Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husk at det er det ytre som teller.

Ironien lyser lang vei, men det ytre er faktisk veldig vesentlig. Er ikke personen pen/kjekk så kan man jo like gjerne være venner.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ironien lyser lang vei, men det ytre er faktisk veldig vesentlig. Er ikke personen pen/kjekk så kan man jo like gjerne være venner.

Hvordan forklarer du da at så mange ufine mennesker også har kjærester? De fleste mennesker er jo ganske beskjedent utrystet utseendemessig.

Skrevet (endret)

Hvordan forklarer du da at så mange ufine mennesker også har kjærester? De fleste mennesker er jo ganske beskjedent utrystet utseendemessig.

De er ikke like nøye på utseendet som jeg er da, antar jeg. Jeg er ikke noen kjekkas selv, men det betyr ikke at jeg skal "ta en stygg dame".

Heldgvis har jeg en smak som skiller seg fra mange andre menns smak, så helt fortapt er jeg nok ikke.

Endret av PRT
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon. Har møtt en jente som ikke er så veldig heldig med utseendet, og som heller ikke gjør noen store forsøk på å kompensere med fine klær/fin frisyre/sminke.

Sliter litt med dette, da alle rundt meg kommenterer hvor fæl denne jenta ser ut. Men jeg liker personligheten, og vi har en fin kjemi. Selv om jeg skulle ønske hun var litt mer nøye med seg selv, og kunne dra seg selv opp ett hakk eller to når når kommer til utseendet, vil jeg gi henne en sjanse!

Tror ikke man skal utelukke noen helt sånn i starten pga. utseende. Mye som skjuler seg bak det ytre! Utfallet kan jo bli at man prøver, men ikke tiltrekkes av det fysiske uansett. Da er det jo ikke noe å gjøre!

iblant trenger jenter også hjelp til å finne ut av hvilke klær, frisyre, sminke osv som fremhever fine trekk. kanskje du har ei venninne som kan hjelpe henne?

Skrevet

iblant trenger jenter også hjelp til å finne ut av hvilke klær, frisyre, sminke osv som fremhever fine trekk. kanskje du har ei venninne som kan hjelpe henne?

Haha ser for meg at han tar dette opp med henne...

"Jeg liker personligheten din, men du er for stygg for meg. For at vi skal være sammen, er jeg nesten avhengig av at du skifter klær, frisyre og sminke... Altså alt ved utseendet ditt. Jeg har noen venninner som kan hjelpe hvis du er interessert."

Går nok sikkert bra! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Haha ser for meg at han tar dette opp med henne...

"Jeg liker personligheten din, men du er for stygg for meg. For at vi skal være sammen, er jeg nesten avhengig av at du skifter klær, frisyre og sminke... Altså alt ved utseendet ditt. Jeg har noen venninner som kan hjelpe hvis du er interessert."

Går nok sikkert bra! :gjeiper:

hehe, mente selvsagt at han skulle være litt mer diskret :gjeiper:

etter å ha introdusert henne for venninnene kan jo de ta styringen. hvis de skal på fest feks, så kan de avtale et lite jentevorspiel. så tar hun med seg et par antrekk, og de hjelper henne med å finne ut av hva som passer, sminke og frisyre. og så begynner ballen å rulle :)

det er jo en viss risiko for at hun blir kjempe fornærma, men jeg ville sett på det som en vinn-vinn situasjon!

Skrevet

Eller ikke være venner.

Gjest Chloè
Skrevet

Det hjelper nok ikke at han er verdens snilleste, hvis DU ikke syns han er fin og er tiltrukket. Hvis han ikke var fin i fylla så er han hvertfall ikke finere edru, men møt han en gang når dere er edru, hvis kjemien er der og du liker han som person så vips,kanskje det forandrer synet ditt på utseende

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er jo fordi skjønnhet er subjektivt, og kommer seg an på øyet som ser. En du synes er "ufin", som du kaller det (i mitt ordforråd betyr det noe annet, men...), kan en annen synes er veldig fin, og omvendt.

Å si at de fleste mennesker er lite å se på, synes jeg var en sterk overdrivelse. De aller fleste ser helt ok ut, og har til og med trekk som gjør dem vakre i den rettes øyne.

Vi elsker ikke mennesker fordi de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem. See?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...