stassy Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Det nye kjøleskapet våres kommer med noen vanvittige lyder noen ganger.. Blir nesten skremt vi! Har passet på at det er nok avstand bak. Noen som vet hva dette kan komme av, eller er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 Har du kjøleskap med isvann/isbit dispenser? Det har jeg og 2-3 dager om dagen kommer den med en skikkelig brummelyd, men dette er helt normalt for skapet jeg har (har undersøkt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stassy Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2004 vi har ikke et slikt kjøleskap (men en dag... =)). Det er forresten iallefall et kombiskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. januar 2004 #4 Del Skrevet 15. januar 2004 Vårt lagde også skumle lyder. Det eneste som hjalp, var å ha et fullt kjøleskap! Så ut og shop, damen;) Kanskje det funker. Nei.. du får ringe en kjøleskapfikser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #5 Del Skrevet 15. januar 2004 Har du sjekket om det står i vater? Tror det er ganske viktig for motoren sin del. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. januar 2004 #6 Del Skrevet 15. januar 2004 Vi har også dette problemet, men kjøleskapet durer/dirrer liksom, ikke sånne brumme-lyder. Vi har sjekket at det står i vater, så det er greit. Men det som faktisk hjelper en liten stund hos oss er å løfte selve døren til kjøleskapet litt opp (mens den er igjen), da slutter bråkingen....for en periode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 15. januar 2004 #7 Del Skrevet 15. januar 2004 Ett kjærringråd jeg fikk fra bestefaren min var og snu det på hodet og la det stå over natten. Kanskje når man aviser eller noe. Funket det, men kjøleskapet var begynt å bli gammelt og var derfor det bråkte. Kan jo prøves vis man gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #8 Del Skrevet 15. januar 2004 Sjekk bena. Kan hende det ikke står i vater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2004 #9 Del Skrevet 15. januar 2004 Vi har også et nytt kjøleskap som lagde masser av rare lyder når vi først tok det i bruk. Når vi fikk satt det på plass i innebyggingsskapet ble det slutt på bråket. Mulig det var fordi vi fikk satt det sånn som det skulle være (i vater m.m). K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå