Gå til innhold

Hva kjennetegner en golddigger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser i den andre "golddigger" tråden at det er fyfy å spørre hva mannen jobber med. Ups, gjett om jeg har gått på den opptil flere ganger, hvorfor? Jeg liker jobben min veldig godt, og regner med at mannen også har en jobb han liker, og at valg av jobb sier noe om ham som person? Om han tjener 3-4 millioner eller 300 000 driter faktisk jeg i, det er ikke pengene som holder rundt meg når jeg er lei meg, det er ikke pengene som får meg til å le av vitsene, og i motsetning til de som kalles golddiggere, er det ikke pengene som gir meg orgasme i senga :lur:

Nå dater jeg en fyr som hele tiden betaler for oss, leier filmer, inviterer på dyre middager, kjøper ting til meg. Jeg har tatt igjen ved å betale der jeg klarer å komme til før ham, bestille og kjøpe ut kinobilletter på forhånd, og kjøpe gaver til ham som jeg vet han ønsker seg og setter pris på.

Jeg forstår ikke helt hvordan golddiggere fungerer, setter de ikke pris på intimitet, nærhet, det å finne tonen med en mann, hvorfor er penger SÅ VIKTIG?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger er SÅ VIKTIG fordi man kan kjøpe alt for penger (praktisk talt).

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også datet en sånn mann. Jeg føler meg nesten litt beklemt når jeg blir betalt for hele tiden. Blir litt sånn, jeg har da faktisk penger selv :sjenert:

Skjønner heller ikke golddiggers, selv om det er et must at mannen har orden på økonomien sin. Hadde ikke satt meg selv i en situasjon hvor jeg måtte betalt alt for en gjeldsslave.

AnonymBruker
Skrevet

Penger er SÅ VIKTIG fordi man kan kjøpe alt for penger (praktisk talt).

Men trenger man alt? Av og til er den ene personen bare nok, er den ikke? MÅ noen hele tiden ha penger mellom hendene, eller penger tilgjengelig, eller mann som har penger?

Skrevet (endret)

Men trenger man alt? Av og til er den ene personen bare nok, er den ikke? MÅ noen hele tiden ha penger mellom hendene, eller penger tilgjengelig, eller mann som har penger?

Det kommer helt an på hvor materialistisk man er.

Og hvor avhengig man er av hva andre folk gjør.

Mange er veldig avhengige av hva andre gjør. Det er min erfaring. Og det blir fort dyrt.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor materialistisk man er.

Og hvor avhengig man er av hva andre folk gjør.

Mange er veldig avhengige av hva andre gjør. Det er min erfaring. Og det blir fort dyrt.

Jeg merker at det egentlig er litt deilig å ikke stresse etter det som andre gjør, eller det andre har.. Så lenge jeg har så jeg greier meg, setter jeg penger bakerst i rekken, en god og trygg mann å lene seg mot på enden av dagen er verdt mer enn alt.. :rodmer:

Skrevet

Jeg merker at det egentlig er litt deilig å ikke stresse etter det som andre gjør, eller det andre har.. Så lenge jeg har så jeg greier meg, setter jeg penger bakerst i rekken, en god og trygg mann å lene seg mot på enden av dagen er verdt mer enn alt.. :rodmer:

Det er sant nok.

Men alle ser det altså ikke sånn.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg tror forskjellen er at goldiggers forventer å få ting, kontra oss andre som innimellom må takke nei fordi det blir for mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror forskjellen er at goldiggers forventer å få ting, kontra oss andre som innimellom må takke nei fordi det blir for mye.

Og vi som ikke er golddiggere, vi liker å gi gaver, opplevelser, og tjenester vi også, ikke bare motta?

Hm, jeg tror jeg har ei venninne som er golddigger, hun forventer alt mulig, det vet jeg for hun forteller alt hun har "oppnådd" som feks "i dag fikk jeg 2000kr å shoppe for, han har lagt igjen penger til meg" og "jeg skal spør om han vil betale førerkortet for meg" og "jeg vet jeg får noe vakkert snart."

Så spør jeg "men hva har du gjort for ham i det siste?" og hun svarer "jeg?? jeg er jo student, jeg har ikke penger.."

Hm, nei, men ikke alt måles i penger..

Skrevet

hvorfor er penger SÅ VIKTIG?

Fordi penger er frihet. Spesielt om man ikke er den som må jobbe for dem.

Golddiggers er vel veldig krevende? Skal ha, skal ha, skal ha... Uten å yte noe annet enn et pent ytre og å være god i senga.

Gjest Anna.S
Skrevet

Og vi som ikke er golddiggere, vi liker å gi gaver, opplevelser, og tjenester vi også, ikke bare motta?

Hm, jeg tror jeg har ei venninne som er golddigger, hun forventer alt mulig, det vet jeg for hun forteller alt hun har "oppnådd" som feks "i dag fikk jeg 2000kr å shoppe for, han har lagt igjen penger til meg" og "jeg skal spør om han vil betale førerkortet for meg" og "jeg vet jeg får noe vakkert snart."

Så spør jeg "men hva har du gjort for ham i det siste?" og hun svarer "jeg?? jeg er jo student, jeg har ikke penger.."

Hm, nei, men ikke alt måles i penger..

Nettopp! Der traff du spikeren på hodet.

