at vi fikk reist litt innover i landet (bl.a. til Grasse - parfymebyen) og bortover til Antibes (koselig by). I tillegg vil jeg anbefale å ta toget. Det går langs kysten, er billig og komfortabelt. Du betaler for en strekning og kan gå av og på når du vil. Vi dro en dag så vidt inn i Italia og gikk av i Monaco på tilbakeveien, og en dag dro vi til Cannes. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå