Gjest Cakenommy Skrevet 21. mars 2012 #21 Skrevet 21. mars 2012 Synes ikke det er noe galt i å date flere på engang, så lenge du er ærlig om det til de det gjelder. Når det begynner å bli seriøst og du har utpekt ên du føler noe spesielt for, og vil ta det videre, da er tiden inne for sex. Og ha sex med flere på samme tidsrom, synes jeg blir helt feil. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #22 Skrevet 21. mars 2012 Det har jeg prøvd og ble med den ene gangen. Viste seg jo at begge to var noen suppegjøker og kjerringer av den større dimensjon enn noen kjerring noen gang kan være. Så i ettertid da jeg dumpet begge og ble sammen med han jeg er med nå, så følte de seg tydeligvis brukt og såret personlighet at de begynte å trakassere meg. Good work ... At de ikke klarte å se at det var deres barnslige og stygge oppførsel som gjorde at jeg mistet totalt interesse var nok vanskeligere å svelge enn at jeg hadde funnt en annen. Han ene sa jeg nei takk til februar året før jeg ble med han jeg er sammen med nå, han andre noen måneder før. Congratz..
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #23 Skrevet 21. mars 2012 Jeg er AB #22 Men igjen, du er singel og kan gjøre hva du vil. Det vet jeg og gjorde jeg. Det kan være fin selvtillit boost og date flere samtidig, men igjen, det blir fort rot og jeg ville ikke gjort det med noen jeg anså som potensielt en kjæreste. Jeg datet bare for å få opp selvtilliten.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #24 Skrevet 21. mars 2012 Synes det er greit når du møter dem for første gang, f.eks. via nettet så er det lov å "prøve flere". Finner du en du liker og dere avtaler å møtes for andre eller tredje gang, tror jeg at jeg ville holdt meg til en av gangen. Men som andre har nevnt, er man singel har man ingen forpliktelser for noen. Men har man en greie "på gang", kan det være lurt å finne ut av det først. Jeg snakker med to-tre på nettet nå, som jeg ikke har møtt før, men tenker å møte nå snart. Feil av meg å avtale to møter til neste uke? Hva synes andre?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #25 Skrevet 21. mars 2012 Synes det er greit når du møter dem for første gang, f.eks. via nettet så er det lov å "prøve flere". Finner du en du liker og dere avtaler å møtes for andre eller tredje gang, tror jeg at jeg ville holdt meg til en av gangen. Men som andre har nevnt, er man singel har man ingen forpliktelser for noen. Men har man en greie "på gang", kan det være lurt å finne ut av det først. Jeg snakker med to-tre på nettet nå, som jeg ikke har møtt før, men tenker å møte nå snart. Feil av meg å avtale to møter til neste uke? Hva synes andre? Helt enig med deg! Førstemøter kan man ta så ofte og med så mange man vil, men bestemmer man seg for at man vil bli bedre kjent med en av dem så holder man seg til den ene.
Gjest Anna.S Skrevet 21. mars 2012 #26 Skrevet 21. mars 2012 Hvis jeg har vært på date med en og vi ikke helt vet om det var "it" og skal treffes igjen så kan det godt tenkes jeg tar en kaffekopp med en annen i mellomtiden. Jeg har en regel og det er at jeg ikke har sex med de jeg dater før jeg er monogam. Det vil si at når jeg føler at jeg like en person så godt at jeg ikke vil date andre men konsentrere meg om han så kan vi ta steget videre på det området også. Jeg har flere jeg snakket med som jeg skal treffe som vet at jeg skal på date i dag f.eks. Så lenge de ikke har truffet meg enda så kan de jo helle ikke si noe på det
Pene sko... Skrevet 21. mars 2012 #27 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ja, det er teit! Det blir bare surr. Enig! Det funker til det har pågått for lenge og blir for seriøst og du da blir stående ved et vanskelig veiskille. Det er ikke en gang sikkert at du velger riktig. Endret 21. mars 2012 av Pene sko...
Gjest Anna.S Skrevet 21. mars 2012 #28 Skrevet 21. mars 2012 Enig! Det funker til det har pågått for lenge og blir for seriøst og du da blir stående ved et vanskelig veiskille. Det er ikke en gang sikkert at du velger riktig. Hvis man ikke vet om man velger riktig bør man ikke velge i det hele tatt. Føles det rett så er det jo ikke noe å tenke på, føles det ikke rett etter 3 dater så er det bare å avslutte. Det er IKKE fint å holde noen på gress bare fordi man vil se om man kan finne noe bedre først. ALle fortjener å være nr 1 og aldri nr 2 1
Steinar40 Skrevet 21. mars 2012 #29 Skrevet 21. mars 2012 Synes det er greit når du møter dem for første gang, f.eks. via nettet så er det lov å "prøve flere". Finner du en du liker og dere avtaler å møtes for andre eller tredje gang, tror jeg at jeg ville holdt meg til en av gangen. Men som andre har nevnt, er man singel har man ingen forpliktelser for noen. Men har man en greie "på gang", kan det være lurt å finne ut av det først. Jeg snakker med to-tre på nettet nå, som jeg ikke har møtt før, men tenker å møte nå snart. Feil av meg å avtale to møter til neste uke? Hva synes andre? Velg ut en av dem først. Så treffer du denne. Fungerer det ikke så har du muligheten til å treffe neste. På denne måten blir det ikke noe surr og valgets kvaler.
Steinar40 Skrevet 21. mars 2012 #30 Skrevet 21. mars 2012 Hvis jeg har vært på date med en og vi ikke helt vet om det var "it" og skal treffes igjen så kan det godt tenkes jeg tar en kaffekopp med en annen i mellomtiden. Jeg har flere jeg snakket med som jeg skal treffe som vet at jeg skal på date i dag f.eks. Så lenge de ikke har truffet meg enda så kan de jo helle ikke si noe på det Hvis man ikke vet om man velger riktig bør man ikke velge i det hele tatt. Føles det rett så er det jo ikke noe å tenke på, føles det ikke rett etter 3 dater så er det bare å avslutte. Det er IKKE fint å holde noen på gress bare fordi man vil se om man kan finne noe bedre først. ALle fortjener å være nr 1 og aldri nr 2 Hvordan kan "han" føle seg som nummer 1 når du dater flere andre samtidig?
Lizbeth Skrevet 21. mars 2012 #31 Skrevet 21. mars 2012 Det spørs Om jeg hadde datet en jeg virkelig tror det kan bli noe mer med, hadde jeg ikke ønsket å datet andre
mgirlie Skrevet 21. mars 2012 #32 Skrevet 21. mars 2012 er det første gangsdate man snakker om, er det vel greit å date fler av gangen, men møter man en person mer enn en gang, og allikevel dater fler, da syns jeg det ikke er greit.. man bør i grunn holde seg til en av gangen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå