Gå til innhold

Date flere på en gang

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er relativt nysingel. Hvordan er egentlig dette med å date flere på en gang? Er det teit?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er relativt nysingel. Hvordan er egentlig dette med å date flere på en gang? Er det teit?

Nei. Så lenge du ikke er i forhold med noen har du heller ingen forpliktelser overfor noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er en så kalt serie-dater ...jeg ser ikke grunnen til å date bare 1 person før det blir mer seriøst.er ikke snakk om å knulle 3-5 forskjellige men jeg synes når man er singel så har man lov til det.og mener også det er mer fornuftig en å date en og en...

Skrevet

Helt greit det, men du bør være åpen om det synes jeg:jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det må være greit, i hvert fall på et tidlig stadium. Litt teit å ha sex med flere i samme tidsrom hvis de samtidig har inntrykk av at du er seriøs og ute etter et forhold, synes jeg. Personlig kommer jeg sikkert til å kunne takke ja til første date med flere "på en gang", men vet også at jeg bare kan konsentrere meg om en av gangen hvis jeg først finner en jeg liker og vil ta ting videre med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit det, men du bør være åpen om det synes jeg:jepp:

Mener du man skal si til de man dater at man dater fler? :forvirret:

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Er vel ikke noe å skjule det, man er jo ikke i noe fast forhold når man dater.

Skrevet

Ja, det er teit! Det blir bare surr.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jenter setter pris på ærlighet, så det går bedre enn du tror. Bare forklar det på en fin måte, der du sier at du liker henne og vil fortsette å treffe henne, men at du ikke er ute etter noe forpliktende forhold akkurat nå.

Endret av eriden
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det er vel i grunn litt teit, men veldig mange som gjør det. Greit å holde mulighetene åpne til man finner en man liker ekstra godt :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente da, har en følelse av at gutta ser på en som litt "slutty" om de får høre at jeg dater flere på en gang? Er ikke ute etter forpliktende forhold nei, selv om man har en tankegang som så "skjer det så skjer det".

-TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente da, har en følelse av at gutta ser på en som litt "slutty" om de får høre at jeg dater flere på en gang? Er ikke ute etter forpliktende forhold nei, selv om man har en tankegang som så "skjer det så skjer det".

-TS

Da er du på samme nivå som en sur sokk.

• Liker 2
Skrevet

Da er du på samme nivå som en sur sokk.

Og hvilket nivå er en sur sokk på?

(

Spør bare fordi jeg jeg ikke forstår hva du mener.)

Skrevet

Og hvilket nivå er en sur sokk på?

(

Spør bare fordi jeg jeg ikke forstår hva du mener.)

Sånne man dropper.

Som en sur sokk.

Skrevet

Jeg ble også nysgjerrig på den sure sokken.

Synes ikke det er feil å date fler i en tidlig bli kjent fase, men sex kan man holde til en, og blir det mer følelser inne i bildet for en, er det vel gjerne naturlig at man holder seg til den ene.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo alltids ta med en spørreundersøkelse til de du dater samtidig. De vil sikkert føle seg like mye verdsatt på den måten enn at du sier at du dater flere på en gang.

Skrevet

Jeg ble også nysgjerrig på den sure sokken.

Synes ikke det er feil å date fler i en tidlig bli kjent fase, men sex kan man holde til en, og blir det mer følelser inne i bildet for en, er det vel gjerne naturlig at man holder seg til den ene.

I mine øyne er det helt feil. Og der kommer den sure sokken inn i bildet.

Jeg mener man skal konsentrere seg på bare en av gangen. Den man har mest tro på.

Skrevet

jeg hadde ikke gjort det....

Du bør vertfall ikke ha sex med noen av dem så lenge du dater fler.

Gjest Bandit
Skrevet

Det kommer helt an på intensjonene ved datingen. Og da er det også viktig å være åpen og ærlig.

Skrevet

Synes det avhenger av hvordan man definerer en DATE.

Date som å treffes, gå på kafe, pub, kino, konsert e.l. eller date som inneholder følelser - som igjen fører til klining og/eller sex osv.

Jeg mener ikke at det er ok å ha kline/sexdater i vilden sky, med mange til samme tid.

Det er jeg for gammeldags til. :lillesky:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...