Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har jo alltid shava bikinilinja og sånn og stusset litt av dotten. Men har lyst til å vite litt mer om dette. Når man sier at man er glattbarbert - er det da bokstavlig tatt overalt? Hvordan kommer man til overalt? Og det klør jo som pokker når det vokser ut igjen... Går det an å vokse? Overalt? Hm... synes det ser veldig kledelig ut med en stripe foran, men er da resten (leppene etc) barbert? Hilsen ei 27 år gammel jente som har lyst å se lekker ut - også der nede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei gjest! Dette temaet har vært oppe flere ganger før. Søk litt så finner du svar. Flere anbefaler Brazilian wax, som du får gjort på salonger, da tar de alt minus ei lita stripe. Jeg hadde ikke snøring på sånt før jeg ble medlem her. Her diskuteres det nemlig opp og i mente! Uansett, tror ikke det er noe sjakktrekk og vokse hele stasen selv, hadde planer om det, men ble sterkt frarådet det av ei venninne (hun hadde prøvd, og turde ikke rive av voksen) Selv bruker jeg høvel og hårfjerningskrem men synes det er kronglete, og har lyst til å prøve Brazilian (les, driver og manner meg opp :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #3 Del Skrevet 15. januar 2004 Hårfjerning nedentil??????? Er det virlelig noen som gjør det? HAr hørt om å fjerne håret under armene men ikke nedentil. Det skal vel være der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Og det samme kan jo menes om "Gjester" som ikke tør bruke aliaset sitt eller ikke tør registrere seg p.g.a. sine egne meninger (som forøvrig ikke hadde noen begrunnelser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 19. januar 2004 #5 Del Skrevet 19. januar 2004 Hårfjerning nedentil??????? Er det virlelig noen som gjør det? HAr hørt om å fjerne håret under armene men ikke nedentil. Det skal vel være der? Det er mange som fjerner hår nedentil, ref tidligere diskusjoner her på KG. Jeg ser ikke helt problemet med å fjerne hår nedentil. Det er jo ikke alle som er så fan av hår i maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 19. januar 2004 #6 Del Skrevet 19. januar 2004 tror det blir mer og mer vanlig å barbere seg der.. ble litt nyskjerrig på den voksingen dere prater om....men tror ikke jeg tørr... høres vondt ut!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 19. januar 2004 #7 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg anbefaler Brazilian på det varmeste!!! Det er faktisk ikke så vondt. Den verste biten var å vokse bikinilinja. Resten av "stasen" gjorde ikke særlig vondt, og jeg ble heller ikke rød og sår på leppene. (Mens bikinilinja var rød og øm i et par dager etterpå.) Leppene ble sååååå myke og glatte, og elskeren ble ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 20. januar 2004 #8 Del Skrevet 20. januar 2004 Hmmm.... Nå er det vel på tide at jeg også "manner" meg opp til å prøve Brazillian waxing... Men gruer får å la det gro i en uke eller to før jeg gjør det, har nemlig fått beskjed om at det bør være en viss lengde før man går dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #9 Del Skrevet 20. januar 2004 Vet det har vært oppe før, og at jeg sikkert kan søke. Men er det noen som har tips om steder i Oslo som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 20. januar 2004 #10 Del Skrevet 20. januar 2004 hehe.. tror jeg hadde slitt litt med å manne meg opp til å gå til noen for å kjøre hårfjerning nedentil, uansett kjønn. Ville følt det som en tanke pinlig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #11 Del Skrevet 20. januar 2004 Skrekkhistorien er jo hun som fikk dratt ut tampongen i samme slengen, da salongdama dro av voksen :-? Sikkert ikke sant, men en god og ekkel historie til bruk i festlig lag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 20. januar 2004 #12 Del Skrevet 20. januar 2004 Råbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2004 #13 Del Skrevet 20. januar 2004 Hårfjerning ja, det er ett gjenomdiskutert emne, tror jeg.... har fjernet hår nedentil i lengre enn det jeg egentlig vil huske, alderen kryper oppover gitt....hehe... har prøvd alt,tror jeg, og har nå endt opp med høvel, lettvint, tar det når jeg er i dusjen, blir glatt og fin, gjør ikke vondt og huden nupper ikke.... Ulempen er jo at det må gjøres ganske ofte, ellers er det nålepute i løpet av fire-fem dager. Men det har blitt en vane like mye som å ta leggene og under armene.I begynnelsen blir man sår og huden reagerer, etter en liten stund blir den "herdet" og reagerer ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå