AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har møtt en gutt som virker som verdens greieste, problemet er bare at han ikke er så veldig kjekk. Han er ikke stygg, men det er ett eller anna jeg ikke liker med utseendet hans.. Føler meg skikkelig fæl som syns det. Bør jeg ikke uansett gi han en sjanse??
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Ingen grunn til å føle deg fæl, man skal jo finne partneren sin attraktiv og tenne på vedkommende også... Men om du føler dere har bra kjemi så har du ingenting å miste ved å forsøke :-)
Gjest UngKalven Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Vel, du må jo vurdere om du har mer å tape på og prøve enn om du har mer å vinne på å prøve, logisk nok. Du er ikke fæl som henger deg opp i utseende, det er jo naturlig. Du ville jo vært en idiot hvis du komplett overså noe du ikke likte med utseende, av frykt for å være overfladisk. Uten at jeg vet noe som helst om han eller deg, vil jeg nå likevel foreslå at du gir han en sjangse. Rett og slett fordi det som oftest i slike situasjoner er langt mer og vinne enn å tape. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Jeg er i samme situasjon. Har møtt en jente som ikke er så veldig heldig med utseendet, og som heller ikke gjør noen store forsøk på å kompensere med fine klær/fin frisyre/sminke. Sliter litt med dette, da alle rundt meg kommenterer hvor fæl denne jenta ser ut. Men jeg liker personligheten, og vi har en fin kjemi. Selv om jeg skulle ønske hun var litt mer nøye med seg selv, og kunne dra seg selv opp ett hakk eller to når når kommer til utseendet, vil jeg gi henne en sjanse! Tror ikke man skal utelukke noen helt sånn i starten pga. utseende. Mye som skjuler seg bak det ytre! Utfallet kan jo bli at man prøver, men ikke tiltrekkes av det fysiske uansett. Da er det jo ikke noe å gjøre! 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Sliter litt med dette, da alle rundt meg kommenterer hvor fæl denne jenta ser ut. Hva slags venner har du, egentlig? Ville aldri kommentert at dama til en kamerat er fæl. Og ja, jeg har venner med damer som absolutt ikke er pene. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Jeg var med en gang en gutt som jeg i starten syntes var mindre pen. Var noe med han som ikke var noe tiltrekkende, men kjemi og personligheten var dødsbra. Så ble det til at vi hang sammen en del og etterhvert ble han en liten kjekkas... Frem til at jeg fant ut hvordan han egentlig oppførte seg og alt falt i grus, og nå er han styggere enn noen gang. Haha. Så jeg ville forsøkt, for utseende "kan forandre seg" om de får lov til å bli kjent med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Jeg var med en gang en gutt som jeg i starten syntes var mindre pen. Var noe med han som ikke var noe tiltrekkende, men kjemi og personligheten var dødsbra. Så ble det til at vi hang sammen en del og etterhvert ble han en liten kjekkas... Enig med denne! Jeg var ikke særlig optimistisk til han jeg er sammen med nå i starten. Han var ikke særlig pen, litt lav osv... Problemet var at jeg likte så godt å være sammen med ham. Vi hadde en fantastisk kjemi fra første stund og snakket og lo i timesvis. Når han kysset meg første gangen så tente jeg momentant. Nå har vi vært sammen noen måneder og jeg synes han blir penere og penere for hver dag. Oppdager søte trekk ved ansiktet hans, det fine håret, den fine kroppen som er så god å holde rundt... Han er rett og slett fin! Noen ganger tenker jeg litt på at andre kanskje ikke ser hvor fin han er, men så finner jeg alltid ut at det bryr de seg fint lite om. Dessuten er han super i sosiale sammenhenger såde aller fleste liker ham veldig godt. 2
Gjest -J- Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Er dette et problem for din egen del eller fordi du er redd for hva andre mener? Om du virkelig ikke liker utseendet hans, så ser jeg for meg at det er vanskelig å bli fysisk tiltrekt av han. Er du fysisk tiltrekt i tillegg til at du liker han, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke bli bedre kjent med han, selv om dette er noe du selv må finne ut av og ikke vi her inne.
