Gå til innhold

Korteste intervall

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke helt sikker, men enten ca 6 timer eller ett par dager. Har egentlig aldri tenkt over dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han likte tanken på at jeg hadde hatt sex noen timer før, det tente han vist enormt.

Kjenner meg igjen. Ville han ha detaljer? Fikk han det?

Skrevet

han spurte og gravde etter detaljer ja :fnise: han fikk litt, men ikke grusomt mye

Gjest sardintroll
Skrevet

8 timer, ca, for et par år siden. Sugde en kompis i storefri, og en annen kompis på hjemvei. :gjeiper:

Skrevet

Hm, det må vere minimum ein mnd mellom. Har hatt ONS, men aldri "fleire på ein gong" mtp kor sjelden eg drikk..

Skrevet

han spurte og gravde etter detaljer ja :fnise: han fikk litt, men ikke grusomt mye

Hva fikk han av detaljer og hva fikk han ikke?

Skrevet

Hva fikk han av detaljer og hva fikk han ikke?

Det er ikke så nøye, deler ikke det her på åpent forum :)

Skrevet

Det er ikke så nøye, deler ikke det her på åpent forum :)

Skjønner det. Kjente meg litt igjen. jeg var i en tilsvarende situasjon for ett par år siden. Jeg var nummer to, og tente på det. Hun fortalte mens vi holdt på. Jeg visste ikke hvem han var så hun sa ganske mye. Hva de gjorde. Hvordan han kom. Hva hun tenkte om forskjellige ting osv. Deilig.

Skrevet

Skjønner det. Kjente meg litt igjen. jeg var i en tilsvarende situasjon for ett par år siden. Jeg var nummer to, og tente på det. Hun fortalte mens vi holdt på. Jeg visste ikke hvem han var så hun sa ganske mye. Hva de gjorde. Hvordan han kom. Hva hun tenkte om forskjellige ting osv. Deilig.

Såpass mye delte ikke jeg ;) har litt problemer med å tro på en kar som syns sånt er deilig. Jeg kunne jo aldri tenkt meg å ta en annen dames "rester", dermed klarte jeg ikke å dele så mye.

Skrevet

Såpass mye delte ikke jeg ;) har litt problemer med å tro på en kar som syns sånt er deilig. Jeg kunne jo aldri tenkt meg å ta en annen dames "rester", dermed klarte jeg ikke å dele så mye.

Tenkte ikke på det som rester akkurat. Det føltes ikke sånn heller. :)

Omvendt da, tente du på å ha to såpass tett og på at han siste visste?

Skrevet

Jeg følte meg passe tøsete :fnise: tente ikke på det jeg hade gjort. Heller bare det at jeg sku ha sex...

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg skikkelig ordentlig her - jeg tror det må ha vært over en måned mellom ulike partnere jeg har hatt... Kunne alltids skjedd noe med kortere mellomrom innimellom, men aldri flere på et døgn eller en helg :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...