Gjest Anna.S
Skrevet

Golddiggers er vel veldig krevende? Skal ha, skal ha, skal ha... Uten å yte noe annet enn et pent ytre og å være god i senga.

Tror ikke de alltid er så gode i senga heller jeg. De er jo ikke sammen med fyren fordi han er kjekk eller de liker han, men fordi han har penger og kan kjøpe ting til dem. Så de vil sikkert ikke ha sex med han heller.

Så da dumper han sikkert henne og reiser til utlandet for å finne ei mindre kravstor med sex garanti.

Skrevet

Godliggers må jo ha noe å tilby en mann. Utseende og god sex.

Jeg ser ikke for meg at det er eliten og storkaksene som finner seg thaibrud for sexens del...

Gjest Anna.S
Skrevet

Godliggers må jo ha noe å tilby en mann. Utseende og god sex.

Jeg ser ikke for meg at det er eliten og storkaksene som finner seg thaibrud for sexens del...

Nei det er jeg helt enig i, men så er det ikke bare eliten og storkaksene som tiltrekker seg goldiggers heller. De som klager over goldiggers her på forumet tror jeg ikke akkuratt har over 10 mill på konto for å si det sånn :)

Skrevet

Kanskje jeg har sett litt for mye på amerikansk film :P

Men hvem blir storkaksene sammen med? Hva slgas samfunnstrinn blir sammen med golddiggers?

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de alltid er så gode i senga heller jeg. De er jo ikke sammen med fyren fordi han er kjekk eller de liker han, men fordi han har penger og kan kjøpe ting til dem. Så de vil sikkert ikke ha sex med han heller.

Så da dumper han sikkert henne og reiser til utlandet for å finne ei mindre kravstor med sex garanti.

Der traff du også spikeren i pappen for å si det sånn, min venninne som jeg nevnte, liker ikke sex med sin kjæreste, og unngår det så ofte hun kan. Gjerne kommer hun til meg med "hvor ofte er det vanlig å ha sex? Han er ikke så god i senga, jeg liker helst ikke sex, jeg er litt glad når han er bortreist".

Jeg har sagt det til henne, sikkert 1000 ganger snart, "hvis det er så jævlig så dump ham, stikk, kom deg vekk!" og da kommer det "ja, men jeg har ikke noe sted å bo da, jeg har ikke penger, du vet jeg sitter i en trang situasjon".

Neste gang sier jeg det bare rett ut "keep digging, then."

Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje jeg har sett litt for mye på amerikansk film :P

Men hvem blir storkaksene sammen med? Hva slgas samfunnstrinn blir sammen med golddiggers?

På de stedene som finanseliten vanker observerer du slike damer som den herartikkelen forteller om.

Gjest Levitate
Skrevet

En golddigger er vell en person som i utgangspunktet bare er ute etter andres penger. Er gjerne en person som selv ikke er i jobb og forventer at en eventuell partner skal betale i dyre dommer for alt mulig, og helst går også denne personen bare etter det dyreste av det dyre. Rett og slett fordi penger og høy status er umåtelig viktig for vedkommende. En golddigger kan også være jævla tricky og manipulerende. Personen bruker gjerne en partner som sin egen minibank og sløser bort pengene hans/hennes på alt og ingenting og krever mye. Har god erfaring med en golddigger selv og det er fy faen meg ikke lett altså.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Leser i den andre "golddigger" tråden at det er fyfy å spørre hva mannen jobber med. Ups, gjett om jeg har gått på den opptil flere ganger, hvorfor? Jeg liker jobben min veldig godt, og regner med at mannen også har en jobb han liker, og at valg av jobb sier noe om ham som person? Om han tjener 3-4 millioner eller 300 000 driter faktisk jeg i, det er ikke pengene som holder rundt meg når jeg er lei meg, det er ikke pengene som får meg til å le av vitsene, og i motsetning til de som kalles golddiggere, er det ikke pengene som gir meg orgasme i senga :lur:

Nå dater jeg en fyr som hele tiden betaler for oss, leier filmer, inviterer på dyre middager, kjøper ting til meg. Jeg har tatt igjen ved å betale der jeg klarer å komme til før ham, bestille og kjøpe ut kinobilletter på forhånd, og kjøpe gaver til ham som jeg vet han ønsker seg og setter pris på.

Jeg forstår ikke helt hvordan golddiggere fungerer, setter de ikke pris på intimitet, nærhet, det å finne tonen med en mann, hvorfor er penger SÅ VIKTIG?

får du ikke dårlig samvittighet fordi han kjøper ting til deg? en middag er greit, men han kommer med gaver til deg? hadde ikke taklet det. hadde følt meg som en hore :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

får du ikke dårlig samvittighet fordi han kjøper ting til deg? en middag er greit, men han kommer med gaver til deg? hadde ikke taklet det. hadde følt meg som en hore :gjeiper:

Hvorfor skal jeg ha dårlig samvittighet, hvorfor skal jeg føle meg som en hore over at han kjøper noe fint til meg? :klo: nå synes jeg faktisk du var litt teit og ekkel mot meg. Jeg snakker om golddigging og retur av opplevelser og tjenester, ikke hor, er du ei hore?

Dessuten, som du glemte å lese, ser du at jeg også tar ham med på ting, og kjøper ting til ham. Vel, vi er vel begge horer da, men vi trives sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...