Envy Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Som andre her sier vil han kunne bli kjekkere i dine øyne etterhvert som du blir kjent med han. Hvis dere har god kjemi og trives i hverandres selvskap er jo det uansett det viktigste 1
Ramona Skrevet 20. mars 2012 #11 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har møtt en gutt som virker som verdens greieste, problemet er bare at han ikke er så veldig kjekk. Han er ikke stygg, men det er ett eller anna jeg ikke liker med utseendet hans.. Føler meg skikkelig fæl som syns det. Bør jeg ikke uansett gi han en sjanse?? det virker ikke som om du er så veldig tiltrukket av han. Det er dumt å prøve å tvinge deg selv til å bli det. Du bør gi han en sjanse, hvis du tror det vil hjelpe på tiltrekningen. Men det bestemmer du selv! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #12 Skrevet 20. mars 2012 Er dette et problem for din egen del eller fordi du er redd for hva andre mener? Det er jeg som er TS. Det er vel både for min egen del og at jeg er redd for hva andre mener.. Har kun møtt han to ganger når jeg har vært full, så tenker at jeg må heller være med han edru før jeg dømmer han helt når det gjelder utseendet. Jeg tror jeg får gi han en sjanse, han virker helt fantastisk OG virker interessert i tillegg, føler ikke jeg kan la en sånn sjanse gå i fra meg.
eriden Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Har kun møtt han to ganger når jeg har vært full, så tenker at jeg må heller være med han edru før jeg dømmer han helt når det gjelder utseendet. Jeg tror jeg får gi han en sjanse, han virker helt fantastisk OG virker interessert i tillegg, føler ikke jeg kan la en sånn sjanse gå i fra meg. Hvis han er stygg i fylla, så ser han nok ikke bedre ut edru. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #14 Skrevet 21. mars 2012 Hvis han er stygg i fylla, så ser han nok ikke bedre ut edru. :gjeiper: Godt poeng... Men la han til på facebook, og på bildene der ser han egentlig helt normal ut. Hvorfor skal utseendet ha så mye å si?? Blir gal, han virker så grei!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #15 Skrevet 21. mars 2012 Utseende har mye å si fordi det er bare sånn hjernen fungerer. Noen har det sterkere enn andre. Du skal ikke føle at det er galt at du tenker så mye på utseende. Selv er jeg ganske så stygg og jeg hater ingen for å droppe meg pga utseendet. Så bare gjør det du synes er best for deg.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #16 Skrevet 21. mars 2012 Jeg var veldig på utseendet før i gode gamle dager, men nå har jeg blitt eldre og det spiller ikke så stor rolle lenger. Hun må jo selvfølgelig se grei ut, men av erfaring kan sjarme og personlighet være mere verdt Litt klise, men mener det fullt og holdent. Om man bare fokuserer på utseendet hele tiden går man virkelig glipp av mange gode jenter her i livet altså : 1
eriden Skrevet 21. mars 2012 #18 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Godt poeng... Men la han til på facebook, og på bildene der ser han egentlig helt normal ut. Hvorfor skal utseendet ha så mye å si?? Blir gal, han virker så grei! Hehe, jeg tuller litt. Men hvis jeg faktisk skal gi deg et råd, så ville jeg anbefalt deg (dersom du vil, selvfølgelig) å møte han en gang edru. Da finner du raskt ut om du liker både utseendet og personligheten. Det koster deg tross alt ikke mer enn et par timer av ditt liv, og uansett vil du lære litt mer om deg selv, altså hva du liker og ikke liker. Endret 21. mars 2012 av eriden
Nemi:) Skrevet 21. mars 2012 #19 Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes ikke eksen min var særlig kjekk i begynnelsen, men etterhvert som jeg ble bedre kjent med han ble han bare kjekkere og kjekkere Til slutt var han vare helt herlig kjekk og sexy Mitt råd er å ta en sjanse.. Fullt mulig han får drømmeutseende før du vet ordet av det.. Og drit i hva andre syns!
Lizbeth Skrevet 21. mars 2012 #20 Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror at dersom man virkelig faller for en person, så vil han automatisk se bra ut i dine øyne Gi det litt tid! =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå