Gå til innhold

kjøleskapet bråker!


stassy

Anbefalte innlegg

Det nye kjøleskapet våres kommer med noen vanvittige lyder noen ganger.. Blir nesten skremt vi! Har passet på at det er nok avstand bak. Noen som vet hva dette kan komme av, eller er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kjøleskap med isvann/isbit dispenser? Det har jeg og 2-3 dager om dagen kommer den med en skikkelig brummelyd, men dette er helt normalt for skapet jeg har (har undersøkt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt lagde også skumle lyder. Det eneste som hjalp, var å ha et fullt kjøleskap! Så ut og shop, damen;) Kanskje det funker.

Nei.. du får ringe en kjøleskapfikser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også dette problemet, men kjøleskapet durer/dirrer liksom, ikke sånne brumme-lyder.

Vi har sjekket at det står i vater, så det er greit. Men det som faktisk hjelper en liten stund hos oss er å løfte selve døren til kjøleskapet litt opp (mens den er igjen), da slutter bråkingen....for en periode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett kjærringråd jeg fikk fra bestefaren min var og snu det på hodet og la det stå over natten. Kanskje når man aviser eller noe. Funket det, men kjøleskapet var begynt å bli gammelt og var derfor det bråkte. Kan jo prøves vis man gidder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også et nytt kjøleskap som lagde masser av rare lyder når vi først tok det i bruk. Når vi fikk satt det på plass i innebyggingsskapet ble det slutt på bråket. Mulig det var fordi vi fikk satt det sånn som det skulle være (i vater m.m).

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...