AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #21 Skrevet 20. mars 2012 På de stedene som finanseliten vanker observerer du slike damer som den herartikkelen forteller om. Haha, å herregud! Golddigger miljø, liksom.. En flokk med halnakne gribber. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. mars 2012 #22 Skrevet 20. mars 2012 Hvorfor skal jeg ha dårlig samvittighet, hvorfor skal jeg føle meg som en hore over at han kjøper noe fint til meg? nå synes jeg faktisk du var litt teit og ekkel mot meg. Jeg snakker om golddigging og retur av opplevelser og tjenester, ikke hor, er du ei hore? Dessuten, som du glemte å lese, ser du at jeg også tar ham med på ting, og kjøper ting til ham. Vel, vi er vel begge horer da, men vi trives sammen nei, jeg mente hva jeg hadde følt om min kjære stadig hadde kjøpt gaver til meg. altså kalte ikke deg hore, men satte ord på hva jeg hadde fælt ovenfor han. og at han kanskje trodde han kunne kjøpe meg med gavene. hvorfor dårlig samvittighet? fordi man ikke alltid kan gjøre det tilbake. jeg er ikke sikker :gjeiper: jeg bare får dårlig samvittighet :gjeiper:
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #23 Skrevet 20. mars 2012 Haha, å herregud! Golddigger miljø, liksom.. En flokk med halnakne gribber. Vel, de fyrene som gir dem kredittkortet sitt ber om det. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #24 Skrevet 21. mars 2012 Vel, de fyrene som gir dem kredittkortet sitt ber om det. De er gribber ja, men de kommer til å fortsette å være det så lenge kadaveret slår seg selv i hodet og svimer av foran dem, gir dem sjans til å forsyne seg. Dumme menn og utspekulerte grådige kvinner, nice
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #25 Skrevet 21. mars 2012 Leser i den andre "golddigger" tråden at det er fyfy å spørre hva mannen jobber med. Ups, gjett om jeg har gått på den opptil flere ganger, hvorfor? Jeg liker jobben min veldig godt, og regner med at mannen også har en jobb han liker, og at valg av jobb sier noe om ham som person? Om han tjener 3-4 millioner eller 300 000 driter faktisk jeg i, det er ikke pengene som holder rundt meg når jeg er lei meg, det er ikke pengene som får meg til å le av vitsene, og i motsetning til de som kalles golddiggere, er det ikke pengene som gir meg orgasme i senga Nå dater jeg en fyr som hele tiden betaler for oss, leier filmer, inviterer på dyre middager, kjøper ting til meg. Jeg har tatt igjen ved å betale der jeg klarer å komme til før ham, bestille og kjøpe ut kinobilletter på forhånd, og kjøpe gaver til ham som jeg vet han ønsker seg og setter pris på. Jeg forstår ikke helt hvordan golddiggere fungerer, setter de ikke pris på intimitet, nærhet, det å finne tonen med en mann, hvorfor er penger SÅ VIKTIG? Slapp av, jeg ville hvertfall ikke tolket deg som golddigger og det er fordi du tar initiativ selv og bruker penger på ting han liker. Golddigger er man når man gjentatte ganger blir spandert på, aldri selv gjør noe hyggelig for motparten samt fortsatt forventer å bli spandert på. 1
Gjest *Maja* Skrevet 22. mars 2012 #26 Skrevet 22. mars 2012 Hm, hva er jeg da? Har unngått menn med for mye penger da jeg føler at de lever i en annen verden enn meg. Har blitt bedt ut av flere menn med alt for mye tid og penger og føler at mange av de rike gutta er like mye ute etter trofedamer som det er "golddiggers" der ute. Når det er sagt så merker man vel fort om en dater en golddigger. De tar vel for gitt at alt skal bli påspandert. Om du dater en som ikke har like mye penger som deg så er det jo ditt ansvar også å finne på ting som koster normalt. Kino, middag, piknikker i parken, cafebesøk etc. Ikke rådyre aktivteter; om du da ikke tenke å betale for det. Dating skal jo handle om å se om en har ting til felles, ikke hvor mye penger den andre parten har, og en finner jo raskt ut om en koser seg i hverandres selskap. Som tradisjonell jente så håper jeg at mannen er en gentleman og spandere første daten, men jeg tilbyr meg ALLTID å betale min del. Neste date liker jeg å tilby å betale hele daten 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. mars 2012 #27 Skrevet 22. mars 2012 (endret) *Maja* så søtt enig Endret 22. mars 2012 av Nuppdupp
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #28 Skrevet 22. mars 2012 Har blitt bedt ut av flere menn med alt for mye tid og penger og føler at mange av de rike gutta er like mye ute etter trofedamer som det er "golddiggers" der ute. Helt korrekt observert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå